Tror det beror på att det har varit för mycket träffar.
Tro det ligger nåt i det inte nog med våra men nu har ju allt annat dragit igång oxå, Sen har vi ju det där med avgiften som det blev ett himla liv om, och så just att det inte händer så mycket på och kring träffarna, Vilket beror på flera anledningar.
Hmm, kan hålla med om att "wow" känslan kanske lagt sig men så är det ju med allt, jag menar vi är trots allt inte "nya" längre nu har vi ändå haft några träffar. Men jag tror att det kommer hända en del grejer med Gbrt, Vi måste snacka ihop oss om framtiden komma på hur vi ska utveckla oss och åt vilket håll vi ska "dra" .. så att säga. En annan sak vi behöver är folk som brinner för "oss" som VILL hjälpa till och bli en del av GBrt på riktigt, komma med ny inspiration och nya ideér. För vi saknar eldsjälar, men har väldigt många som lipar på oss för minsta lilla, tro 17 att folk tvekar då..
Tro det ligger nåt i det inte nog med våra men nu har ju allt annat dragit igång oxå, Sen har vi ju det där med avgiften som det blev ett himla liv om, och så just att det inte händer så mycket på och kring träffarna, Vilket beror på flera anledningar.
Hmm, kan hålla med om att "wow" känslan kanske lagt sig men så är det ju med allt, jag menar vi är trots allt inte "nya" längre nu har vi ändå haft några träffar. Men jag tror att det kommer hända en del grejer med Gbrt, Vi måste snacka ihop oss om framtiden komma på hur vi ska utveckla oss och åt vilket håll vi ska "dra" .. så att säga. En annan sak vi behöver är folk som brinner för "oss" som VILL hjälpa till och bli en del av GBrt på riktigt, komma med ny inspiration och nya ideér. För vi saknar eldsjälar, men har väldigt många som lipar på oss för minsta lilla, tro 17 att folk tvekar då..
bara att säga till så ställer jag upp
Då räknar vi med dig då !!
jaja bara att säga till så kommer jag till undsättning
På lördag ska jag & en arbetskamrat "lackbehandla" bea eller iaf högpolera henne med riktiga grejer ska bli gött asså ^^ ska beställa ögonlocken nu också eller ja, på måndag
Hmm, himla synd att jag missat det där på lördag asså hade velat va me, fast jag hade inte haft råd ändå iof Så nån får ta bilder så att jag får ännu en sak att gråta över sen Blir la till lå dricka pilsner istället för min del...
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Kan la hända att de blir nån "inofficiell" träff på knallelandsparkeringen i vanlig ordning för oss boråsare iaf?
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, har ingen o åka med heller för tillfället typ ^^, sen imorrn e de gbg hele dan, och på söndag ska min "lätta lastbil" börjas plockas ner inför bes
Fick ett fint brev från länsstyrelsen idag, har en vecka på mej att komma med en bra förklaring till det inträffade, och om jag behöver kortet för något särskilt eller så.
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Ta massa bilder i uddevalla så man inte missar nåt nu då Själv ska man polera bea hela eftermiddan å sen åker la jag ner till Borås grejen som ska vara idag istället ^^ Så GBrt blir representerat på två ställen samtidigt idag, hehe, det e ju positivt det med Ha d så kul nu folket
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-