6191
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 587 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
Jädrar vilket intresse hmm För en månad sen va hur mycket folk som helst possitiva o intresserade nu e det  typ 5 vad är det som hänt ? ?

Inte en aning.. Men så här kan det bli vettu.. sad Vi från GBrt kan inte åka till Thn o hålla nåt där.. Jag har aldrig varit i trollhättan fan sad haha

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 maj 2008
Om jag ska vara helt ärlig så är inte Gbrt wow längre, jag får inte den känslan längre! tyvärr.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 587 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Om jag ska vara helt ärlig så är inte Gbrt wow längre, jag får inte den känslan längre! tyvärr.

Haha jasså big_smile "wow längre".. va menar du exakt och varför tror du så smile ? ja bara undrar asså.. jag har aldrig tyckt något med oss är speciellt förutom den extrema viljan och intresset big_smile hehe

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 maj 2008
Severin skrev:
MadeByMe skrev:

Haha jasså big_smile "wow längre".. va menar du exakt och varför tror du så smile ? ja bara undrar asså.. jag har aldrig tyckt något med oss är speciellt förutom den extrema viljan och intresset big_smile hehe

Början så var det så, äntligen händer något i Borås med träffar som är oginiserade osv
Men nu har det inte hänt mycket med träffarna här om kring, och folk har väl tröttnat, spc när ni sa att ni skulle ta betalt! tror att ni öfrlorade endel folk på det!

1 587 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Severin skrev:
MadeByMe skrev:

Början så var det så, äntligen händer något i Borås med träffar som är oginiserade osv
Men nu har det inte hänt mycket med träffarna här om kring, och folk har väl tröttnat, spc när ni sa att ni skulle ta betalt! tror att ni öfrlorade endel folk på det!

Jadu, det med betalningen.. Vi la ju ner det sen och nu är det frivilligt.. Folk kanske har tröttnat, jag vet inte.. Vi höll ju inga race eller så precis.. Då är det inte så kul/spännande heller... Men vi får väl se vad som händer framöver.. Det behöver ju inte alltid vara vi som håller i något.. Ja vill se andra göra nåt åxå big_smile hehe !

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 maj 2008
Severin skrev:
MadeByMe skrev:
Severin skrev:

Jadu, det med betalningen.. Vi la ju ner det sen och nu är det frivilligt.. Folk kanske har tröttnat, jag vet inte.. Vi höll ju inga race eller så precis.. Då är det inte så kul/spännande heller... Men vi får väl se vad som händer framöver.. Det behöver ju inte alltid vara vi som håller i något.. Ja vill se andra göra nåt åxå big_smile hehe !

Okej, men det kommer nog ska du se, jag drog ju igång tråden om nu på lördag ju.

Avstängd
1 557 Inlägg
21 maj 2008
Det kanske har med träff-avgiften o göra men den va ju liksom bara menad så vi kunde göra mer grejer söka fler tillstånd osv.. Synd men det kanske är så hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 059 Inlägg
21 maj 2008
har inte varit nere men händer det inget på träffen så e det inget kul. Fixa race så kommer det alltid folk.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Avstängd
1 557 Inlägg
21 maj 2008
racefan skrev:
har inte varit nere men händer det inget på träffen så e det inget kul. Fixa race så kommer det alltid folk.

Jo det är nog så, vi håller på och letar efter mark ägare som inte bryr sig om det blir lite svarta spår på deras mark. Vi tänkte då i första hand köra konbana "manöverprov".
Vi väntar besked från ett par st smile

Vi ville från början gå den långa vägen och ha tillstånd o allt rätt varje gång vi gör något så man slipper bli störd av Polis osv.

Därför håller vi på o starta en förening också för att det skall se och va bra utåt sett, mot myndigheter osv. för vi trodde då att allt skulle gå lite lättare då hmm

Synd bara att folk inte gör va dom skall göra/att dom inte gör va dom sagt dom skall göra så allt blir klart någon gång roll
Senast redigerat av MrKerm (21 maj 2008)

41 Inlägg
21 maj 2008
Får man tillstånd för att vara på ett ställe så kommer poliserna även då att hälsa på för att se till att allt går rätt till, så polispådrag kommer det alltid att finnas. Sen om allt skall vara regelrätt med racing och sådant så måste ju även ambulans osv finnas på plats, vilket kan bli dyrt.

Avstängd
1 557 Inlägg
21 maj 2008
MrteN skrev:
Får man tillstånd för att vara på ett ställe så kommer poliserna även då att hälsa på för att se till att allt går rätt till, så polispådrag kommer det alltid att finnas. Sen om allt skall vara regelrätt med racing och sådant så måste ju även ambulans osv finnas på plats, vilket kan bli dyrt.

Jupp kan bli dyrt därför behövs pengar smile Ev. kan typ ambulans, brandkår, bärgare o så ställa upp gratis så just den biten behöver inte kosta så mycket. Sedan visst kan man ta avgift av dom som kör men finns det inga pengar från början e det svårt o vi har ingen som kan lägga ut pengar tills vidare inte ännu i vart fall..
Jo självklart kommer polisen säkert ändå men spelar kanske inte så stor roll om man har tillstånd smile

1 396 Inlägg
21 maj 2008
Tror det beror på att det har varit för mycket träffar. Plus att jag har sålt Camaron....

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

874 Inlägg
21 maj 2008
NiclasT skrev:
Tror det beror på att det har varit för mycket träffar.

Tro det ligger nåt i det inte nog med våra men nu har ju allt annat dragit igång oxå, Sen har vi ju det där med avgiften som det blev ett himla liv om, och så just att det inte händer så mycket på och kring träffarna, Vilket beror på flera anledningar.

Hmm, kan hålla med om att "wow" känslan kanske lagt sig men så är det ju med allt, jag menar vi är trots allt inte "nya" längre nu har vi ändå haft några träffar.
Men jag tror att det kommer hända en del grejer med Gbrt, Vi måste snacka ihop oss om framtiden komma på hur vi ska utveckla oss och åt vilket håll vi ska "dra" .. så att säga.
En annan sak vi behöver är folk som brinner för "oss" som VILL hjälpa till och bli en del av GBrt på riktigt, komma med ny inspiration och nya ideér. För vi saknar eldsjälar, men har väldigt många som lipar på oss för minsta lilla, tro 17 att folk tvekar då..
Senast redigerat av brillmongo (21 maj 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 587 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
brillmongo skrev:
NiclasT skrev:

Tro det ligger nåt i det inte nog med våra men nu har ju allt annat dragit igång oxå, Sen har vi ju det där med avgiften som det blev ett himla liv om, och så just att det inte händer så mycket på och kring träffarna, Vilket beror på flera anledningar.

Hmm, kan hålla med om att "wow" känslan kanske lagt sig men så är det ju med allt, jag menar vi är trots allt inte "nya" längre nu har vi ändå haft några träffar.
Men jag tror att det kommer hända en del grejer med Gbrt, Vi måste snacka ihop oss om framtiden komma på hur vi ska utveckla oss och åt vilket håll vi ska "dra" .. så att säga.
En annan sak vi behöver är folk som brinner för "oss" som VILL hjälpa till och bli en del av GBrt på riktigt, komma med ny inspiration och nya ideér. För vi saknar eldsjälar, men har väldigt många som lipar på oss för minsta lilla, tro 17 att folk tvekar då..

Du har helt rätt smile !

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 maj 2008
De klagomål jag har hört hittils är:

För ofta
Avgiften
Tråkigt, händer inget

smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
210 Inlägg
21 maj 2008
behövs inte nåra ambulanser  på lagliga race.... kolla blackrace .... bara brandsläckare.....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Ahlsen
21 maj 2008
brillmongo skrev:
NiclasT skrev:

bara att säga till så ställer jag upp

Team RmR
393 Inlägg
21 maj 2008
Ta det här med trollhättan via PM till mig så ska vi kunna lösa detta men tycker vi tar en gbrt träff någon annan helg en crusingen har en kännsla av att det inte kommer bli någon höjdare att få till en riktigt go träff då .. men aa angående de som har hand om crusingen så har jag inte en  aning om det.

och jag ställer upp för gbrt om det är något ...

-Sandra
21 maj 2008
Borde inte Sara_den_grymme få bli GBrt:s pajas?? big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
22 maj 2008
Gött att det finns folk som gillar oss big_smile Fast ni är ju också "oss" så det blir ju hur grymt som helst cool

Sök