6843
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Bamse940Ltt
24 april 2008
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:
team spån vill underhålla på GBrt träffar. Vi får mycke bra PR o våra sammarbetspartners får bra PR så vi kommer oavsätt hur det blir.

har fått höra att vi uppskattas o skapar en fin stämning med lite musik o det är vad vi vill.

Haha ja misstänkte det wink !! Men ni är välkomna, ni gör ett fint jobb grabbar smile hehe Ja e stolt över dig Bamse min HAHA big_smile

tackar så mycke.. kul att ni vill att vi ska vara där o spela. men du får inte bara va stolt över mig.. du måste tänka på mina team kamrater som är med o spelar o har enormt mycke kunskap med sig.. så prata med dom om ni behöver tips. jag hjälper gärna till med det jag kan också

Jag tackar min grymma kamrater i Team Spån

SLK
610 Inlägg
24 april 2008
Gör det enkelt för er alla och skippa "kravet". Gör som vi på de riktiga GBG-träffarna, dvs de som ville ge 10 kr eller 500 kr får avgöra det själva hur mkt de vill ge och när de skall ge....

1 587 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Japp.. Nu vet jag att enorm avandsjuka finns bland oss.. Planer för att förstöra för GBrt.. sad lite synd.. Falsk stil killen kör.. SYnd för honom... SOm han behandlar ska han bli behandlad wink

297 Inlägg
24 april 2008
haha , tack bamse ! men jag hjälper dej me din nya låda även utan smicker o vackra ord wink

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
24 april 2008
Bamse940Ltt skrev:
team spån vill underhålla på GBrt träffar. Vi får mycke bra PR o våra sammarbetspartners får bra PR så vi kommer oavsätt hur det blir.

har fått höra att vi uppskattas o skapar en fin stämning med lite musik o det är vad vi vill.

Och vi uppskattar er mycket väl på träffarna! big_smile och alla andra för den delen!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 587 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Läs Första Inlägget Igen... Uppdaterat !! smile

Bamse940Ltt
24 april 2008
omegaman1 skrev:
haha , tack bamse ! men jag hjälper dej me din nya låda även utan smicker o vackra ord wink

hehe tack tongue men snälla ord har det varit dåligt med så jag börjar smile

297 Inlägg
24 april 2008
lol
kan inte låta bli !! : renutten ligger på en andra plats på listan "hetast just nu" big_smilebig_smilebig_smile
skitkul !

Bamse940Ltt
24 april 2008
omegaman1 skrev:
lol
kan inte låta bli !! : renutten ligger på en andra plats på listan "hetast just nu" big_smilebig_smilebig_smile
skitkul !

manligt GRATTIS

SLK
610 Inlägg
24 april 2008
Severin skrev:
Läs Första Inlägget Igen... Uppdaterat !! smile

Bra uppdatering smile

1 587 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Jo, folk klagar för den lilla avgiften, rätt dumt men ja hoppas de finns många som är frivilliga till att sponsra.. smile ..

OLAGBG
596 Inlägg
24 april 2008
HyperSonica skrev:
har precis läst igenom allt som skrivigts.. och jag kan bara säga en sak... OTACKSAMT!
20 kr.. ooo.. en hel månadslön ju.. Tycker att ni som behagar att komma kan ta med dej varsin sopsäck och själva plocka upp de ni grisar ner då...
Plus ni som är från Evolution Garage... Kan ni göra nått annat än o gnälla? Känns inte som man hört en enda possitiv sak från er...
Och ni andra värkar tro att det tar 5 minuter o planera en träff...
senast vi hade möte satt i i 3 timmar o diskuterade olika alternativ..
Och vad det gäller de där tjatet om "allmän parkering" så borde ni ta o läsa på lite...
Har suttit i telefon med farbror plå en hel del  för att ta reda på fakta.. När det kommer så många bilar på en gång.. Och när det är planerat så räknas det som ARRANGEMANG.. Hur man än vrider o vänder på det så måste man ha ett tillstånd för att få anordna en träff... Det hade varigt en annan sak om det hade varigt 20 bilar...
Har även pratat med henne om man kan kringgå just arrangemang biten.. och hon tog en Lååång pratstund med sin kollega och kom fram till att de inte går...
Med andra ord så är vi tvingade att söka tillstånd för att ha en LAGLIG träff..
Hade vi inte gjort de kunde lika väl farbror blå komma o köra bort oss.. Och då hade vi fått skit föär att vi inte hade nått tillstånd av er besökare...

I vilket fall som hälst.. Det är frivilligt att komma... INGEN som tvingar er...
Men om ni hade tänkt o stå o skräpa ner.. för att sen GBrt crew ska gå runt o plocka upp efter er så tror ni rätt så fel.. Jag tänker INTE plocka i nån annans skit gratis!..
Och till er som INTE är crew, men som hjälpte till att fixa iordning förra träffen ska ha en FET guldstjärna i pannan!.. Det var ovärdeligt snällt av er!!

Ni får ursäkta mitt utbrott... Blir bara så irreterad av sånna som inte förstår att det är ett ganska så STORT jobb att anordna en träff...
O vad det gäller konkörning och race o allt de där... DET KOMMER!..
Man kan inte trolla fram en platts o sen bara köra... Iallafall inte på ett LAGLIGT sätt...

Tack för mej... Hej!

*Massa stavfel!*

Det är väl å andra sidan inte eran sak att ta hand om skiten som ligger kvar på parkeringen efter GBrt´s träffar heller eller???

Men å andra sidan ska du ha betlat för att städa där. så vill jag ha kvitto på det.. hushållsnära tjänster e ju avdrags giltliga:)

OLAGBG
VOLVO

874 Inlägg
24 april 2008
olagbg skrev:
Det är väl å andra sidan inte eran sak att ta hand om skiten som ligger kvar på parkeringen efter GBrt´s träffar heller eller???

Men å andra sidan ska du ha betlat för att städa där. så vill jag ha kvitto på det.. hushållsnära tjänster e ju avdrags giltliga:)

Jodå Ola, det var en del av övernskommelsen med markägaren just att vi skulle städa efter oss, förutom den summa pengar det kosta oss då. Och om det inte hade varit för alla vänliga själar som hjälpte till så hade vi i GBrt nog gått där och plockat än idag så jävligt som det såg ut wink

Förresten hade det nog inte blivit avdragsgillt i vilket fall, är ju inte direkt hemma hos dig som det städas menar jag tongue

mvh

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

OLAGBG
596 Inlägg
24 april 2008
brillmongo skrev:
olagbg skrev:

Jodå Ola, det var en del av övernskommelsen med markägaren just att vi skulle städa efter oss, förutom den summa pengar det kosta oss då. Och om det inte hade varit för alla vänliga själar som hjälpte till så hade vi i GBrt nog gått där och plockat än idag så jävligt som det såg ut wink

Förresten hade det nog inte blivit avdragsgillt i vilket fall, är ju inte direkt hemma hos dig som det städas menar jag tongue

mvh

jo det fattar jag oxå att det var, har sökt evenamangstillstånd innan så ja vet...
NE klart man inte kan göra avdrag för det

OLAGBG
VOLVO

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
Nu vet jag fan inte vad jag skall svara på längre e rätt mycket skit i tråden hmm

Vi hade tillstånd till kl. 23.30 hade det vart folk kvar då hade träffen vart slut då !

Vi kan visst ta betalt fast våran regestrering av föreningen ej är klar, bara det tas upp i bokföringen/deklaration. Våran sträcker sig till sista december 2008 innan dess har inte skattmyndigheten så mycket med oss att göra !

Sedan är det en ideell förening vi jobbar för föreningen o den skall ha betalt för att i sin tur kunna fixa tillstånd, papper med info, sopsäckar, blomma till markägaren, ge feed back till medlemmarna, eventuella priser på kommande träffar, o ändå mer tillstånd.. Finns hur mycket som helst e väl bara o tänka efter en stund..

Tycker det e jävligt synd att det reagerades som det gjorde för en 20as skull hmm
Vi kommer att få det mycket jobbigare att nå våra mål med lagliga race o konbanekörningar, kunna ha tävlingar med priser o överhuvudtaget ens ha träffar för allt kostar pengar !

Personligen tror jag inte det kommer att gå o få bort alkoholen helt ur bilden men självklart måste vi jobba för att det skall se bättre ut.

I dags läget är vi inte så många som håller i träffarna men när all papperexercis e klar med myndigheter o skit e klar så får vi förhoppningsvis fler medlemmar o då blir nog allt mycket lättare.

Ang. bidrag så har vi tankar på det också men vi vill vänta tills alla papper är klara.

Tack Sevve för att du orka svara så många smile

Har jag glömt något ...

Jo vi har träff varannan helg om det ej krockar med något annat stort jippo !

Våra träffar skall ej o går ej att jämföra med onsdags träffarna eller några andra träffar då vi som sagts många ggr tidigare vill i framtiden göra lite mer än att bara träffas. Därav har vi, är på g med att starta en Ideell förening som kommer o göra allt för att få så många glada medlemmar som möjligt !

Mvh
Jimmie/MrKerm

Ps Skall till läggas att jag själv gillar just Onsdags träffarna, har vart på dom till o från i ca 5-6 år ds
Senast redigerat av MrKerm (24 april 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

824 Inlägg
24 april 2008
Vad fattiga folk är, 20 kr, haha!
dom som inte har råd kan väl stanna hemma då, och sluta gnälla. smile

82 Inlägg
24 april 2008
North skrev:

håller med.. folk lägger flera tusen på sina bilar men gnäller över en ynka tjuga tongue

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
Mollan_86 skrev:
North skrev:

håller med.. folk lägger flera tusen på sina bilar men gnäller över en ynka tjuga tongue

Håller med er men vi visste dock att det skulle reageras på detta kanske inte så stark men ändå..
Tror det är en prinsip sak för många men då kanske man inte tänker tillräckligt långt... Det är inga stålar till oss (absolut inga svarta pengar allt kommer att bokföras) utan till föreningen o dess aktiviteter i framtiden och även då rullande kostnader som det sagt tidigare..

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
Vi hoppas dock fortfarande att vi hinner bli ett antal medlemmar till sommaren så vi kan göra göra lite kul grejer ihop smile

297 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
Mollan_86 skrev:
North skrev:

Håller med er men vi visste dock att det skulle reageras på detta kanske inte så stark men ändå..
Tror det är en prinsip sak för många men då kanske man inte tänker tillräckligt långt... Det är inga stålar till oss (absolut inga svarta pengar allt kommer att bokföras) utan till föreningen o dess aktiviteter i framtiden och även då rullande kostnader som det sagt tidigare..

framtida aktiviteter roll   lite musik skivor kanske big_smile

Sök