Ny bil i garaget snart :D

Axan Rally Knatte
4 mars 2008 · 179 Inlägg

*Host* Skryt!

-Axan-
buvall
4 mars 2008 · 81 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Mr_Jetta skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Inte är den vacker iaf. yikes Då är Volvo XC90 snyggare...

Ja det är ju din åsikt, men Cayenne turbo 500hk och 0-100km/h 5.1sek tongue

1970 Plymouth GTX hemi. 426 officiella hästar (minst 500 original) 0-100 på 4,5 sekunder och fullt hjulspinn. wink
Fyrkantig eller inte. Din pappas svällda Porsche blir efter.

425 i papperen 426 cui faktiskt=)

Ford mustang mach 1 "smoookey" (1969)
camaro67 Meister
4 mars 2008 · 6 763 Inlägg

KG skrev:

Irmscher Vectra skrev:

KG skrev:
Alla vill inte ha en nersutten, sönderkörd, sliten och rostig amerikanare utan vare sig väghållning eller komfort. Vissa vill slippa reparera bilen efter varje runda, och kunna köra runt utan att få raggarstämpel på sig...

Jag hade ju absolut inte tackat nej till en GTX Hemi, men hade hellre tatt en Porsche smile

lol Magkramp... Det är mer känsla att åka runt i en gammal bil med själ, som kanske gnisslar och mullrar och som alla med känsla för bilar tittar igenkännande på och ler, än att sitta en tyst kuvös som ingen med sunt förnuft vänder sig om efter 40 år.
Är det en stämpel man får av bilar så är det en betydligt värre stämpel man får av en Porsche.

Själ...? Har bilar själ? :S Och ja, det är väl också en känsla att gasa vid rödljuset när plötsligt ljuddämparen ligger på marken big_smile Och visst tittar väl folk på en Porsche, men det e väl skitsamma. Man köper inte bilen efter vad andra tycker om den.

Men jag fattar vad du menar. Gamla amerikanska bilar är häftiga, manliga och allt det där. Men raggarstämpeln finns där (iaf i mina ögon) och man måste mer eller mindre vara bilmekaniker för att ha en sån. Alla är inte bilmekaniker.

En del bilar har själ. Vad säger att en gammal bil ska vara nersutten, sönderkörd, sliten och rostig? Sen att gammla amerikanska bilar inte har någon värst komfort eller väghållning är ju sant men jämför med en lika gammal europeisk bil så får du nog svårt att hitta en bil som är bättre. Sen har inte muskelbilar raggarstämpel. Sen behöver man inte vara mekaniker för att åka gammal bil heller.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
J-P-R DO IT LOW STYLE
4 mars 2008 · 1 342 Inlägg

Och sen vakna du och kudden var borta ?

Nej jag är inte avundsjuk, men upp med egna bilder. Krav: En tidning med dagens datum med på bilden.

TRYIT Teddan
4 mars 2008 · 2 495 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Syst3m skrev:

r-ted skrev:

Men lånena skall väll oxå betalas???
herregud, svenssons sämsta ursäkt när någon har köpt en fet bil -ööö han har ju lånat.



till trådskaparen. hoppas din pappa blir nöjd, har själv åkt en hel del cayenne och jag tycker dom är underbara.



och till alla svensson som är så jävla avunsjuka på folk som har råd med dyrare bilar 
**censur**.

Så man är missfoster om man inte heter Bill Gates?

Tror mer han syftade på den svenska avundsjukan faktiskt wink

ja det blev lite fel , men som sagt det är den svenska avundsjukan som stör mig.
i sverige är det fult att lyckas och ha bättre ställlt än grannen.
Kan inte folk glädjas åt att vissa lyckas , istället för att komma med kommentarer som att det är lån osv.

sen om trådskaparen har bilarna eller inte kan jag ju inte svara för .
Men jag har bekanta som har dyrare bilpark än den han beskriver så jag tycker inte det är så märkvärdigt

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
4 mars 2008 · 2 495 Inlägg

och efter mitt uttalande i denna tråden så blev mina bilar genast ltie fualre såg ja, då det ramla in några ettor..... än en gång så ser man hur det är emd avundsjukan haha

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
peter1989
4 mars 2008 · 34 Inlägg

Detta är inte nåt att skryta om, och ingen bryr sig det minsta vad nån helt okänd snubbes farsa på internet har för bilar. Kan väl lika gärna kolla på porsches hemsida så får jag åtmindstånde SE bilarna till skillnad från på din profil.

Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

camaro67 Meister
4 mars 2008 · 6 763 Inlägg

peter1989 skrev:
Detta är inte nåt att skryta om, och ingen bryr sig det minsta vad nån helt okänd snubbes farsa på internet har för bilar. Kan väl lika gärna kolla på porsches hemsida så får jag åtmindstånde SE bilarna till skillnad från på din profil.

Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

Jag är en av dom big_smile Man vill ju inte ha kärringstämpel på sig även om tjejerna kanske gillar att man åxo porsche bättre big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
NickeR32
4 mars 2008 · 870 Inlägg

r-ted skrev:
och efter mitt uttalande i denna tråden så blev mina bilar genast ltie fualre såg ja, då det ramla in några ettor..... än en gång så ser man hur det är emd avundsjukan haha

Men du får ju tänka på att dom har blivit flera minuter äldre nu ju, klart dom minskar i värde lol roll

Pikey
4 mars 2008 · 2 283 Inlägg

Till alla er avundsjuka svenskar!

Orka bli på dåligt humör och kräva att folk ska lägga upp bilder eller ej.
Visst granska ska man göra men det blir så jävla mycket tjafs om att han
inte äger Supran och hit och dit, ORKA BRY SIG!
Om detta nu stämmer så är det jävligt coolt att ha alla dessa bilarna, inte sant?

Sen så är det så jävla löjligt när R-Ted skriver något vettigt som kan störa er andra
så blir hans bil så jävla ful i era ögon...

Detta är så jävla typiskt exempel på svenska avundsjukan!
Jag bryr mig inte om röster hit eller dit men det är ett sånt riktigt typiskt exempel
på er äckliga svenssons som har den typiska avundsjukan.

Finns det någon i detta ruttna land som kan tycka det är kul att någon köper en fet jävla bil?!
Börjar tvivla.

Hoppas ni som sitter hemma och är avis på honom köper en fet bil någon dag och ni får en jävla massa
klagomål och folk som snaackar skit så ser ni hur tröga ni egentligen är.

Kanske var lite hård i detta inlägg så om någon moderator tycker detta var kränkande eller liknande, ta veck detta och blocka mig inte smile

Till R-Ted, kunde inte sagt det bättre själv

Peace

R.I.P. Michael Jackson!
J-P-R DO IT LOW STYLE
5 mars 2008 · 1 342 Inlägg

Härligt att man fick sin första etta pga denna tråd wink

MiuF
5 mars 2008 · 157 Inlägg

HAHAHAHHAHAA Vad alla är avundsjuka, jag hare varit glad om min pappa hade femtio sportbilar, och hade
satt upp alla här på garaget.. De är ju iofs en bilsida? inte sant?

Polish my nuts and serve me a milkshake!
Ford Focus Titanium X "Jo-fan Miljöbil" (2010)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
5 mars 2008 · 5 753 Inlägg

peter1989 skrev:
Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

jag är då en av dom... jag menar, jag skulle alldrig vilja ha en porsche, så vida man inte fick den eller fick köpa den MMMMKKKKTTTTT billigt,  men därimot en jänkare....mm mums big_smile

näe tacka vet jag gammla amerikanska plåtlådor big_smile



men bara för att inte bli missuppfattad så får jag väll säga nåra ord till..... jag är inte avundsjuk, jag gillar helt enkelt inte sånna där bilar, det är inte min stil om jag säger så, likadant med ferrari med mera, jag gillar inte sånna bilar..... men om nu det trådskaparen säger är sant så är det ju skit ballt att ha alla dom bilarna i ett och samma garage smile

Senast redigerat av _Glenne_ (5 mars 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
twin_cam Smålänning
5 mars 2008 · 7 877 Inlägg

Gutt o grattis till fet bil big_smile Får du se till att "Låna" nycklarna ofta wink

Trevligt att en del kan ha råd att unna sig det bästa smile Enda jag har råd med som det står porsche på är en broshyr hmm Men hade jag råd! Då jäklar big_smile

Jag gillar ju inte porsche sådär mycket, men vafan, överfeta bilar! Hade man fått en sån så hade man ju lätt tagit den, men skulle jag ha råd lägga fullpris så hade det nog blivit en BMW eller så istället smile Inget ont om Porsche, men känns inte lika exklusiv längre om man tänker att det delvis ingår i V.A.G och därför är släkt med skoda och seat wink Inget ont om dom heller dock smile

Smaken är ju som baken, så jag hade nog ändå hellre köpt mig en gammal muskelbil smile MEn som sagt, smaken är som baken smile Jag föredrar äldre, och andra föredrar nytt smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Super_Micke Bildrulle
5 mars 2008 · 499 Inlägg

Du ordnar väl så vi här på forumet får provköra den? wink

Men jag är nog mer intresserad av att köra Supran....

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Bjork skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Vilka e feta? Gaykillen eller damerna med Cayenne? tongue

Gaykillen vet ja inte tongue
Damerna är milfs!
Bilarna e feta!

Mvh wink

haha  fjunig  fjortis kille , detta  börjar likna lunarstorm

Varför ens öppna käften?

Om du menar mig kan du ju dra åt h*****e mad
eller va e fjortis med de ja skrev?

wink

Senast redigerat av Bjork (5 mars 2008)

OEM <3
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 mars 2008 · 8 197 Inlägg

buvall skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Mr_Jetta skrev:

Ja det är ju din åsikt, men Cayenne turbo 500hk och 0-100km/h 5.1sek tongue

1970 Plymouth GTX hemi. 426 officiella hästar (minst 500 original) 0-100 på 4,5 sekunder och fullt hjulspinn. wink
Fyrkantig eller inte. Din pappas svällda Porsche blir efter.

425 i papperen 426 cui faktiskt=)

Ja, jag misstog mig på siffrorna. Lätt hänt i min ålder. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Bjork skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Vilka e feta? Gaykillen eller damerna med Cayenne? tongue

Gaykillen vet ja inte tongue
Damerna är milfs!
Bilarna e feta!

Mvh wink

haha  fjunig  fjortis kille , detta  börjar likna lunarstorm

Vem var fjunig fjortis? Menar du mig kan du nog glömma det.
Är garanterat bra mycket äldre än dig. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Mortalis VW-nörd?
5 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Fjortis är ingen ålder, det är ett sinnestillstånd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang