Hehehe Som det ser ut nu ska ska tempen ligga runt 5-10 grader tills fredag sen ska kallare nordvindar dra ner över sverige. Så ca:några plusgrader till helgen....Så ingen snö. Men som sagt de kan ju ändras
då blir det väl säkert minusgrader på lördag kväll/natt. hoppas verkligen inte det
får man ge ett tipps?;P.. såg att scf ska vara i borås 24 april, slå till med ett stor race, välorganiserat med avspärrningar och många sträckor. jag har som mål att bilen ska vara färdig då iaf;P
får man ge ett tipps?;P.. såg att scf ska vara i borås 24 april, slå till med ett stor race, välorganiserat med avspärrningar och många sträckor. jag har som mål att bilen ska vara färdig då iaf;P
GBrt tar avstånd från olagliga streetrace.. Det enda vi gör är att träffas o har kul... sen åker vi iväg o roar oss en stund.. sen kommer vi tillbaka igen.. Men race har vi inte
tog en tur med en polare som skulle titta på bil i borås idag . eller aa utan för tror det hette någon viskafors eller något sånt . så när vi åkte hem imot trollhättan igen så stanna vi på MCdo.. på knalleland så nu vet jag ju vart den parkeringen ligger för jag missade ju träffas i helgen så nu har man inte problem att hitta dit iallafall