Ser bra ut! Mycke av det du beställde finns på hansen bla kabelhållare. Och sånna små saker är samma pris som från staterna. Mvh Anton
Men de har ingen webshop va? jag kollade upp vad grejerna i Sverige skulle gå på o då var det mer än vad jag skulle få ge. som rollpan, lätt 1700-2000 i sverige, gav 99 dollar för min. och så vidare:P
loftom skrev:
å vad jag känner igen mycket av jobbet,,, men man får säga vad man vill,, chevapickisarna e ruskigt lättskruvade iaf,,
synd du inte bytte till 2500/silverado grillen, tycker det ser bättre ut,, men
keep up the good work!!!
Ja det är något grymt lättskruvat! tex framvagnen, 4 bult så har du bort ena sidan av upp hängningen. tar max 20 min o sätta tillbaka skiten igen Jag tycker att cheyenne grillen är helt okey faktiskt! det är så många som har silverado fronten så det känns bäst med den jag har
var o tog lite smyg bilder på bilen i dag! riktigt nöjd med färg valet som jag gjorde. Imorgon så hämtar jag den och rullar den till fars jobb för att lyfta in motorn! see u then! lite bilder åt folket.
Jag är väldigt nöjd med färg valet! men detta är bara den första lagret!
jag tycker det ser skit bra ut!! fortfarande inte riktigt kompis med fronten, ser för snäll ut.. men du kanske lyckas få den elak med lite färg.. jag väntar med spänning grymt jobb vilket fall som helst!
som sagt, ser fram emot det!! håller själv på att greja med cheva över vintern.. fast avgassystem och lite annat pill.. funderade på projekt tråd, men men.. vem vill se en gammel häck komma till liv och väsnas?
som sagt, ser fram emot det!! håller själv på att greja med cheva över vintern.. fast avgassystem och lite annat pill.. funderade på projekt tråd, men men.. vem vill se en gammel häck komma till liv och väsnas?
jo men dra upp en tråd! alltid kul o kolla på lite "udda" objekt!
jewe skrev:
Riktigt fin färg, ska bli kul att se bilderna i morgon
Tack! hade inte tid o vänta på färg koden från dig tyvär men tack att du skulle hjälpt mig