4675
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
fransman skrev:
båge skrev:
jo den där bärgarn.. tillhörde den eller förföljde den!? var ju precis överallt!
nu börjar klockan närma sig middag, hoppas på bilder snart smile

de va nog inte bärgaren nej....
de va nog en killle i gänget som hade jouren å var tvungen å ha bärgaren med sig.... plus att en sån e alltid bra å ha på stora tillställningar ..
alltid nån bil som pajjar eller krockar .... förutom igår då....

Okej, tack för det, haha big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

85 Inlägg
6 april 2008
Peter200sx skrev:
Bra träff igår. mcket fina bilar. synd det med bilprovning å dom andra ställena.. ingen som fick någon bild på min E30 den svarta?

MVh

Bilder blev det säkert på din E30 big_smile men jag filmade den istället wink

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
Sista delen där, däcktjut och dundrande bilstereoapparater, eller vad det står, missade vi nåt när vi lämnade Göteborg igår? tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

5 089 Inlägg
6 april 2008
"Hade räknat med lite konkörning" hur kan dom ha fått reda på det. är ju helt otroligt att folk vill förstöra för andra så?. är det maffia stil nere i gbg om vilka som ska ha hand om racena eller, om det är så som fransson säger att dom ringde polisen...

\Lindgren

1 311 Inlägg
6 april 2008
Edil_ skrev:
Sista delen där, däcktjut och dundrande bilstereoapparater, eller vad det står, missade vi nåt när vi lämnade Göteborg igår? tongue

japp efter vi hade åkte och åkt fram å tillbaka så var de samling vid sm garaget vid halv två och då var de lite show roll

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2008
Ska man kalla detta lyckat nu eller? big_smile hmm.. Sida 18..
Får sikta på iallafall Sida 15 nästa gång ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 554 Inlägg
6 april 2008
glansen kan du inte fixa en större upplösning så ja slipper köpa tidningen:P

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2008
loudness skrev:

Högerklicka och spara bilden... den är ganska så högupplöst ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 311 Inlägg
6 april 2008
loudness skrev:

hmm hur gör man? jag kanske kan scanna den men inte just nu tongue eller skicka den på msn cool

Glansèn big_smile gick ej att ta mee ` på namnet när man fick ett namn så big_smile

4 554 Inlägg
6 april 2008
Glansen skrev:
loudness skrev:

hmm hur gör man? jag kanske kan scanna den men inte just nu tongue eller skicka den på msn cool

Glansèn big_smile gick ej att ta mee ` på namnet när man fick ett namn så big_smile

finns ju bilduppnaddings funktion i forumet den funkar bättre än den andra cp sidan:P

1 396 Inlägg
6 april 2008
Nu tycker jag att alla åker och köper sig en GT och slår upp sidan 18 smile smile smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

4 554 Inlägg
6 april 2008
NiclasT skrev:
Nu tycker jag att alla åker och köper sig en GT och slår upp sidan 18 smile smile smile

du anar inte va snål ja är:P

1 311 Inlägg
6 april 2008
NiclasT skrev:

redan fixat för min del roll

1 396 Inlägg
6 april 2008
Glansen skrev:
NiclasT skrev:

redan fixat för min del roll

haha, jo såg det när jag bläddrat igenom här en stund nu! tongue

Avstängd
210 Inlägg
6 april 2008
FLindgren skrev:
"Hade räknat med lite konkörning" hur kan dom ha fått reda på det. är ju helt otroligt att folk vill förstöra för andra så?. är det maffia stil nere i gbg om vilka som ska ha hand om racena eller, om det är så som fransson säger att dom ringde polisen...

fransman tack:P

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

1 396 Inlägg
6 april 2008
Skitgrymt träff trots polisen. Såg bara tåg av bilar komma in i hela tiden smile

Det med burnouten mitt ibland allt folk var la ingen höjdare kanske men det hände ju inget som tur var.

5 toast till GBrT!

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
6 april 2008
Tack för alla positiva saker man hört smile men det finns säkert en del negativa saker oxh, och får vi inte reda på dem, så kan vi ju inte bli bättre.. Ellerhur??
Så är de nått nån stör sej på så är ordet fritt smile

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

1 396 Inlägg
6 april 2008
GBrt skrev:
Tack för alla positiva saker man hört smile men det finns säkert en del negativa saker oxh, och får vi inte reda på dem, så kan vi ju inte bli bättre.. Ellerhur??
Så är de nått nån stör sej på så är ordet fritt smile

Ni får förklara lite bättre hur jag ska parkera lol Men det var nog jag som var trög och uppspelt inför vad som komma skulle!

Nej men en megafon borde ni nog skaffa er nu när vi blir så många smile

82 Inlägg
6 april 2008
För er som undrar om bärgaren så är det niklas han som hjälpte supran på bilprovningen i onsdags.. anledningen att han oxå visste va vi var så har han ju polis radio och han samarbetar inte med polisen.. känner honom sen innan helt grön..

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Sök