Ja visst, vill folk skämma ut sig och springa omkring topless kan dem väl gärna få göra det då.
Dagens inlägg! Håller med, men de flesta killar, iaf de jag känner tänker; Jaaaaa TOPLESS! Sen kommer dom garanterat bli besvikna när dom ser äldre kvinnor, mm. och inte alls alla snygga tjejer dom varit inställda på för dom tänkte med "fel" huvud... Jag har inga problem med att kvinnor ska få bada topless i badhus. Kanske mest är för att jag aldrig är inne på nåt sånt.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Max 30? Jag skulle inte ha nåt emot att se min tjej topless i nåt badhus.. Hon skäms inte för sig "fast hon är 33".. Fyller imorrn faktiskt..
HAHA ja du får hälsa grattis till henne då Ne men de är la upp till var och en om de vill vissa pattarna offentligt sj så skulle de inte så blivit så lätt att gå till nått badhus om en massa fräch brudar springer omkring toppless ja hade ju springet efter dom ist för att simma:D
Max 30? Jag skulle inte ha nåt emot att se min tjej topless i nåt badhus.. Hon skäms inte för sig "fast hon är 33".. Fyller imorrn faktiskt..
HAHA ja du får hälsa grattis till henne då Ne men de är la upp till var och en om de vill vissa pattarna offentligt sj så skulle de inte så blivit så lätt att gå till nått badhus om en massa fräch brudar springer omkring toppless ja hade ju springet efter dom ist för att simma:D
Haha, får man springa i badhus numer? Grattis för vad? Hehe...
Ja visst, vill folk skämma ut sig och springa omkring topless kan dem väl gärna få göra det då.
Dagens inlägg! Håller med, men de flesta killar, iaf de jag känner tänker; Jaaaaa TOPLESS! Sen kommer dom garanterat bli besvikna när dom ser äldre kvinnor, mm. och inte alls alla snygga tjejer dom varit inställda på för dom tänkte med "fel" huvud... Jag har inga problem med att kvinnor ska få bada topless i badhus. Kanske mest är för att jag aldrig är inne på nåt sånt.
Jaaa.. Men jag fattar liksom inte vitsen med det hela...
På stranden så är det väl helt självklart (?) varför dem springer omkring som dem gör, dem vill ju att bröna ska bli bruna också. (Bröstcancer är det bästa som finns).
Men i ett badhus..?? Det fattar jag inte själva vitsen med om jag ska vara ärlig.
Är det för att dem vill visa upp sig så finns det väl andra ställen att göra det på. Typ lunar eller liknande ;D
Men som sagt mig gör det inget om dem gör det, jag är aldrig på badhus ändå.
Jag själv skulle aldrig lunka runt överhuvudtaget bland okännt folk topless, inte ens om jag såg ut som Angelina Jolie (snygg brud enligt mig). Ni andra kan väl ta Pamela Andersson som exempel om ni vill ;P
ja hon fyller ( fyllde) ju år skrev du ju
Ja jo, det gör hon.. Tänkte han grattar för att inte kroppen sviker trots "gränsen" vid 30.
Det fattar man ju att hade dom fått gå topless så hade ingen gjort det i vilket fall. Det är ju bara för att markera. Det handlar inte om att dom ska vara topless för det kommer ingen vara. Det handlar enbart om att markera hur samhället gör skillnader mellan män/kvinnor. Så vare sig dom får eller ej så kommer dom inte göra det!
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
asså seriöst, skratta för mig själv när jag hörde detta på radio?, vad är det för fel på vårt land som ens tvekar?, självklart ska dom få gå toppless om dem vill. visst, du kanske får se mkt äldre tanter i badhuset toppless. men du väljer ju själv om du kollar på dem. men yngre som vill visa sig, varsågod likssom!!
Tror du att det bara kommer vara unga snygga tjejer som visar brösten då eller? jag tror iaf att det kommer vara en typ 90% pensionärer.. glo på du, om du tycker om det!