6114
Sök

Volvo 740 745 945

Avstängd
232 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
tjena.. tänkte bara höra vart man kan köpa addon pkt eller om någon här säljer ett..

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
Avstängd
232 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Xoff skrev:
detta är inget kö å sälg forum, finns ett eget till det här: http://www.garaget.org/annonser/

OKEJ.. men då undrar jag fortfarande vart dom finns att köpa eller kopior på volvos addon?? ska jag skriva det på köp & sälj  också?!

Kyltekniker
166 Inlägg
15 april 2008
de förstår vi. men läs reglerna eller tänk innan.

nej, du väntar till någon administratör flyttar/tar bort din tråd
Senast redigerat av bemve (15 april 2008)

Avstängd
232 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
bemve skrev:
de förstår vi. men läs reglerna eller tänk innan.

nej, du väntar till någon administratör flyttar/tar bort din tråd

eru fan söt elelr? VAD SKA JAG TÄNKA PÅ ? att man inte får fråga vart man köper saker?

okej bra sida detta

The one and only
1 091 Inlägg
16 april 2008
rawbin  skrev:
eru fan söt elelr? VAD SKA JAG TÄNKA PÅ ? att man inte får fråga vart man köper saker?

okej bra sida detta

Japp detta är en bra sida... och visst är han söt wink

BÖRJA MED ATT SÖKA!!! Ett så vanligt ämne som addon paket till volvo kan väll dom flesta räkna ut att det har diskuteras förut med tanke på att detta är en av sveriges största sajterna för bilintresserade.

och precis som andra sagt: Läs reglerna innan du postar en tråd!!

* Rubriken ska vara informativ så läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget.
* Rubriker som "hjälp", "trim?", "Nån som vet?" eller annat menlöst som "kolla in den här" med mera är inte godkända!

Posta i rätt forumsdel.. Spoilers o kjolpaket hör inte hemma i chassi, bromsar och transmission...

Är på bra humör just nu så:
http://spoilershop.se/

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

* Klåpare
1 718 Inlägg
16 april 2008
På Apoteket:
Tjaba! Har ni nåt bra köksbord att köpa här eller?
-Eh, vi säljer inte sånt här. Men gå till IKEA på andra sidan gatan. Såg du inte skylten "apotek" på väg in?
-Eru fan söt lr!? Vafan ska jag titta på? Får jag inte fråga dig nåt eller!? Ok, bra butik detta...

lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

The one and only
1 091 Inlägg
16 april 2008
Gulmun skrev:
På Apoteket:
Tjaba! Har ni nåt bra köksbord att köpa här eller?
-Eh, vi säljer inte sånt här. Men gå till IKEA på andra sidan gatan. Såg du inte skylten "apotek" på väg in?
-Eru fan söt lr!? Vafan ska jag titta på? Får jag inte fråga dig nåt eller!? Ok, bra butik detta...

lol

HAHAHAHAHAHA Bra skrivet lol

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök