6567
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Xtreme
281 Inlägg
14 juni 2008
Zeno_ skrev:
någon som har en plats över i bilen som känner sig generös? från knalle till viared, sen till ngn station som man kan åka ifrån eller gbg?

jag ringde dig nu men om du lägger på så kke ja kan berätta hur det hela ligger te med plats i bil o allt för det e ju fixat:)

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 587 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
Då syns vi snart allihopa big_smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
14 juni 2008
Severin skrev:
Då syns vi snart allihopa big_smile

Det ser vi framemot, vi har saknat dig vår älskade sevve rollcool

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Berg
424 Inlägg
14 juni 2008
Kommer förbi och joinar ikväll! smile dock sviker polarna som skall kika fotboll, så får bli enmanshow ikväll.. haha.. (men mindre polare = snabbare bil!) lol

Xtreme
281 Inlägg
15 juni 2008
det va en riktigt kul kväll o gött väder men dock en massa j..... myggor o små skit som bits som in i hel.......

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 juni 2008
Vid nästa blackrace på Viared, alternativt GBrt träff om så önskas, kommer jag slå upp ett tält och erbjuda försäljning av hemmakokat myggmedel för.. äähm.. billig peng.. roll

Yrkesförare
1 267 Inlägg
15 juni 2008
Edil_ skrev:
Vid nästa blackrace på Viared, alternativt GBrt träff om så önskas, kommer jag slå upp ett tält och erbjuda försäljning av hemmakokat myggmedel för.. äähm.. billig peng.. roll

Gör så Edil wink Låter som en mkt bra idé, så mkt mygg å annat som var där så kommer dom att uppskatta din försäljning av myggmedel smile
Senast redigerat av nicke_34 (15 juni 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Avstängd
1 557 Inlägg
15 juni 2008
MGmannen skrev:
Kommer förbi och joinar ikväll! smile dock sviker polarna som skall kika fotboll, så får bli enmanshow ikväll.. haha.. (men mindre polare = snabbare bil!) lol

Hallå ve det inte din fina evo som stod på parkeringen ? hmm
Hade vart kul o se dig rasta bilen med tid kort smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
15 juni 2008
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=90252

Här är en liten efter snack tråd om lördagens race smile

Avstängd
1 557 Inlägg
15 juni 2008
Nu är det snart mos ätar tävling i Stenungsund big_smile kl 16 om någon har vägarna förbi smile

QueenBitch
536 Inlägg
15 juni 2008
Hehe nu blev ni väl glada!? Att Dainty inte var med.. "Jag vet inte om jag kommer på träffen, pallar inte om Dainty ska vara där" haha

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
15 juni 2008
Zeno_ skrev:
någon som har en plats över i bilen som känner sig generös? från knalle till viared, sen till ngn station som man kan åka ifrån eller gbg?

du passar på nu när jag inte är med.. innan ville du absolut inte dra på träffarna om du inte körde själv men nu e dt lunch...

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 juni 2008
Dainty skrev:
Zeno_ skrev:

du passar på nu när jag inte är med.. innan ville du absolut inte dra på träffarna om du inte körde själv men nu e dt lunch...

Men ta ditt jävla gnäll på PM... Snälla....
Detta är ingen jävla gnäll tråd... De kommer att låsa den om de fortsätter såhär!!!

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Dainty skrev:
Zeno_ skrev:

Detta är ingen jävla gnäll tråd... De kommer att låsa den om de fortsätter såhär!!!

Håller med dig.. Skriv de som handlar om träffen inte om du åkte bil idag lr inte liksom :S

Berg
424 Inlägg
15 juni 2008
MrKerm skrev:
MGmannen skrev:

Hallå ve det inte din fina evo som stod på parkeringen ? hmm
Hade vart kul o se dig rasta bilen med tid kort smile

Jo jag var där, ställde mig dock bara vid parkeringen denna kväll..
Hade gärna rastat bilen några repor, men är helt enkelt för snål just nu, när det är i "köptider" för 3" system samt nya fälgar på ingång! wink

Chaffis
285 Inlägg
15 juni 2008
ser ut som att det vart jätteroligt. Jag missade den oxå pga att jag har börjat jobbat nattskift nu men vi får hoppas på att det fortsätter så som det gör och jag ska försöka komma på nån träff snart i framtiden.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 juni 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Dainty skrev:

Håller med dig.. Skriv de som handlar om träffen inte om du åkte bil idag lr inte liksom :S

Jag åkte bil idag.. Det var kul smile

Haha, skoja roll

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Blackracet krockade väl med fotbollen helt klart. Sen vet jag inte vad som hände på lilla återträffen. Såg knappt till GBrt-crew? Innan brukade ju alltid Sevve dra en liten samling och snacka lite, nu får alla komma och bara ställa sig och så händer inget mer.. Nu känns det som vilken lördagkväll som helst, och inte som någon arrangerad GBrt-träff. Tror faktiskt folk kommer tröttna på det här. Ni får se till att komma på nåt nytt, och det NU! :S
Senast redigerat av Edil_ (15 juni 2008)

1 587 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

Haha, skoja roll

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Blackracet krockade väl med fotbollen helt klart. Sen vet jag inte vad som hände på lilla återträffen. Såg knappt till GBrt-crew? Innan brukade ju alltid Sevve dra en liten samling och snacka lite, nu får alla komma och bara ställa sig och så händer inget mer.. Nu känns det som vilken lördagkväll som helst, och inte som någon arrangerad GBrt-träff. Tror faktiskt folk kommer tröttna på det här. Ni får se till att komma på nåt nytt, och det NU! :S

Det har du allt rätt i.. Ja skiter i nu eftersom när ja har sagt nåt så har folk dumförklarat mig, skrattat åt mig o inte tagit mig på allvar.. Därför skiter jag i alla nu.. Bryr mig inte, de som vill ha kul får fan säga så.. Så jag vet.. Men men.. tongue

1 312 Inlägg
15 juni 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

Haha, skoja roll

hehe..joo men såg ju dig efter viared på donkens pakering du sprang runt å hoppade..vad hade du gjort? lol

Joo det var lyckat igår alla big_smile ses nästa träff!

tack alla som hjälpte till smile å tack mrkerm som jag fick åka me roll

Avstängd
1 557 Inlägg
15 juni 2008
Lugnt Glansen du får alltid plats om inte annat så i bagagen big_smile

Ang. efter träffen så va jag själv arg på min bil så satt mestadels inne på McD hmm Men sedan skulle det bara vara en liten efter träff o det va det va jag vet smile Förutom mig själv så va det ett 20 tal som satt inne på McD för o försöka jumma sig från alla förbannade mygg skulle jag tro...

Men tack alla som va med o tack till SHRA för möjligheten och få vara med smile
Senast redigerat av MrKerm (15 juni 2008)

Sök