Engla mordet

Norde fotointresserad
13 april 2008 · 2 307 Inlägg

Det är helt sjukt! finns inte ord för det..

Frågan är om det bara är Pernilla och Engla som råkat ut för den här idioten..?

Vila i Frid och sänder mina tankar till famlijerna nu..

Cossi_Micke
13 april 2008 · 282 Inlägg

sjukt.

R: I P


fick fram de här via sidan som jag länkade på här

http://www.flashback.info/showthread.ph … p;page=501

se 6007

Senast redigerat av RS2Micke (13 april 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 april 2008 · 5 753 Inlägg

den där jäveln skulle man ha hälsat på med en slö skridsko mad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Peterson
13 april 2008 · 42 Inlägg

dä förbannade aset borde inte ens få dödsstraff utan få gå på gatan med en skylt "jag dödade Engla" så får vem fan som helst göra va de vill med han utan att polisen lägger sej i dä ä dä rätta för en sån sjuk människa som han

Volvoz84 "Ijenkligen"
13 april 2008 · 786 Inlägg

V.I.F Engla sad

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Cossi_Micke
13 april 2008 · 282 Inlägg

_Glenne_ skrev:
den där jäveln skulle man ha hälsat på med en slö skridsko mad

tror eller vet att den kille kommer inte att ha ett sånt trevligt liv vart han än nu hamnar!

BOLUND bonntrimmare
13 april 2008 · 655 Inlägg

han e fan dum i huvvet ! liksom 10 år har livet framför sej o så råkar man vara i närheten av en sån jävla idiot !!......jag tycker vi ska låta englas familj gå loss på honom och tortera honom  tills han dör sen återuppliva honom o tortera igen o göra de ett par gånger....sånna idioter ska inte finnas !

Mortalis VW-nörd?
13 april 2008 · 4 332 Inlägg

Blir väl rättspsyk och ute inom 6 år. Så får han sjukpenning från försäkringskassan under tiden, 12 lax i månaden.
Sverige i ett nötskal. Så jävla hemskt...fan hade hon gjort för ont

racefan
13 april 2008 · 1 059 Inlägg

R.I.P
Hoppad det går riktigt illa för han,förstår inte heller att man ska dalta med en sådan här sjuk person.
Hans vård kostar hur mycket som helst o hjälper inte offrets anhöriga att han mår fint i sin cell med lcd o bredband,tyvärr.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
xtreme_v70
13 april 2008 · 39 Inlägg

Reeplayed skrev:
Troligen psykiskt sjuk? Du låter ju precis som resten av Sverige! ALLTID läggs skulden på den psykiska hälsan, de ska ha vård hit och dit och sen släpps de igen. När ska Sverige inse att det finns mördare som inte är psykiskt sjuka och faktiskt kan begå såna här brott och veta PRECIS vad de gör. Vem som ger oss rätten att ta hans liv? Engla gör det. Jag är tjej och jag skulle mer än gärna vara den som satte skottet i pannan på honom. Och Sveriges rätts-system är för jävla mesigt.

Nu ska jag använda ett ungdomsuttryck: WORD!

Audi RS4 "XTREME" (2007)
Dodge Viper RT/10 "THE TOY" (1995)
Volvo 965 16v Turbo Ambulans "TXR RAKETEN" (1994)
Buhr Irok Udont
13 april 2008 · 171 Inlägg

han kommer få ett helvete i fängelse, pedofiler är inte populära där och absolut inte när han mördat ett barn. hoppas dom ger han vad han förtjänar!

Senast redigerat av Buhr (13 april 2008)

Audi 80 (1983)
jonesono Personal- och beteendevetare
13 april 2008 · 1 082 Inlägg

kenyaboss skrev:
Ja jag ska vara tyst i fortsättningen... det går inte diskutera sånt här med personer som inte har någon kunskap i psykiatri... tack för mig... hoppas Sverige kommer till insikt!

Var inte tyst!
Det är redneck-scherifferna här inne som lovordar dödsstraff åt höger och vänster, som borde tänka igenom både en och två gånger.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Mortalis VW-nörd?
13 april 2008 · 4 332 Inlägg

Man kan ju bli lite förbannad på att rättspsyk e mkt kortare tid, oftast, som "straff" + att de får betalt från försäkringskassan under tiden för de e sjuka, inte kriminella, sjuka...de som stör mig mest.
Att folk som e på botten av samhället kan tjäna på att begå brott och åka fast...

Sen e de la klart att folk e mentalt sjuka...men alla som begår brott mot barn, eller mord i nästan all utsträckning har ju en mental rubbning? Det man kan göra är väl att analysera dom o försöka förstå hur de fungerar osv osv...men bota dom, de verkar ju inte fungera...

Senast redigerat av Mortalis (13 april 2008)

Meerx
13 april 2008 ·

Sätt en ros framför ditt namn på msn för att hedra 10-åriga Engla som försvann i Hedemora. 42åringen dödade henne, och hon hittades idag 13 april dödad skicka den här till dina kontakter som är inne snälla ni.

Senast redigerat av Meerx (13 april 2008)

blacken
14 april 2008 ·

jonesono skrev:

kenyaboss skrev:
Ja jag ska vara tyst i fortsättningen... det går inte diskutera sånt här med personer som inte har någon kunskap i psykiatri... tack för mig... hoppas Sverige kommer till insikt!

Var inte tyst!
Det är redneck-scherifferna här inne som lovordar dödsstraff åt höger och vänster, som borde tänka igenom både en och två gånger.

Undrar hur du skulle agera om det varit ditt barn som det rör sig om??

putte-p
14 april 2008 ·

Bild på det jävla svinet har börjat komma på diverse tidningars nätsidor. Den aktuella bilden är ca 12 år gammal. Nyare bild florerar dock friskt här o där.

Kenko
14 april 2008 · 264 Inlägg

SOLF1LM skrev:
och han är fri om 13 år igen den fan!

Nix får han livstid är det 15 år sen tidsbestämt=ca 3-6 år till!! Å de ska han ha den jävla idioten!!! Fy fan för han!!!!




sadR.I.P Engla!!!

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Tonton
14 april 2008 · 29 Inlägg

nää, man kunde haft han till att göra lite nytt ist. Typ göra lite forskning och sånt på han.. Prova nya läkemedel och annat.. Det är vad jag tycker iaf...

blacken
14 april 2008 ·

Reeplayed skrev:

kenyaboss skrev:
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?

Troligen psykiskt sjuk? Du låter ju precis som resten av Sverige! ALLTID läggs skulden på den psykiska hälsan, de ska ha vård hit och dit och sen släpps de igen. När ska Sverige inse att det finns mördare som inte är psykiskt sjuka och faktiskt kan begå såna här brott och veta PRECIS vad de gör. Vem som ger oss rätten att ta hans liv? Engla gör det. Jag är tjej och jag skulle mer än gärna vara den som satte skottet i pannan på honom. Och Sveriges rätts-system är för jävla mesigt.

Om det hade varit mitt barn så hade utgången för vederbörande ganska så självskriven. Men det gör inte min handling legal, det är något som man skulle begå i sorg, smärta och ren hämndlust och det gör även mig till en mördare på samma nivå som han, så moraliskt sett så är jag samma skitstövel som han. För jag berövar en annan individ sitt liv och ärligt sett så har jag lika lite "rätt" att döda honom som han har att döda någon . Även om det skulle ses som fullständigt acceptabelt av allmänheten att göra så. Och det är inte så lätt att klämma åt en avtryckare som du tror.

Senast redigerat av blacken (14 april 2008)

Norbro
14 april 2008 · 263 Inlägg

inte bekräftat men någon på flashback länkade denna nyare bild på ASET
http://uppmedbilden.com/out.php/i674_engla.jpg

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang