Trevligt bygge! Får hoppas du kan hålla tempot upp så bilen kanske är ute till sommaren?
Angående rutorna, om du har el-hissar så ta bara bort säkringen alt. koppla ur knapparna i dörrarna, finns ingen lag som säger du måste ha sidorutor så du kan besiktiga utan dom i, har funkat för mig 2ggr.
Trevligt bygge! Får hoppas du kan hålla tempot upp så bilen kanske är ute till sommaren?
Angående rutorna, om du har el-hissar så ta bara bort säkringen alt. koppla ur knapparna i dörrarna, finns ingen lag som säger du måste ha sidorutor så du kan besiktiga utan dom i, har funkat för mig 2ggr.
Mvh
jag hoppas att jag kan få ut den till sommaren, det är ju inte så mycket kvar på den.. inredningen ha jag som det är så tar jag det någon annan gång
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Huv och lite annat fixat idag, känns bra, börjar se ut som en bil nu inredningen kommer jag att inte göra så mycket mer med nu, för det ska ur senare i år för flockning m.m. imorgon ska jag försöka få tag på en kärra då jag vill hämta flaket för att sen lacka det.
Jag var hos fars jobb för att kapa ut lite plåt åt handtaget som ska komma på insidan. Allt vart lyckat, hittade en bit durk plåt som blir runt växelspaksdamasken=)