Hej Såg tråden nyss. Eftersom fälgar på min porsche är skadade efter sissta tvätten med SONAX fälgtvätt <---- hata ! Måste jag fixa dem, tänkte eventuellt ändra utseendet.
Alt 1 : HELT VITA inkl polerade kanten .
Alt 2: Polerade kanten VITT och det som är vit idag - SVART
Kan nån vänlig själ leka med ps? det är bara att ta bästa bilden från min profil .
Hej Såg tråden nyss. Eftersom fälgar på min porsche är skadade efter sissta tvätten med SONAX fälgtvätt <---- hata ! Måste jag fixa dem, tänkte eventuellt ändra utseendet.
Kan nån vänlig själ leka med ps? det är bara att ta bästa bilden från min profil .
Kan skänka bort en åktur på sommaren som tack
Gjorde ett försök, men snälla ni som vill ha hjälp för att det ska kunna bli ett bra resultat så måste bilderna vara av högre kvalitet, dom bilderna ni har i ert album här på garaget är krympta för att inte ta så stor plats. En bra bild med hög upplösning så är det både lättare och roligare för oss som hjälper er. Tack för ordet.
Och nu tyckte någon att de hade bättre behov av fälgarna då de lämnade bilen såhär, dagen innan min födelsedag. Så, fritt fram, blir väl lite enklare med denna bild
Och nu tyckte någon att de hade bättre behov av fälgarna då de lämnade bilen såhär, dagen innan min födelsedag. Så, fritt fram, blir väl lite enklare med denna bild *bild*[/url]
Jäkla tråkigt det där...
Tog en annan bild, orkade inte pilla med att sätta dit däck
Har en likadan monster i garaget med lite överladdning Tänkte ev sälja denna eller byta mot något användbart innan sambon slänger ut mig Men inget är klart är den inte såld om 2 månader så får den vara kvar ett år till iaf
Och nu tyckte någon att de hade bättre behov av fälgarna då de lämnade bilen såhär, dagen innan min födelsedag. Så, fritt fram, blir väl lite enklare med denna bild *bild*[/url]
Jäkla tråkigt det där...
Tog en annan bild, orkade inte pilla med att sätta dit däck