Trött?

widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
13 april 2006 · 313 Inlägg

chrizz skrev:
Tryck i dig mängder av kaffe annars... wink

om man inte gillar kaffe då wink

///Widell
Hee-Maan
13 april 2006 · 3 113 Inlägg

widell1111 skrev:

chrizz skrev:
Tryck i dig mängder av kaffe annars... wink

om man inte gillar kaffe då wink

hur kan man inte gilla kaffe? tongue

Semper Fi
onej84
13 april 2006 · 1 854 Inlägg

AkkE skrev:

widell1111 skrev:

chrizz skrev:
Tryck i dig mängder av kaffe annars... wink

om man inte gillar kaffe då wink

hur kan man inte gilla kaffe? tongue

RedBull smile

Chrillee House/Trance diggare
13 april 2006 · 287 Inlägg

Är 18 och är likadan, eller var likadan. Nu är de bättre, men ibland var man trött dygnet runt, även fast man sov mycket.

Beror kanske på vädret och för lite stimulans, blev i alla fall mycket bättre av att ha en bil, då har man å göra, då är man pigg så länge man gör nåt sen blir man ju naturligtvis trött.

Kan ju även bero på att man äter fel eller liknande, gör för lite helt enkelt.

Verkar vara många 17 åringar som är trötta, så de kanske har nåt med åldern å göra bara tongue

Semifreak
14 april 2006 · 98 Inlägg

Det kan bero på mkt.. Har samma problem dock lite äldre.. Men jag vet iaf att i mitt fall så har det inte med att göra att jag motionerar för lite.. även om det stämmer in utan att jag aldrig käkar nyttig mat dricker mjölk osv.. Kan hända att de blir mjölk ngn gång till lunch annars ingen alls. Kommer inte ihåg vilken vitamin eller va de var man hade för lite av men mormor gav mig en rejäl genomgång varför å så.. Men tror du jag käkar nyttigare eller sånt för de?.. Nej tack det ORKAR jag inte big_smile

Tesla Model 3 "SR Plus Rwd" (2019)
Tesla X P90DL "Dark Yoda" (2016)
BMW 120d "M-Sport" (2007)
Kalle_Ponken
14 april 2006 · 1 752 Inlägg

Coca-Cola ffs!!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
airam
14 april 2006 · 390 Inlägg

just blivit arbetslös och är nu trött ständigt. vaken te 4 o sover te 12 minst.
tragiskt. man måste ha lite normala rutiner för att få upp piggheten.

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
StiFf Wankel
14 april 2006 · 1 080 Inlägg

ät ordentligt, sov inte för mycket och träna tillräckligt, bästa sättet att vara pigg

MDS Västerås
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 april 2006 · 3 804 Inlägg

här om dagen gick ja o la mig kl 22,00 och gick upp vid 16,30 dagen efter... sen gick ja o la mig vid 9på morogonen och gick up 3på natten ..  skönt att bara skita i allting o sova hur länge man vill när man vill smile


Bmw osv..
Nknn
14 april 2006 ·

försök o sov 9 timmar om dygnet, regelbundna tider så ska du se att du blir piggare.

Markus_C Kart & Mätningstekniker
14 april 2006 · 701 Inlägg

Själv stiger man upp 04 och kommer hem vid 18 tiden för att sedan krypa i säng vid 22 tiden mån-fre. Och som denna helg ska jag jobba extra på ett annat jobb både lör & sön. Vad gnäller ni för?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang