Som sagt var, tack till alla som kom igår - det var trevligt! Dock lite synd att vissa inte vågade sig fram och ens säga hej, för utan hej-et blir det rätt svårt å veta om ni är där för att fika eller där för att fika och delta i träffen
Hur som helst... för er som är lika dåliga på datum som jag så kan jag redan nu meddela att nästa träff borde vara (om min kalender stämmer) den 1 augusti klockan 15.00! Då kan dock inte jag delta då jag den 30 juli sticker en vecka till Turkiet. Men gången därpå lovar jag att komma om jag har bil å tillgå (och Audin inte fortfarande är inparkerad av grannen )!
Mvh Anna
Senast redigerat av exiZ (19 juli 2010)
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
För mig handle inte om jag våga komma fram. Fick för mig att det skulle köras inte fikas där av att jag åkte. Mvh
Aha, då har du nog tyvärr delvis missförstått träffen. Som det står på första sidan i denna tråd så ses vi kl 15.00 vid Eldtomta café. Snackar skit och fikar i en till en och en halv timme och sen kör vi gemensamt HELA Slingerbulten och träffen avslutas alltid vid bensinmacken i Västerhaninge
Men du är välkommen fler gånger om du vill umgås och köra med oss.
Mvh Anna
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Eftersom Ni kör INTE samma veckor som oss i södertälje då kanske vi dyker upp den 1 augusti för det låter kul där vill även säga att alla är välkommna till våran träffar i södertälje (den 25e juli). Säger bara att ni kommer aldrig att ångra er.. alla är 100% nöjda med allt glöm inte kl 19,00..
Eftersom Ni kör INTE samma veckor som oss i södertälje då kanske vi dyker upp den 1 augusti för det låter kul där vill även säga att alla är välkommna till våran träffar i södertälje (den 25e juli). Säger bara att ni kommer aldrig att ångra er.. alla är 100% nöjda med allt glöm inte kl 19,00..
NSR/CREW basse
Kanske några från tälje kan samla ihop oss och åka dit den 1a?