hur många har kugga när ni tog körkortet:D?

Rlundgren Långtradarchaffis
13 mars 2008 · 224 Inlägg

Teorin klarade jag på första försöket, uppkörning har jag 31 mars smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Opelmadness German cars, quality and beyond
13 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Tog allt på första försöket. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
v8rickard Gammelbilsnörd
13 mars 2008 · 450 Inlägg

Kroat skrev:

zorro skrev:

Kroat skrev:
Hur lång tid är provtiden? någon som vet?

har för mig att den är 2år men det var tal om att ändra den till 5år ett tag men för att vara på den säkra sidan tycket jag att du ska ringa till din körskola där du tog ditt körkort och fråga dom

Okej, tack så mycket smile

Det står på körkortet när prövotiden går ut, har för mig i fällt 13...

Själv har man tagit 4 körkortsprov på raken, när dom jävlarna tar så fett betalt skall man fan inte gynna dem med mer pengar, skriver upp för CE nu i slutet på månan, får se om man håller trenden:P

Tall3n Nätverkstekniker(snart)
13 mars 2008 · 164 Inlägg

Det står på körkortet när prövotiden går ut, har för mig i fällt 13...

Själv har man tagit 4 körkortsprov på raken, när dom jävlarna tar så fett betalt skall man fan inte gynna dem med mer pengar, skriver upp för CE nu i slutet på månan, får se om man håller trenden:P

Om det inte står någe i fält 13 då? Står inget alls om prövotid på mitt körkort, har ja ingen prövotid då elr? big_smile

Oups, nu såg ja att de stod längst ner under vilka behörigheter man har, inom parantes tongue

Senast redigerat av Tall3n (13 mars 2008)

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)
camaro67 Meister
13 mars 2008 · 6 763 Inlägg

Teorin klarade jag på en gång, men jag kuggade nyss på körningen.. Jag fick kuggulla som tydligen är känd för att kugga folk sad

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
roxe Jesus didn´† Tap
13 mars 2008 · 1 146 Inlägg

Klarade allt på första. Teorin fick jag 63 på. Trodde dock inte jag skulle klara uppkörningen men tydligen gjorde jag det tongue

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
bokia
13 mars 2008 · 172 Inlägg

calibra1992 skrev:
Klarade teorin på första men kuggade en gång på uppkörningen. Var nervös och när jag skulle backa runt ett gathörn så råkade jag komma upp på trottoarkanten och så var den uppkörningen förstörd

en kompis gjorde samma sak han körde innan mig..men han klarade det ändå:S beror helt på vad dom är på för humör!!

bokia
13 mars 2008 · 172 Inlägg

zorro skrev:
karade dåde teori och körningen på första försöket sen när det var 6mån kvar på min prövotid så körde jag mot rödjus och vipps så var där så klart poliskontroll som filmade mig så dom klippte kortet på plats fick vänta i 2mån sen skrev jag upp igen klarde den på 1försöket klarade även uppkörningen på första försöket men jag har en polare som kuggade på halkan vet inte hur han klarade det men han gjorde det lol

hahaha kan inte vara många som kuggar på halkan:) han måste ju typ ha vart full lr nått:)

hummer89
13 mars 2008 · 442 Inlägg

Teorin första 63/65 Och uppkörningen första också. Halkbanan va så sjukt kul big_smile När man skulle väja för en "älg", klarade 50km(tur) och sen skulle vi anpassa farten och klara det och jag hade för mkt adrenalin då så baxa gasen till 75km "SÄNK farten!" i talkisen xD Näää jag mossa konerna... så fick köra en ggr till big_smile Gasade bara för att en tjej körde före mig i 20km.. vadå mening att ens köra...
Men uppkörningen är mycket lättare här uppe i norrland än stockholm och sånt.

bokia
13 mars 2008 · 172 Inlägg

Slyna skrev:

bokia skrev:
hejsan hur många har kugga på skrivningen eller körningen? vad kugga ni för?

jag kugga idag iaf:( tråkigt...

han sa att ja inte va nog uppmärksamm när ja backa runt hörn. piss grej.

hoppas jag får ny tid snart:)




ha de gött:)

Tråkigt för dej, det är inget att ta personligt..!
Jag fixade uppskrivningen utan bekymmer men kuggade på uppkörningen första gången, åxå på en pissgrej, Förprövaren tyckte att jag VÄJDE FÖR DÅLIGT...! hur irriterande var inte de liksom.... :S

mm fy fan är typ som dom letar efter nått å klaga på så dom får kugga än. men på endel så skiter dom i om dom gör fel å bara säger att dom ska tänka på saken!

_ninen
13 mars 2008 · 71 Inlägg

klarade teorin för 2 veckorsen på första(59 av 65) hoppas jag får uppkörning snart smile

hummer89
13 mars 2008 · 442 Inlägg

roxe skrev:
Klarade allt på första. Teorin fick jag 63 på. Trodde dock inte jag skulle klara uppkörningen men tydligen gjorde jag det tongue

HJÄLP vad närvös jag var inför uppkörningen, aldrig varit så nervös. Fanns bara en sak i skallen som skulle accepteras.

Skulle köra upp 9:15.
Klev upp kl 03:00, gick ut och joggade 1 timme så man blev lite avslappnad i musklerna sen in och dusha och sitta vid datorn och lära in mig exakt hur jag skulle bete mig bakom ratten och kontrollen, sen gick man till min körlärare och övningskörde typ 20min(parkering och lite som jag va osäker på) sen puttra man iväg till polisen och sen vare YIIIIIPPPPPIYYYYYAAAAY IM FREEEE!!!!!

Kesler
13 mars 2008 · 3 650 Inlägg

Tog det på första såklart wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang