2277
Sök

Ska kvinnor få gå topless i badhusen?

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Ja säger som ja brukar säga! Ja skiter i vilket!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Neerd
1 596 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
alex_side skrev:
Visa Rattarna^^!!!

Tror du att det bara kommer vara unga snygga tjejer som visar brösten då eller?
jag tror iaf att det kommer vara en typ 90% pensionärer.. glo på du, om du tycker om det!

haha klart det kommer vara gamlinga med MEN då bara skiter man i att kolla på dem^^ lätt som en plätt lol

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

196 Inlägg
1 april 2008
alex_side skrev:
Louise skrev:
alex_side skrev:
Visa Rattarna^^!!!

jag tror iaf att det kommer vara en typ 90% pensionärer.. glo på du, om du tycker om det!

haha klart det kommer vara gamlinga med MEN då bara skiter man i att kolla på dem^^ lätt som en plätt lol

du.. jag kan säga att dom är svåra att missa.. du ska bara se u duschen.. jag såg en "äldre dam" som skulla tvätta magen.. hon kastade (BOKSTAVLIGT TALAT) brösten över axlarna för att kunna tvätta sig överallt! Jag vill fan inte se sådana gå omkring på badhuset bara för att några kåta små pojkar vill se bröst!

874 Inlägg
1 april 2008
asch, ha ålders gräns på det alla under 30 = tillåtet och Över 30 = icke tillåtet tongue  lol

Nä men seriöst, är kluven i frågan. Tycker folk borde få göra som de vill Jag menar de skadar ju ingen direkt, fast samtidigt finns de ju de som tar anstöt, och sen finns det ju de som säkert inte kmmer kunna kontrollera sig heller (främst karlar) Men säkert även fruntimmer som inte kan hålla sig från att "retas"
Och sånt e ju definitivt inte bra .. Så, jag vet ikke faktiskt.. lutar väl mer åt nej, nu när jag skrev upp det hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

219 Inlägg
1 april 2008
vill dom det så visst. tycker att det finns alldeles för mycket moraltanter i landet. en jävla massa snack om att man får inte göra si o man får inte göra så. diskriminering bla bla bla. dax att svenskarna slappnar av lite.

Neerd
1 596 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
alex_side skrev:
Louise skrev:

du.. jag kan säga att dom är svåra att missa.. du ska bara se u duschen.. jag såg en "äldre dam" som skulla tvätta magen.. hon kastade (BOKSTAVLIGT TALAT) brösten över axlarna för att kunna tvätta sig överallt! Jag vill fan inte se sådana gå omkring på badhuset bara för att några kåta små pojkar vill se bröst!

brukar aldrig lägga märke till dem asså... går man där o ser en skit snygg så fastnar ju ögonen där direkt.. går det sen förbi en skitful så är det skit samma, blir liksom bara back to the good one...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

196 Inlägg
1 april 2008
Kim2000 skrev:
vill dom det så visst. tycker att det finns alldeles för mycket moraltanter i landet. en jävla massa snack om att man får inte göra si o man får inte göra så. diskriminering bla bla bla. dax att svenskarna slappnar av lite.

men va fan öppna nudist badhus istället så slipper vi det här! då kan man välja om man vill gå till ett badhus med eller utan badkläder..

196 Inlägg
1 april 2008
alex_side skrev:
Louise skrev:
alex_side skrev:

brukar aldrig lägga märke till dem asså... går man där o ser en skit snygg så fastnar ju ögonen där direkt.. går det sen förbi en skitful så är det skit samma, blir liksom bara back to the good one...

det är ju för att dom har kläderna på? jag kan säga att jag trodde inte jag skulle bry mig så mycket heller.. men jag lovar.. det var ingen vacker syn..

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Men tänk efter nu också... hur ofta är man igentligen i ett badhus?? tror nog de e bra många fler som styrketränar eller dylikt än håller sig till själva vattnet eller? Så om nu dom vill så vet ja att iaf ja och bra många mer kmr inte äns märka av de där! bada gör man på sommar utomhus, hålla på att plaska runt i en nerpissad pool inomhus kan dom som vill göra smile Själv skiter ja blanka fan i de!

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

219 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
Kim2000 skrev:

men va fan öppna nudist badhus istället så slipper vi det här! då kan man välja om man vill gå till ett badhus med eller utan badkläder..

oj, starka känslor. vad är det som är så farligt med bröst? så vaddå om en kärring kastar upp hängpattarna på axlarna. folk ser olika ut o d e svårt o komma ifrån. så om du vill slippa se sånt e d väl du som får stanna hemma tycker jag. tagga ner lite

196 Inlägg
1 april 2008
Kim2000 skrev:
Louise skrev:
Kim2000 skrev:

oj, starka känslor. vad är det som är så farligt med bröst? så vaddå om en kärring kastar upp hängpattarna på axlarna. folk ser olika ut o d e svårt o komma ifrån. så om du vill slippa se sånt e d väl du som får stanna hemma tycker jag. tagga ner lite

aja jag står fast vid det jag tycker iaf.. lite kan dom väl hålla för sig själva.. nakna kan dom vara hemma.

4 299 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:
Men tänk efter nu också... hur ofta är man igentligen i ett badhus?? tror nog de e bra många fler som styrketränar eller dylikt än håller sig till själva vattnet eller? Så om nu dom vill så vet ja att iaf ja och bra många mer kmr inte äns märka av de där! bada gör man på sommar utomhus, hålla på att plaska runt i en nerpissad pool inomhus kan dom som vill göra smile Själv skiter ja blanka fan i de!

Men tänk på dom som har simning som rehab för nån skada, lr helt enkelt för dom som tränar på gym som har stoora fönster mot bassängen o maskinerna riktade åt de hållet tongue wink

Men håller me dig till viss del, bada gör man oftast på sommarn wink

219 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
Kim2000 skrev:
Louise skrev:

aja jag står fast vid det jag tycker iaf.. lite kan dom väl hålla för sig själva.. nakna kan dom vara hemma.

svårt o komma fram till vad som är rätt eller fel. man kanske skulle fixa unisex baddräkter=) såna randiga fina som folk hade förr i tiden. aja, nu ska jag dra mig, e ju jobb imon.
simma lugnt

276 Inlägg
1 april 2008
men vem fan bryr sig.. låt folk gå topless om dom vill.. men det största argumentet på nej sidan e att 60+are skulle gå topless å "det vill dom inte se". tänk på 60+gubbar då som kanske villd et då? hur många 60+are har ni frågat.. ?? men enligt min mening så skiter i vilket men jag är åxå sällan på badhus tongue puss å gonatt

196 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:

visst jag kan hålla med om att jag inte går till badhuset så jävla ofta.. men det är barn på G och dom vill jag gärna gå dit med.. me nmen.. jag år väl rätta in mig i ledet som alla andra.. det är ju värdelöst att ha åsikter..

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Rallyhalle skrev:
E30Tompa skrev:

Men tänk på dom som har simning som rehab för nån skada, lr helt enkelt för dom som tränar på gym som har stoora fönster mot bassängen o maskinerna riktade åt de hållet tongue wink

Ja om de då e folk som tar åt sig av de kanske de uppstår gnäll men vafan... tror de finns större problem än lite bröst på offetliga badhus! Tror nog inte alla tjejer kmr gå topless bara för att de e ok heller så! verkar som Louise här ovan inte kmr göra iaf tongue

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
E30Tompa skrev:

visst jag kan hålla med om att jag inte går till badhuset så jävla ofta.. men det är barn på G och dom vill jag gärna gå dit med.. me nmen.. jag år väl rätta in mig i ledet som alla andra.. det är ju värdelöst att ha åsikter..

inte fan måste man hålla på och vika sig för alla andra! Alla har rätt till en åsikt lika så ja smile men vafan tror ungen/ungarna dina isf kmr vara de minsta problemet dom bryr sig nog minst när dom har fått syn på lek bassängen där då inte allt för många äldre nog kmr att spänndera sin tid. bara va ja tror iaf

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
1 april 2008
Kim2000 skrev:

bästa inlägget hitils cool

196 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:
Rallyhalle skrev:
E30Tompa skrev:

Ja om de då e folk som tar åt sig av de kanske de uppstår gnäll men vafan... tror de finns större problem än lite bröst på offetliga badhus! Tror nog inte alla tjejer kmr gå topless bara för att de e ok heller så! verkar som Louise här ovan inte kmr göra iaf tongue

hehe nee jag har skrivit det innan.. min kropp är bara till för mig och min pojkvän.. just nu bara för mig då.. aja. jag kan ju säga som så att yngre tjejer till och med är blyga att visa sig i tjejernas dusch.. det är den uppfattningen jag fått iaf! men jag kan ha fel.. så jag förstår inte vad ni försöker uppnå? eller vill ni bara vara snälla mot alla feminister?tongue det tvivlar jag på.. jag tror det finns en baktanke med allt..
Det är säkert så att badhusen tror att dom kommer tjäna mera pengar på det om man får gå topless för då kommer alla pedolilerna gå dit och sätta sig istället:P

196 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:
Louise skrev:
E30Tompa skrev:
Men tänk efter nu också... hur ofta är man igentligen i ett badhus?? tror nog de e bra många fler som styrketränar eller dylikt än håller sig till själva vattnet eller? Så om nu dom vill så vet ja att iaf ja och bra många mer kmr inte äns märka av de där! bada gör man på sommar utomhus, hålla på att plaska runt i en nerpissad pool inomhus kan dom som vill göra :) Själv skiter ja blanka fan i de!

inte fan måste man hålla på och vika sig för alla andra! Alla har rätt till en åsikt lika så ja :) men vafan tror ungen/ungarna dina isf kmr vara de minsta problemet dom bryr sig nog minst när dom har fått syn på lek bassängen där då inte allt för många äldre nog kmr att spänndera sin tid. bara va ja tror iaf

jag snacka inte om ungen.. jag menade att jag kommer spendera mera tid i badhuset än nu..
Senast redigerat av Louise (1 april 2008)

Sök