Nått jag retar mig på.

__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

Endel skriver "sääääänk" , "köp större fälgar" , "köp ögonlock" ....osv.. du förstår nog vad jag menar. Förmodligen så har någon skrivit liknande t dig med eller nått du sett här på garaget.

men de som retar mig lite är varför de personerna inte förstår att bilen som man äger ser ut på detta sätt för att personen vill ha den så!! mad Jo visst tips kan man väl komma med. men vissa skriver de som att man ska göra det för att DE tycker så!

Bara jag som retar mig på detta? hmm

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__hogberg__
15 mars 2008 · 1 161 Inlägg

endel kan ju vara kompisar som sitter o jävlas med varann..
brukar ja o en kompis göra iaf smile

men visst kan hålla me dej om att endel verkar kolla på bilarna bara för att hitta nått att klaga på..

__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

__hogberg__ skrev:
endel kan ju vara kompisar som sitter o jävlas med varann..
brukar ja o en kompis göra iaf smile

men visst kan hålla me dej om att endel verkar kolla på bilarna bara för att hitta nått att klaga på..

mjoo men är de på skoj så är de ju en annan sak smile  men de inlägg jag fått är inte på skoj..jag tycker bara de är fjantit när nån skriver så..när de inte är på skoj asså! tongue

När nån skriver "MÅSTE SÄNKAS"..kan väl den skriva å fråga "ska den sänkas?" eller nått.roll tycker de är så otrevligt skrivet annars. hmm

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Hee-Maan
15 mars 2008 · 3 113 Inlägg

förstår precis vad du menar och jag har ju inte direkt råkat ut för de men sätt folk som har blivit träffade utav liknande kommentarer.. och ja, irriterande är det nog lite kan jag förstå..

u got a point there..

Semper Fi
__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

cebT skrev:
förstår precis vad du menar och jag har ju inte direkt råkat ut för de men sätt folk som har blivit träffade utav liknande kommentarer.. och ja, irriterande är det nog lite kan jag förstå..

u got a point there..

tack för att du förstår vad jag menar tongue

nu blire kudden..skittrötter..neutral

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
zoopåse
15 mars 2008 · 1 171 Inlägg

Jag tror de söker bekräftelse på att det de själva gör eller vill göra är bra. Om det är att sänka bilen tex.

Det är som folk med barn brukar göra. Fråga: När ska ni skaffa barn då? Är ni inte sugna på barn? osv.

De vill helt enkelt inte vara ensamma om det de gör utan vill att andra ska ta efter för att få bekräftelse på att det var bra. Dvs innerst inne är de osäkra på om det var rätt att sänka bilen eller vad det nu är.wink

alias_kladde
15 mars 2008 ·

Men kan ju ge konstruktiv kritik istället men säga att det skulle jag gjort hittills är det ingen som klagat när jag gav det. Men visst säger man bara det så är det tråkigt, man ska helst ha en anledning också annars är det ju irriterande.

brillmongo
15 mars 2008 · 874 Inlägg

Har oxå en del sådana kommentarer, tror inte direkt att folk menar nåt illa.. de är bara dåliga på att ge konstruktiv kritik. Det bästa du kan göra är att bara strunta i det, finns andra saker att störa sig på  i så fall ingen vits att lägga ner nånb energi eller tankeverksamhet på en sån sak, det viktigaste är att du är nöjd med dina åk sen vad andra tycker .. struntsamma mer eller mindre tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
John87 Stolt Volvoägare
15 mars 2008 · 4 913 Inlägg

alias_kladde skrev:
Men kan ju ge konstruktiv kritik istället men säga att det skulle jag gjort hittills är det ingen som klagat när jag gav det.

"Måste sänkas" är ju konstruktiv kritik.

Alla tycker olika, och alla är olika bra på att formulera sig.
Lär dig att leva med det.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Bjork OEM <3
15 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Ja kan säga att ja fråga dig om du skulle sänka den? men som vanligt så skiter ju många i att svara...?
Lika fin stil de isf? hmm

Din bil e kanonsnygg, sj skulle ja sänkt men om du vill ha bilen som du vill så ha de smile
That´s it och då e de inget att bry sig om?

Mvh Björk big_smile

OEM <3
E30Tompa Rörpulare
15 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Är nog inte illa ment men me tanke på att du lagt ner så mkt pengar på volvon din tex så kan man undra varför du inte faktist köper lite större fälgar som skulle få din bil att bli nå grymt mkt finare eller ta ner de lite mera till marken via sänkning! är inte så många som kanske tycker de ska vara sånt stort mellanrum mellan däck och skärm om de e inte är en terräng bil när du gjort bilen så mkt street man kan göra av en volvo smile !? detta är då mitt anseende

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
turboforssen Telge Drifting Team
15 mars 2008 · 5 398 Inlägg

__pepita__ skrev:
Endel skriver "sääääänk" , "köp större fälgar" , "köp ögonlock" ....osv.. du förstår nog vad jag menar. Förmodligen så har någon skrivit liknande t dig med eller nått du sett här på garaget.

men de som retar mig lite är varför de personerna inte förstår att bilen som man äger ser ut på detta sätt för att personen vill ha den så!! mad Jo visst tips kan man väl komma med. men vissa skriver de som att man ska göra det för att DE tycker så!

Bara jag som retar mig på detta? hmm

så sant för mycket folk som vi styla ens egen bil sad alla har vi olika smaker å skulle alla styla likadant hade det vart en tråkigt hobby sad  å hade det inte vart fantastiskt att kunna styla en bil utan att spendera en krona på bilen tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
_fillan_ med lem
15 mars 2008 · 1 925 Inlägg

kan förstå dig smile det kan bli jobbigt att se när alla skriver så hela tiden,, jag ska inte säga att jag är oskyldig heller, dock är jag riktigt gaalen i låga bilar o brukar säga " jag tycker du ska sänka, då blir den snyggare" .. typ sånna saker,, alså bara vad jag tycker, sen är det ju upp till var o en om dom vill sänka eller om dom vill ha den som den är smile

har också en förmåga att skriva först o tänka sen ..tongue det är inte bra alltid,, men gör jag något fel så ber jag alltid om ursäkt för det smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

E30Tompa skrev:
Är nog inte illa ment men me tanke på att du lagt ner så mkt pengar på volvon din tex så kan man undra varför du inte faktist köper lite större fälgar som skulle få din bil att bli nå grymt mkt finare eller ta ner de lite mera till marken via sänkning! är inte så många som kanske tycker de ska vara sånt stort mellanrum mellan däck och skärm om de e inte är en terräng bil när du gjort bilen så mkt street man kan göra av en volvo smile !? detta är då mitt anseende

Jo undra kan man ju men man kan ju isf skriva de på ett annat sätt än "säääänk"
Som sagt. bilen ser ut så för att jag vill ha den så. vill kunna köra över farthinder!

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

Bjork skrev:
Ja kan säga att ja fråga dig om du skulle sänka den? men som vanligt så skiter ju många i att svara...?
Lika fin stil de isf? hmm

Din bil e kanonsnygg, sj skulle ja sänkt men om du vill ha bilen som du vill så ha de smile
That´s it och då e de inget att bry sig om?

Mvh Björk big_smile

oki..men de kan ju va så att man missat el. glömt att svara åxå roll

tackar. precis . jag sänker den inte för jag vill kunna komma över farthinder med den big_smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
bmx
15 mars 2008 · 7 100 Inlägg

alla tycker olika så är det!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
E30Tompa Rörpulare
15 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Jo om anledningen är den såklart att du ska ha den så isf dock tror ja större fälgar inte skulle ta ifrån dej den möjligheten men ändå! ingen annan som har med saken och göra men man kan ju tycka att folk kan formelera sig lite trevligare smile

Senast redigerat av E30Tompa (15 mars 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

E30Tompa skrev:
Jo om anledningen är den såklart att du ska ha den så isf dock tror ja större fälgar inte skulle ta ifrån dej den möjligheten men ändå! ingen annan som har med saken och göra men man kan ju tycka att folk kan formelera sig lite trevligare smile

ne större fälgar så hade de blitt mindre däck å jag vill åka bekvämt eftersom jag kör bilen överallt å inte bara t utställingar å så. men hade de bara vart utställingsbil så hade jag skaffat 35 profils däck å 19" fälgar.

precis smile  bättre formulering smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
E30Tompa Rörpulare
15 mars 2008 · 1 453 Inlägg

__pepita__ skrev:

E30Tompa skrev:
Jo om anledningen är den såklart att du ska ha den så isf dock tror ja större fälgar inte skulle ta ifrån dej den möjligheten men ändå! ingen annan som har med saken och göra men man kan ju tycka att folk kan formelera sig lite trevligare smile

ne större fälgar så hade de blitt mindre däck å jag vill åka bekvämt eftersom jag kör bilen överallt å inte bara t utställingar å så. men hade de bara vart utställingsbil så hade jag skaffat 35 profils däck å 19" fälgar.

precis smile  bättre formulering smile

Hehe låter bra de smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
__pepita__ Cnc-operatör
15 mars 2008 · 608 Inlägg

bmx skrev:
alla tycker olika så är det!

jo man en kan ju skriva de på annat sätt! Eller inte alls.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang