precis, vill ngn klaga så får dom skriva dt i min gb så får jag la ändra eller ta bort bilderna... just nu orkar jag seriöst inte bry mig för jag har 100 st andra problem som är så mkt allvarligare
tyvärr var exponeringen inte den bästa och detta var det bästa jag kunde åtakomma med mitt kassa redigerings program, men men du behöver inte skämmas iaf, skitfin ^^
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
shit øver 1h å 20min å inget skrivit i denna tråden:P de hør væl inte till de vanliga... kom hem efter jobbet idag å inte vart inne sen i måndagsmorgon å då missar man endel:P hehe hoppas på en trevlig kvæll nu på lørdag med mkt bilar
shit øver 1h å 20min å inget skrivit i denna tråden:P de hør væl inte till de vanliga... kom hem efter jobbet idag å inte vart inne sen i måndagsmorgon å då missar man endel:P hehe hoppas på en trevlig kvæll nu på lørdag med mkt bilar
Haha, det har du rätt i ^^ Såklart det kommer bli trevligt kan man förvänta sig nåt annat?
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
næ de e sant...har ju vart riktigt trevligt båda gångerna i borås, missade ju den som var i gbg i mellan men antaratt den också var trevlig... hur många bilar va de i lørdags egentligen? nån som vet?
næ de e sant...har ju vart riktigt trevligt båda gångerna i borås, missade ju den som var i gbg i mellan men antaratt den också var trevlig... hur många bilar va de i lørdags egentligen? nån som vet?
inte en aning.. kanske 40 ?? eller överdriver ja ?
inte en aning.. kanske 40 ?? eller överdriver ja ?
næ de låter rimligt, kanske de dubbla i gbg på lørdag eller? vore trevligt:) ingen som fottade min bil framifrån kanske?? hitta bara bilder på baken:P