3317
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

874 Inlägg
2 april 2008
Nu har jag köpt klarglas lampor fram till bea, Kommer inte få på dem till denna träff, men de bör vara på till nästa smile Kommer lyfta henne enormt mycket. smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
2 april 2008
brillmongo skrev:
Nu har jag köpt klarglas lampor fram till bea, Kommer inte få på dem till denna träff, men de bör vara på till nästa smile Kommer lyfta henne enormt mycket. smile

Sååå nice bror smile Har du fått dom?

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

QueenBitch
536 Inlägg
2 april 2008
Jag e Lisa.. Kärt barn har många namn men här på garaget e jag känd som: Dainty... Och jag får se hur jag gör på lördag.. orkar inte hålla på att jaga bil så jag kan komma dit heller.. kommer ändå bara stå där å glo tror jag

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
2 april 2008
Severin skrev:
AssVipeR skrev:
INga problem har kört med sommar däck i typ 3 veckor.. lite halt men de funkar;D Föressten mina nya sulor kanske kommer snart.. får se om jag fått dom på lörda;)

När kan jag få min Walkie Talkie ?? smile

i helgen... Sa till Martin när han drog att han skulle vänta så kunde jag åka och ge han den men nej då.. De gjorde han inte;P

------> 850 T5 Racer <-------

874 Inlägg
2 april 2008
MrKerm skrev:
brillmongo skrev:

Sååå nice bror smile Har du fått dom?

ee du go lr? skickade ett mail om att jag tar dem till han nu, får demtidigast nångång nästa vecka, om jag hade haft dem nu så hade jah hunnit få på dem till på lördag ju tongue

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

85 Inlägg
2 april 2008
Får se om jag hänger på ner till Gbg med Bmw:n, måste ha sponsring med bensa wink å hoppas att man slipper p-böter denna gången hmm wink

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Yellow bug!
1 640 Inlägg
2 april 2008
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
Jag heter Jimmie/MrKerm Orka ha namn skylt hmm

O jag e helt kass på att komma ihåg namn..

Klanka ner på mina ideér bara, det gör ingenting. Nänä, bara tro att du är nåt mad

*OBS, inte seriöst nånstans* xD

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
2 april 2008
Dainty skrev:
Jag e Lisa.. Kärt barn har många namn men här på garaget e jag känd som: Dainty... Och jag får se hur jag gör på lördag.. orkar inte hålla på att jaga bil så jag kan komma dit heller.. kommer ändå bara stå där å glo tror jag

Haha om inte Nicke misstycker så tror jag ju att vi har en plats över, och det är med två tjejer dessutom, så åk med oss vetja tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
2 april 2008
Billsson skrev:
Får se om jag hänger på ner till Gbg med Bmw:n, måste ha sponsring med bensa wink å hoppas att man slipper p-böter denna gången hmm wink

Haha, såklart du ska me te gbg bill big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
2 april 2008
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
Jag heter Jimmie/MrKerm Orka ha namn skylt hmm

Klanka ner på mina ideér bara, det gör ingenting. Nänä, bara tro att du är nåt mad

Förlåt neutral

874 Inlägg
2 april 2008
Billsson skrev:

Då hoppas vi din sponsring löser sig smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
2 april 2008
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:

Förlåt neutral

Du får gärna bära min namn skylt åt mig smile

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
2 april 2008
Dainty skrev:

Skall bara bestämma mig om jag skall ner eller inte först, annars har jag 4 platser i min bil... tongue

//Edge

QueenBitch
536 Inlägg
2 april 2008
Edil_ skrev:
Dainty skrev:

Haha om inte Nicke misstycker så tror jag ju att vi har en plats över, och det är med två tjejer dessutom, så åk med oss vetja tongue

Jag får se... vet inte vad som händer ens imorn så..

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
2 april 2008
Billsson skrev:

Mjo vi fattig-lappar behöver sponsring ibland... big_smile som tillexempel till helgen.. Dock billsson så kan jag no skänka en 5:a;P

------> 850 T5 Racer <-------

85 Inlägg
2 april 2008
Edilsson: Aa du märker om jag kommer wink

brillmongo: Hehe aa hoppas de oxå big_smile

AssVipeR: Haha asså åfan wink aa då kommer jag en liten bit iaf big_smile

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

1 587 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
Haha i min kultur.. Min kultur är som sveriges ungefär.. Bara att hos oss kvinnorna/mammorna dricker inte alkohol, går inte ut på krogen o festar.. Men våra män/pappor dricker en aning mkt tongue hehe

Alla bosnier älskar att fiska typ och alla älskar bilar big_smile !! Jadu.. Rätt likt, eller va säger ni big_smile? haha

Det där angående halmstad var bara en idé big_smile!!

375 Inlägg
2 april 2008
Halmstad verkar om en bra och rolig idé smile Förhoppningsvis ä dte bättre väder då med smile

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
2 april 2008
Vad händer i Halmstad då, har jag missat nåt?

//Edge

143 Inlägg
2 april 2008
Blir det halmstad istället för gbg nu på lördag? Skit samma iofs för denna helgen ska jag fan se till att alla hinder är ur vägen och hänga på för en gång skull cool wink

Sök