7487
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Xtreme
281 Inlägg
4 juni 2008
Edil_ skrev:
vonlord skrev:
ingen större skillnad på länkarna den ena tar en direkt till infon o den andra till sidan bara så!

Tänkte precis skriva detsamma wink

Tänkte som så att vår käre Kerm är smart nog att kunna klicka sig fram till "Blackrace" tongue

hehe där ser man haha! ja det e la frågan om han kan det smile får la se om han svarar på detta haha! det återstår ju att se:)

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

2 Inlägg
5 juni 2008
Hej, min namn är Hassan, jag jobbar städare, jag fått en bild skickad till mig, dom sa jag kunna hitta dena personen i dena tråd här på forum. Det jag vet är att man är mycket hundrädd, man kör röd bil, volvo, traktor. vad ni kallar det i detta land. Vet ni vem mannen som klappar hund är?

Allt som leder till finnande får belöning, fin.

http://i27.tinypic.com/i4h9iv.jpg

Jag är intresserad av medlemskap GBrt, jag kör turbo trabant. köpt fin import. vad kosta medlemskap?
Senast redigerat av Trabant_racing (5 juni 2008)

1 779 Inlägg
5 juni 2008
Trabant_racing skrev:
Hej, min namn är Hassan, jag jobbar städare, jag fått en bild skickad till mig, dom sa jag kunna hitta dena personen i dena tråd här på forum. Det jag vet är att man är mycket hundrädd, man kör röd bil, volvo, traktor. vad ni kallar det i detta land. Vet ni vem mannen som klappar hund är?

Jag är intresserad av medlemskap GBrt, jag kör turbo trabant. köpt fin import. vad kosta medlemskap?

varför lägger du inte upp bilder på din bil då?? om du nu e en seriös pojk?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 833 Inlägg
5 juni 2008
akakaboto skrev:
Trabant_racing skrev:

varför lägger du inte upp bilder på din bil då?? om du nu e en seriös pojk?

Bah för du har bild på snutbil big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

född blåvit
624 Inlägg
5 juni 2008
sämst fejkade nysvenska ever tongue

Avstängd
1 557 Inlägg
6 juni 2008
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
vonlord skrev:
ingen större skillnad på länkarna den ena tar en direkt till infon o den andra till sidan bara så!

Tänkte som så att vår käre Kerm är smart nog att kunna klicka sig fram till "Blackrace" tongue

hehe där ser man haha! ja det e la frågan om han kan det smile får la se om han svarar på detta haha! det återstår ju att se:)

Kan jag väl  smile Jag letade på blackrace därför jag inte hittade något, i mina ögon e blackrace en förening som i sin tur kör lagliga race.  hmm Sedan hittade jag ingen tid heller, ca 18-20 va e det för tid? hmm
Senast redigerat av MrKerm (6 juni 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Xtreme
281 Inlägg
6 juni 2008
MrKerm skrev:
vonlord skrev:
Edil_ skrev:

Kan jag väl  smile Jag letade på blackrace därför jag inte hittade något, i mina ögon e blackrace en förening som i sin tur kör lagliga race.  hmm Sedan hittade jag ingen tid heller, ca 18-20 va e det för tid? hmm

ja du ingnen aning vilken tid det e o CA med HMM låter ju bra eller inte! så hur tror du att det blirför det vore kul att hitta på något iaf får la ta en träff iaf hoppas ja att det blir iaf! smile vi höres la av via nätet eller mobilen!

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 juni 2008
dabby skrev:

Ja, säger detsamma, måste vara en riktigt tönt den där "Hassan" roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
6 juni 2008
Edil_ skrev:
dabby skrev:

någon som vet vem den där hassan e o vart ahn bor?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 juni 2008
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
dabby skrev:

hmm.. Tror han bor på Brämhult... typ vid City eller nått sånt... har för mej de iallafall..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 juni 2008
HyperSonica skrev:
vonlord skrev:
Edil_ skrev:

hmm.. Tror han bor på Brämhult... typ vid City eller nått sånt... har för mej de iallafall..

Fan, där bor ju jag, här bor ingen hassan yikes lol

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 juni 2008
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:
vonlord skrev:

han kanske har flyttat in under din säng eller nått... Eller bakom City har jag sett nån såndär nisse ligga o sova några gånger.... typ där alla pallar o sånt står tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:

han kanske har flyttat in under din säng eller nått... Eller bakom City har jag sett nån såndär nisse ligga o sova några gånger.... typ där alla pallar o sånt står tongue

HAHA Kuuul grabbar.. !! big_smile Shit lägger ut bild på mig när ja klappar en hund.. WoooW !! big_smile

HAHAHAH

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 juni 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Edil_ skrev:

HAHA Kuuul grabbar.. !! big_smile Shit lägger ut bild på mig när ja klappar en hund.. WoooW !! big_smile

HAHAHAH

Haha, det är inte vi, det är Hassan! big_smile

4 554 Inlägg
6 juni 2008
dags för rubrik byte den som gör de annars blir blir de illa...tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 juni 2008
loudness skrev:
dags för rubrik byte den som gör de annars blir blir de illa...tongue

Tack för att du säger till iaf, och inte bara stänger smile

SEVVE! Skärp till dej och ändra rubrik redan när träffen är över! Vi vill inte ha den här tråden låst smile
Senast redigerat av Edil_ (6 juni 2008)

Xtreme
281 Inlägg
7 juni 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

HAHAHAH

Haha, det är inte vi, det är Hassan! big_smile

hehe! precis skyll inte på dom det e Hassan´s fel!

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

874 Inlägg
7 juni 2008
Hej alla glada filurer saknar er allihopa, kolla in mina nya bilder på bea har grejat lite, nu börjar det likna nåt! big_smile hoppas bara det håller tätt när det regnar nu, haha lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Xtreme
281 Inlägg
7 juni 2008
någon som skall te knallen ikväll?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

4 Inlägg
7 juni 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Edil_ skrev:

HAHAHAH

ha ha ha ha... du ser inte så farligt rädd ut sevve:P visst va hon snäll???

Sök