Fint som snus detta! Hur blir det med rollpan på besiktningen? tänkte på dragkroken. reggbes? Mvh Henka
Tack! jo jag hoppas att det blir bra! Blir nog lack imorgon om det går som det ska. Antagligen, ska se hur enkelt det är att ta av o på, det är ju bara 4 bult (?) typ
Vad jag har läst och förstår så är det inte någon större utgift, men vem vet, kanske behöver det någon vacker dag
Tycker du ska behålla fronten som du verkar vara inne på själv! Mest för att ALLA byter till Silverado/Sierra och våga vara udda!
Äntligen en som förstår! haha, nej jag förstår att de flesta tycker att sierra o c/k frontarna är snyggare, men som sakt alla har de eller byter till de!
Håller på att ta bort transport färgen på skärmarna med färgbortagning, men det verka ta hel dagen. blir bromsvätska snart
Fint som snus detta! Hur blir det med rollpan på besiktningen? tänkte på dragkroken. reggbes? Mvh Henka
Tack! jo jag hoppas att det blir bra! Blir nog lack imorgon om det går som det ska. Antagligen, ska se hur enkelt det är att ta av o på, det är ju bara 4 bult (?) typ
Vad jag har läst och förstår så är det inte någon större utgift, men vem vet, kanske behöver det någon vacker dag
Okej, Är din lätt lastbil?
jäpp, läste någonstans att det var en avgift på 500 (?)..
Färgen hade inte kommit idag så det blir nästa vecka en update med bilderpå flaket... längtar annars kan jag inte uppdatera denna veckan, bara att innerskärmarna är på bra väg att bli färg fria tack vare bromsoljan, god shit!
Missa inte nästa vecka då kommer det ny lackade flaket, sen blir det lackning av lite små grejer innan det ska monteras! Ha en bra helg, nu ska jag upp till nordmark i helgen.
besiktia utan dragkrok kostar 380 kr och det är i princip bara att betala och dom tittar att där inte sitter nåt. jag har gjort så på många av mina mvh
besiktia utan dragkrok kostar 380 kr och det är i princip bara att betala och dom tittar att där inte sitter nåt. jag har gjort så på många av mina mvh
har för mig att det är 380 för personbil 500 för LB
har köpt mig en jävligt risig w/t 1500, 4 hjulsdriven som jag tänkte göra något roligt av, blir till att börja med att slipa plåtren, gillar ditt projekt rejält, keep the front! hehe
har köpt mig en jävligt risig w/t 1500, 4 hjulsdriven som jag tänkte göra något roligt av, blir till att börja med att slipa plåtren, gillar ditt projekt rejält, keep the front! hehe
Najs! blir det en projekt tråd som man kan kolla till hur det går? Tack!
jewe skrev:
Förlåt!!!!!!!!!!!! Jag har glömt att skicka skruvarna men dom kommer ;-)
hahaha, lungt tack för att du bidrar med de lack snart för din skull?