Fasen va Moderatorerna måste ha det tråkigt, låsa tråder till höger o vänster o ta bort inlägg som dom inte tycker passar här o där Tycker ni skall lugna ner er några kilo !
Fasen va Moderatorerna måste ha det tråkigt, låsa tråder till höger o vänster o ta bort inlägg som dom inte tycker passar här o där Tycker ni skall lugna ner er några kilo !
Känns som vi bör ändra rubriken illa kvickt, för de låste grillträffen för att träffen varit, är någon på fel humör, kanske de låser här bara för det står "Nästa träff 17/5"..
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
jag tror inte att ngn av er anar hur knäckt jag va över att missa träffen... höll på att sno en bil nästan, frågade nog ALLA jag känner som har bil... även farfar
Svikare, nu blir jag ledsen i ögat å jag som skulle åkt med dig, glad att jag inte gjorde dt
hehe asså vadå da? men hade du sagt att ja skulle hämta dig lite tidigare så hade ja ju kunnat de men när alla väl hade kommmit så orka ja ju inte åka där ifrån för å hämta
Svikare, nu blir jag ledsen i ögat å jag som skulle åkt med dig, glad att jag inte gjorde dt
hehe asså vadå da? men hade du sagt att ja skulle hämta dig lite tidigare så hade ja ju kunnat de men när alla väl hade kommmit så orka ja ju inte åka där ifrån för å hämta
redan tidigt på dagen frågade jag när alla skulle mötas men du visste inte å jag försökte höra av mig till massa för att ta reda på dt å helt plötsligt hade du stuckit å visste tydligen vart och när ändå