6484
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
19 maj 2008
Finns ju lite intresse i vart fall smile

Tror det är ganska gott om nyare bilar spec Saab o Volvo smile

Kan någon PMa mig om lite info ang. crusingen i Trollhättan ??
Kanske går o ha träff innan eller efter, kanske en avslutning tillsammans eller nått ??

Att vi skulle ha träff i Trollhättan är pga av att folk från Trollhättan undra om vi inte kunde ha det smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 779 Inlägg
19 maj 2008
jag men kan ni inte snacka ihop er med något gäng där uppe som vet nån pra central plats att vara på då? så kommer i å har en träff i thn

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Avstängd
1 557 Inlägg
19 maj 2008
akakaboto skrev:
jag men kan ni inte snacka ihop er med något gäng där uppe som vet nån pra central plats att vara på då? så kommer i å har en träff i thn

Väntar på PM från någon där uppe hmm

Avstängd
1 557 Inlägg
19 maj 2008
Lite off tråden bara :
Skall ner till Preem Gårda om en stund om någon är sugen på o snacka lite skit smile
E väl där om 45min typ big_smile

Team RmR
393 Inlägg
19 maj 2008
jaså så det här med trollhättan har redan tagits upp i tråden tongue

om ni går in och läser på nightrun så står det att vi ska sammlas på högskolan i trollhättan för att snacka lite skit och kolla varandras bilar osv då det är en stor crusing i stan vi tänkte sammlas runt kl: 19:00 tror ja det var snack om . men det mrkerm pratar om handlar om en helt annan träff

och det är allt ifrån gammalt till 240 raggare till  nya stylade bilar som är på plats i trollhättan 31 maj

Ahlsen klart du ska komma hit upp och dra en runda i crusingen tongue

874 Inlägg
19 maj 2008
Såklart man e på upp, finns det några alternativ? lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
19 maj 2008
Hmm värkar inte vara så bra just då kanske hmm

Då händer ju redan något större den dagen sad Klart kanske kan bli ändå större smile
Om nu det går i Trollhättan big_smile

1 587 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Ahlsen skrev:
FLindgren skrev:
det är traff den 31 när det är crusing i trollhättan på högskolans parekering. gå in på nighrun.nu för mer info.

a tänkte precis nämna det, den 31 är det ju trollhättan crusingen, hade kanske varit kul att dra upp dit då

Naaaååå big_smile Va snäll du är !! De behövs nog inte eftersom min lön kommer 25:e Men tack så jätte mkt ändå:D

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 maj 2008
HyperSonica skrev:
Edil_ skrev:
Det blir ingen körning till träffar för mig på lääänge. Fick ett ordentligt samtal me Tusse Batong idag. Dom gled fram när jag parkerat vid skolan.. Såg att jag hade bakruta och annat som man inte får ha på "ett sånt fordon jag kör".. Sen gick inte spärrjäveln i så de lyckades få i 3:an och få upp den i otroliga 43km/h, uppmätt med laser.

Så ja.. summan av detta då?

Regbes, fullständig
1500-2000 kr i böter
I VÄRSTA fall, indraget lämp i 2-4 månader, får inte köra något fordon fram tills beslut tas, Länsstyrelsen som avgör.

BAH!

Så jag kommer tigga skjuts vid varje träff i fortsättningen wink

Du kan få åka med mej smile

Gööööött big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
20 maj 2008
JaZoR skrev:
jaså så det här med trollhättan har redan tagits upp i tråden tongue

om ni går in och läser på nightrun så står det att vi ska sammlas på högskolan i trollhättan för att snacka lite skit och kolla varandras bilar osv då det är en stor crusing i stan vi tänkte sammlas runt kl: 19:00 tror ja det var snack om . men det mrkerm pratar om handlar om en helt annan träff

och det är allt ifrån gammalt till 240 raggare till  nya stylade bilar som är på plats i trollhättan 31 maj

Vem är det som håller i crusingen ?
Kolla lite på nightrun (även reggat mig tongue) men fick inte uppfattningen att det är dom som håller i den hmm
Hade vart kul o få en uppfattning om hur stort det är och om det är någon idè att vi åker upp just sista Maj roll

Tacksam för snabba svar !

Avstängd
1 557 Inlägg
20 maj 2008
Mm om vi bara kunde få lite info hmm

1 779 Inlägg
20 maj 2008
MrKerm. du kan få lite info av mig. tongue THN ligger ca 7 mil från göteborg smile mer info kan du tyvärr inte få just nu. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Team RmR
393 Inlägg
20 maj 2008
det är inte nightrun som håller i crusingen utan crusingen är några som alltid har haft hand om detta och crusingen har funnits sen jag var liten . nightrun har hand om allt som har med streetkörning att göra:P som vi inte ska ta upp här för då kan tråden låsas tongue

mvh/jocke
Senast redigerat av JaZoR (20 maj 2008)

Ahlsen
20 maj 2008
Severin skrev:
Ahlsen skrev:
FLindgren skrev:
det är traff den 31 när det är crusing i trollhättan på högskolans parekering. gå in på nighrun.nu för mer info.

a tänkte precis nämna det, den 31 är det ju trollhättan crusingen, hade kanske varit kul att dra upp dit då

Naaaååå big_smile Va snäll du är !! De behövs nog inte eftersom min lön kommer 25:e Men tack så jätte mkt ändå:D

haha ok gött, annars är det bara att säga till vet du big_smile

Ahlsen
20 maj 2008
JaZoR skrev:

klart jag kommer upp big_smile

Team RmR
393 Inlägg
20 maj 2008
Ahlsen skrev:
JaZoR skrev:

klart jag kommer upp big_smile

gött de så man får se riktiga motorer big_smile

30 Inlägg
20 maj 2008
ni kan ju inte ha gbrt träff samma dag som trollhättan! visst står opeln och klöser i marken och frustar efter att få åka tilll nästa träff, men cadillacen måste ju supas in oxå :S
Senast redigerat av raggan (20 maj 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
21 maj 2008
raggan skrev:
ni kan ju inte ha gbrt träff samma dag som trollhättan! visst står opeln och klöser i marken och frustar efter att få åka tilll nästa träff, men cadillacen måste ju supas in oxå :S

Som sagt om någon kunde vara så vänlig o tala om vad det är ! O nej det är inte NIGHT RUN som håller i det !
Plzzzzzzzzzz Någon ! mad

Avstängd
1 557 Inlägg
21 maj 2008
Jädrar vilket intresse hmm För en månad sen va hur mycket folk som helst possitiva o intresserade nu e det  typ 5 vad är det som hänt ? ?

Sök