jaså så det här med trollhättan har redan tagits upp i tråden
om ni går in och läser på nightrun så står det att vi ska sammlas på högskolan i trollhättan för att snacka lite skit och kolla varandras bilar osv då det är en stor crusing i stan vi tänkte sammlas runt kl: 19:00 tror ja det var snack om . men det mrkerm pratar om handlar om en helt annan träff
och det är allt ifrån gammalt till 240 raggare till nya stylade bilar som är på plats i trollhättan 31 maj
Ahlsen klart du ska komma hit upp och dra en runda i crusingen
Det blir ingen körning till träffar för mig på lääänge. Fick ett ordentligt samtal me Tusse Batong idag. Dom gled fram när jag parkerat vid skolan.. Såg att jag hade bakruta och annat som man inte får ha på "ett sånt fordon jag kör".. Sen gick inte spärrjäveln i så de lyckades få i 3:an och få upp den i otroliga 43km/h, uppmätt med laser.
Så ja.. summan av detta då?
Regbes, fullständig 1500-2000 kr i böter I VÄRSTA fall, indraget lämp i 2-4 månader, får inte köra något fordon fram tills beslut tas, Länsstyrelsen som avgör.
BAH!
Så jag kommer tigga skjuts vid varje träff i fortsättningen
Du kan få åka med mej
Gööööött
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
jaså så det här med trollhättan har redan tagits upp i tråden
om ni går in och läser på nightrun så står det att vi ska sammlas på högskolan i trollhättan för att snacka lite skit och kolla varandras bilar osv då det är en stor crusing i stan vi tänkte sammlas runt kl: 19:00 tror ja det var snack om . men det mrkerm pratar om handlar om en helt annan träff
och det är allt ifrån gammalt till 240 raggare till nya stylade bilar som är på plats i trollhättan 31 maj
Ahlsen klart du ska komma hit upp och dra en runda i crusingen
Vem är det som håller i crusingen ? Kolla lite på nightrun (även reggat mig ) men fick inte uppfattningen att det är dom som håller i den Hade vart kul o få en uppfattning om hur stort det är och om det är någon idè att vi åker upp just sista Maj
det är inte nightrun som håller i crusingen utan crusingen är några som alltid har haft hand om detta och crusingen har funnits sen jag var liten . nightrun har hand om allt som har med streetkörning att göra:P som vi inte ska ta upp här för då kan tråden låsas
ni kan ju inte ha gbrt träff samma dag som trollhättan! visst står opeln och klöser i marken och frustar efter att få åka tilll nästa träff, men cadillacen måste ju supas in oxå :S
ni kan ju inte ha gbrt träff samma dag som trollhättan! visst står opeln och klöser i marken och frustar efter att få åka tilll nästa träff, men cadillacen måste ju supas in oxå :S
Som sagt om någon kunde vara så vänlig o tala om vad det är ! O nej det är inte NIGHT RUN som håller i det ! Plzzzzzzzzzz Någon !