Japp det stämmer bra det, det håller inte att hålla en träff varenda vecka i längden tillslut kommer de flesta tröttna, sen så har man ju trots allt annat att göra också ^^ och det är rätt mycket arbete kring en träff
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Farligt att köra i Borås idag... Många besiktningsbussar, och en kompis har fått ombes på sin traktor
Ok...hehe Då lär ju ja bli stoppad idag då... . Har alltid haft otur å blivit stoppad i Borås när jag har åkt runt. Å vf jag blir stoppad....jo dom gillar inte mina parkeringsljus
Severin, skriv på första inlägget längst upp i fet stil när det är träff nästa gång! Hur svårt kan det vara att läsa, tror det har svarats på samma fråga 10 gånger på 2 dagar, MINST
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Severin, skriv på första inlägget längst upp i fet stil när det är träff nästa gång! Hur svårt kan det vara att läsa, tror det har svarats på samma fråga 10 gånger på 2 dagar, MINST
jag har läst den sidan! men jag blev osäker på datumet, visste inte om det var varannan helg som gällde el så.. har inte satt mig in så mkt i när det bär av till borås för att jag har alltid haft förhinder de ggr det har bärt av dit, därav min fråga vad som gällde ikväll å frågar man inget så får man inte heller ngt veta eller?
jag har läst den sidan! men jag blev osäker på datumet, visste inte om det var varannan helg som gällde el så.. har inte satt mig in så mkt i när det bär av till borås för att jag har alltid haft förhinder de ggr det har bärt av dit, därav min fråga vad som gällde ikväll å frågar man inget så får man inte heller ngt veta eller?
Nä sant du men behöver inte ta åt dig så hårt tro mig du är inte ensam