Jag tror vi kommer o få ganska hyfsade bilder o filmer denna gången för Pressen skall vara på plats också... OBS ! Dom kommer inte visa något officelt eller hur nu fan det stavas innan jag har godkänt materialet !
Jag tror vi kommer o få ganska hyfsade bilder o filmer denna gången för Pressen skall vara på plats också... OBS ! Dom kommer inte visa något officelt eller hur nu fan det stavas innan jag har godkänt materialet !
Är du seriös nu? Inget du har drömt eller så? Du har tagit dina tabletter och allt idag?
SKA PRESSEN KOMMA?! Tidning? TV? Både och? Något känt?
Haha, ja, jag är förvånad och helnöjd
Jag ställer gärna upp på intervju igen.. ähm.. typ.. talesman för GBrt .. lyckades ju så bra sist
Senast redigerat av Edil_ (5 april 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Är du seriös nu? Inget du har drömt eller så? Du har tagit dina tabletter och allt idag?
SKA PRESSEN KOMMA?! Tidning? TV? Både och? Något känt?
Haha, ja, jag är förvånad och helnöjd
Jag ställer gärna upp på intervju igen.. ähm.. typ.. talesman för GBrt .. lyckades ju så bra sist
Ha ha ja jo det gick ju skit bra sist Det e frilansare som kommer man vet aldrig hur intreserad TV o Tidningarna e för än efter åt... Men någon stans i någon tidning eller tv kommer det säkert finnas med.. Beror lite på vad som händer mer o så också (menar i stan o sånna grejer...) Bränder, stor bråk, rån osv... Men e det lugna gatan så kommer vi o synas O ja jag har tagit alla piller som jag ska
jaja då va d snart dax för träff fan va kul:) tänkte bara kolla om man kommer nerifrån varberg så kör man samma väg som til onsdagsträffarna va? vi kommer nog upp me 5 bilar iallafall. och detta underbara väder ol hela dagen
D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till
Alltid lika kul med sistaminuten panik, en polare som svetsar avgassystem för fulla muggar och jag ska hämta upp mitt sällskap prick 19:00 i västra borås :S
jaja då va d snart dax för träff fan va kul:) tänkte bara kolla om man kommer nerifrån varberg så kör man samma väg som til onsdagsträffarna va? vi kommer nog upp me 5 bilar iallafall. och detta underbara väder ol hela dagen
Jupp samma väg Om ni skall till sm garaget så är det samling där från 18.45 o avgång kl 19.40