Sådär ja....
Varit en sån där dag då man ångra att man åka till garaget...
Börjar med att jag konstaterar att batteriet i bilen måste va dött. Har laddat det upprepade gånger och det händer fortfarande inget.
Kommer iväg på en provtur till slut. Kan konstatera att skivorva fram nog inte riktigt va i det skicka jag uppfatadde att de skulle va när jag köpte dem, våger ju knappt bromsa då det känns som framvagnen ska vibrera sönder.
På vägen tillbaks mot garaget så tänkte jag prova att ge på lite grann. Den svar bra som hastigast och blir sen lite orkeslös. Har haft bekymmer med en slang till övre tryckröret som far och glider av och suckar och tänker att det hänt igen. Och det va inte mer med det. Tog det lungt tillbaks. Backar in igen....
![http://www.boostedbadger.nu/bilder/850080607.jpg]()
...och precis när jag ska till och krångla in bilen det sista för att få den på platsen så hörs ett misstänkt ljud. Slår av. Vått spår och en pöl under bilen.
¤&=/

#&)!#¤=!¤&¤&))&¤()½"#¤&)!#¤&)=!#¤&)
Tur i oturen är ju att toppackningen (vilket jag antar att det är) gick sönder i "rättan tid" och inte ute på vägen nånstans. Ser inte ut att ha hunnit blanda vatten / olja åtminståne.
Så nu är ledigheten räddad åtminståne... Men inte riktigt säker på att man kan säga samma om plånboken