Jo, jag fastnade också lite för dom vita, men är osäker på hur det gör sig i verkligheten med vita fälgar mot en grön lack på bilen. Blir denna bilden bättre att testa på?
Kom igen nu grabbar & tjejer ! Jag vill också få min bil stylad !
Please..!! Bättre bilder. Så man har en chans å göra något snyggt, annars blir det inte bra. Vinklen är lite tetig. Det enda ja é nöjd med på din bil(d) är fälgarna "BORBET"
Jo, jag fastnade också lite för dom vita, men är osäker på hur det gör sig i verkligheten med vita fälgar mot en grön lack på bilen. Blir denna bilden bättre att testa på?
Har fått hjälp förr med Jaggan. Å den har tom kommit lite påväg mot sitt blivande utseende.
MEN jag börjar bli nojjig ang färgen. Låg med ekerfälgar e hur bestämt som helst. Å jag e fortfarande snorsugen på en candyröd... Börjar dock bli mindre å mindre sugen på vitt tak.
Mina tankar nu e en mörk lila med beige guld tak eller samma röda med beige guld tak.
Å givetvis e jag öppen för era förslag med smile Finns ju en å annan bild öppe på den nu med ekerfälgarna på å med rätt höjd så det skall ni få slippa å fixa denna gången.
Ps gör det gärna på fler bilder så jag får lite bättre feeling för det.
XJ6an e det det gäller
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Har fått hjälp förr med Jaggan. Å den har tom kommit lite påväg mot sitt blivande utseende.
MEN jag börjar bli nojjig ang färgen. Låg med ekerfälgar e hur bestämt som helst. Å jag e fortfarande snorsugen på en candyröd... Börjar dock bli mindre å mindre sugen på vitt tak.
Mina tankar nu e en mörk lila med beige guld tak eller samma röda med beige guld tak.
Å givetvis e jag öppen för era förslag med smile Finns ju en å annan bild öppe på den nu med ekerfälgarna på å med rätt höjd så det skall ni få slippa å fixa denna gången.
Ps gör det gärna på fler bilder så jag får lite bättre feeling för det.
Hejsan, är det någon vänlig själ som kan ps:a min v70? Tänkte mig tonade rutor, bort med rails, dotz roadster hg och en liten sänkning? Finns bilder på bilen på min sida, annars tar jag en ny bild mvh benna
Vet inte om jag fick rätt fälgar nu dock. Och toningen gick inte så bra heller, och railsen gick åt skogen när jag försökte ta bort dem. Så dom fick vara kvar
Den beiga va bra men ljusare röd kanske tom lite ljusare än på den första bilden. Sen e vi nog i mål serru
Faktiskt så säger folk på online-forum att färgen ser sådär mörk ut när det inte är direkt solljus, dålig anledning till att inte modda om igen men så är det
Hejsan, är det någon vänlig själ som kan ps:a min v70? Tänkte mig tonade rutor, bort med rails, dotz roadster hg och en liten sänkning? Finns bilder på bilen på min sida, annars tar jag en ny bild mvh benna
Aah man tackar:-) jo är medveten om detta ehedman, har bara mobilkamera att tillgå jusst nu, men jag fick se det jag ville:-) nu har jag lite att jobba på;-)