Inför: Vingåkraträffen 3 maj - Garaget & Realcar - [ANMÄL DIN BIL HÄR] OBS! Incheckningen börjar redan kl 07:00!

chrizz Administratör
4 april 2008 · 11 783 Inlägg

Realcar och Garaget anordnar tillsammans den årliga Vingåkraträffen den 3 Maj i Vingåker. Med siktet inställt på massor av snygga bilar kan det inte bli annat än succé! På plats finns Classe (från Classes Bilstyling på TV4+) som konferencier och han kommer att prata med bilbyggarna under hela dagen. Passa på att göra stylingfynd i butiken och kika närmare på Realcars verksamhet! Självklart finns tillgång till tvätthall med högtryckstvätt, mat och dryck. Fri entré. Utställningen öppnar kl 11:00.

OBS! Incheckningen av utställare öppnar redan 07:00! Kom så tidigt som möjligt om du vill hinna tvätta!

Mer info och anmälningsformulär hittas om du klickar på länken nedan.

Anmälningsformulär och info: Vingåkraträffen 2008

OBS! Det kan ta allt mellan 1 dag och 2 veckor innan du eventuellt får ett meddelande om att din bil är uttagen.

http://www.realcar.se/rc2007/events/assets/images/vkr1.jpg
http://www.realcar.se/rc2007/events/assets/images/vkr5.jpg
http://www.realcar.se/rc2007/events/assets/images/vkr2.jpg
Fler bilder från tidigare evenemang finns på www.realcar.se eller under evenemang här på Garaget.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
cool blue Åkeri ägare
4 april 2008 · 226 Inlägg

Kanon denna träffen bommar man gärna inte, Jag kommer om man blir uttagen vill säga hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
_Da_Man_
4 april 2008 · 175 Inlägg

Låter trevligt! Passar ju fint med "Meet of the Month" i Norrköping sen på kvällen.

__pepita__ Cnc-operatör
4 april 2008 · 608 Inlägg

jag har anmält mej nu. hoppas man blir med vald eller va man ska kolla de tongue

Första "riktiga" utställningen för volvon isf big_smile vore lite coolt!

Senast redigerat av __pepita__ (4 april 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Lindgren_
4 april 2008 · 2 644 Inlägg

Fan att man inte är i närheten av klar sad men får åka dit och kolla iaf sne på kvällen är det ju som sagt meet of the month i norrköping bara hoppas många av dom som ska ställa ut och kolla åker dit efter..

Kommer mycket bilar till norrköping på kvällen så skulle va riktigt kul om många från den här träffen åker dit annars missar ni nått!

Johan Lindgren
stellan_dahl svetsare
4 april 2008 · 329 Inlägg

fan att man inte har nån fet bil att ställa ut dåtongue
men man kommer förhoppningsvis vara där och kolla...

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Hee-Maan
4 april 2008 · 3 113 Inlägg

verkar ju kul detta.. men kan bli lite knapert.. hmm

får se helt enkelt.. brorsan kanske kan ställa ut sin bil fall han sätter lite fart med lite saker på bilen.
på återseende

Semper Fi
Goli
4 april 2008 · 793 Inlägg

lite vägbeskrvning osv hade varit fint

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
__pepita__ Cnc-operatör
4 april 2008 · 608 Inlägg

Goli skrev:
lite vägbeskrvning osv hade varit fint

det står visa karta på länken

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Masaru hater
4 april 2008 · 656 Inlägg

jag tror ni har fått fnatt på sidan. varje gång jag skriver in min e-postadress så står det att den är fel. verkar veta bättre än mig :S

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
chrizz Administratör
4 april 2008 · 11 783 Inlägg

Masaru skrev:
jag tror ni har fått fnatt på sidan. varje gång jag skriver in min e-postadress så står det att den är fel. verkar veta bättre än mig :S

Exakt hur anger du e-postadressen när du får meddelandet att det är fel?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Frosted
4 april 2008 · 1 878 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Fan att man inte är i närheten av klar sad men får åka dit och kolla iaf sne på kvällen är det ju som sagt meet of the month i norrköping bara hoppas många av dom som ska ställa ut och kolla åker dit efter..

Kommer mycket bilar till norrköping på kvällen så skulle va riktigt kul om många från den här träffen åker dit annars missar ni nått!

är inte heler klar. me säger det klirr i kassan ifrån försäkringsbolaget för vinterbilen jag hade så ska jag signa mig upp direkt!

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
chrizz Administratör
4 april 2008 · 11 783 Inlägg
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
timnordlof
4 april 2008 · 798 Inlägg

Slänger upp en mycket förenklad vägbeskrivning från Realcar.se:

http://www.realcar.se/rc2006/Butiken/vagbeskving.jpg


Självklart kommer jag på träffen! smile

Senast redigerat av timnordlof (4 april 2008)

Masaru hater
5 april 2008 · 656 Inlägg

chrizz skrev:

Masaru skrev:
jag tror ni har fått fnatt på sidan. varje gång jag skriver in min e-postadress så står det att den är fel. verkar veta bättre än mig :S

Exakt hur anger du e-postadressen när du får meddelandet att det är fel?

namn@hotmail.com

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Boozer_87
5 april 2008 · 21 Inlägg

En liten fråga om man ens skulle bli "invitad" vill säga, vad kostar det att ställa ut etc? MvH

"Pure and Poison"
Unknown_Orebro
5 april 2008 ·

har anmält mig men dyker upp även om jag inte blir uttagen, Om mitt kjolpaket hinner bli klart vill säga,
SKYNDA SKYNDA NISSE!!
Nej skämtosido jag dyker upp ändå!!

chrizz Administratör
5 april 2008 · 11 783 Inlägg

Boozer_87 skrev:
En liten fråga om man ens skulle bli "invitad" vill säga, vad kostar det att ställa ut etc? MvH

Det kostar ingenting att varken ställa ut eller besöka.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
iceled
5 april 2008 · 14 Inlägg

hur är det med ljud. får man vara hur högljud som helst?
eller får man bara dema vissa tider?

och hur är det med ström. går det att ordna??

Mitsubishi Lancer evo V "Swedenring" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang