2984
Sök

info om realcar

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
10 mars 2008
Thorssa skrev:
Om det du ska köpa finns på hova.com rekommenderar jag dig starkt att köpa därifrån istället. Där snackar vi bra service! Grejerna kommer alltid grymt snabbt och det är aldrig nå gnäll om man inte är nöjd med produkten.

Exakt, Hova är en riktigt bra företag, trevliga, bra leverans och priserna är inte fyskam heller.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 703 Inlägg
10 mars 2008
Jag lägger mina slantar hos Hova smile Mycket trevliga grabbar, bra pris, bra service.

1 079 Inlägg
10 mars 2008
Den erfarenheten jag har av realcar är att de är trevliga och tillmötesgående, finns grejerna i lager så tar det inte lång tid att få grejerna, kvaliteten på de grejer jag har köpt har iaf varit bra (har dock bara köpt mindre saker)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

1 878 Inlägg
10 mars 2008
Leveranstiderna är det ända man kan klaga på i mitt fall. väntar  på bakkjol och sidokjolar o takvinge.

Drifttekniker VA
580 Inlägg
10 mars 2008
Mina erfarenheter av realcar är bara bra. Rekomenderar dom.

badboy for life
356 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
än en gång tack för alla svar jag fått som jag märker är dom flesta svaren positiva så jag kommer nog att köra upp till dom en dag och kolla lägget big_smilebig_smile

leva bör man ändå dör man

Förjaevle Brao
555 Inlägg
10 mars 2008
köpte min takvinge därifrån, hade inga problem;)

10 sec före dig...
540 Inlägg
10 mars 2008
har alltid löst sig när jag har handlat hos dom.. har bara haft problem med en fram blinkers. men allt annat har löst sig hur bra som helst. dom har mig som klar kund!

2 283 Inlägg
10 mars 2008
Det med passform är ju samma sak med Scstyling... De handlar från samma leverantör samma passform men alla kjolar är ju lite olika mina sidor var hemskt kassa men försent att skicka tillbaka, detta var från scstyling men de har jävla bra service

R.I.P. Michael Jackson!

badboy for life
356 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
så gentligen så borde man åka upp till t.e.x realcar och låta dom både lackera sammt montera på kjolarna den dagen det blir dax att köpa dom.
efter som det med passformen kanske inte alltid stämmer till 100%.
Såg nämnligen att dom både monterar sammt lackerar delarna om man vill det så slipper man klydda som en galning själv sammt att om något skulle gå fel så har man en garanti på monteringsjobbet lol

leva bör man ändå dör man

Drifttekniker VA
580 Inlägg
11 mars 2008
zorro skrev:
så gentligen så borde man åka upp till t.e.x realcar och låta dom både lackera sammt montera på kjolarna den dagen det blir dax att köpa dom.
efter som det med passformen kanske inte alltid stämmer till 100%.
Såg nämnligen att dom både monterar sammt lackerar delarna om man vill det så slipper man klydda som en galning själv sammt att om något skulle gå fel så har man en garanti på monteringsjobbet lol

Absolut kan du göra det. Men jag själv tycker att byggandet på en bil är ett av de största nöjena smile

Lite allt möjligt
51 Inlägg
9 juli 2009
Väntar på lite prylar därifrån nu.. Fanns inte i lager så antar att man kommer få sitta och vänta ett tag efter att ha läst igenom denna tråden tongue

340 Inlägg
9 juli 2009
Äsch alla dessa åsikter, prova!
Senast redigerat av tjompa (9 juli 2009)

Thorssa
9 juli 2009
Jays skrev:
Väntar på lite prylar därifrån nu.. Fanns inte i lager så antar att man kommer få sitta och vänta ett tag efter att ha läst igenom denna tråden tongue

De lovade mig fyra veckors leveranstid vid beställningsvara, det tog elva...

Sök