2124
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
27 december 2008
lundwall skrev:
Billsson skrev:
lundwall skrev:

Jag ska ev. ner från Borås idag... när har ni tänkt åka, och varifrån?

Vi hade tänkt åka vid 18 tiden. Mötas på Statoil på Hedvigsborg. smile

Tur jag vet var det är.. hittar inte mycket i den här stan. Haha. Jag är där 18 om jag ska med då, håll utkik efter min lilla röda...

Ska hålla utkik, kör min gråa passat med 3 antenner bak, den är ganska lätt att känna igen roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

85 Inlägg
27 december 2008
lundwall skrev:
Billsson skrev:
lundwall skrev:

Jag ska ev. ner från Borås idag... när har ni tänkt åka, och varifrån?

Vi hade tänkt åka vid 18 tiden. Mötas på Statoil på Hedvigsborg. smile

Tur jag vet var det är.. hittar inte mycket i den här stan. Haha. Jag är där 18 om jag ska med då, håll utkik efter min lilla röda...

Hehe okej tongue ajjemen jag håller utsikt tongue Sj åker jag i min ljusgråa 744 glt wink

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

AJA Motorsport
450 Inlägg
27 december 2008
Biiatchen skrev:
hah detta man kanske borde till smile

tycker jag du ska smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

lundwall
27 december 2008
Så, hur många blir det ikväll? 41:an med allrounddäck är inget man ger sig ut på i onödan smile

lundwall
27 december 2008
koop och T-spoon/TeedasT kommer ikväll med smile

Yeaaahh
257 Inlägg
27 december 2008
Trådstartare
ser ut att bli ett gött gäng har hållt på hela dagen med min 740 men tyvärr.. inget vill det jag vill men jag kommer med något ändå:) hoppas på många trevliga folk:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

AJA Motorsport
450 Inlägg
27 december 2008
Om alla som sakt ska komma så blir vi nog runt 10-15bilar isf big_smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Yeaaahh
257 Inlägg
27 december 2008
Trådstartare
vilken tid var det nu igen??

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Darth Vader
1 644 Inlägg
27 december 2008
Jag tittar förbi jag med, med 2 "minions" wink

Braaaaap?

lundwall
27 december 2008
Dagens tistel i röven till idioten som körde den vita 740:n med regnr EPA som stank billig bensin och Wunderbaum. Först ett fruktansvärt dåligt beteende på 41:an mot Varberg, med omkörningar värda nån vars föräldrar är syskon, sen fattade uppenbarligen inte alls personen vad "konbanekörning" innebär. Att sladda runt med sin skabbiga 740 i 10 minuter och köra ner alla koner är INTE vad det innebär. Särskilt inte när det står folk och väntar på att få köra.

Följ rådet på din regskylt, håll dig till Epatraktorer, snorunge.

204 Inlägg
27 december 2008
va trevligt i alla fall tack juggen fick låa din lejf smile så var jag som snurrade runt med de grå 740 kommer mer gånger i vinter men då får jag nog ha min egen lejf smile

82 Inlägg
28 december 2008
hehe det gick ju bra att sladda med pappas 855:a oxå.. får se hur glad han blir när han ser att han saknar dubb..

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

snel hest
152 Inlägg
28 december 2008
Vart ganska trevligt, men förjäkla kallt tyvär... Koop's motorljud förgyllde ju iallafall! smile

1 867 Inlägg
28 december 2008
Alltid kul att glädja nån. När jag väl fick komma ut och åka lite så gick det ju sådär.

Jag hörde talas om att det skulle köras konbana, det var därför jag kom, och det blev jag riktigt besviken på, tre par konor utställda i en rad för att 740s med svetsade axlar ska kunna sladda mellan, runt, över och på dom. Det är inte konbana i mina ögon.
Vill dela ut lite kritik till tjejen med vit 740, ta det lite lugnare nästa gång, killarna tycker säkert du är ball även om du inte ockuperar hela asfaltsplanen i 10min med dina såkallade burnouter. Och körningen på 41an var inte speciellt imponerande den heller, att köra om tre bilar på väg över ett krön är varken acceptabelt eller speciellt smart, verkligen inte eftersom vi fick möte.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
28 december 2008
Det var en kul träff & kul med allt folk som kom smile 

Måste säg det är ett jävla drag i er boråsare & kungsbacka bor som kom hit smile

koop: det är lite svårt att hitta en plats i vbg där polisen inte ser oss eller annat folk ser oss! visst de finns andra platser men denna va bra på sitt sätt & mindre bra på annat iofs... 

Trevlig Audin koop smile var ett fint ljud i den:) först trodde ja den var krockad innan jag såg ICn smile

Håller med 2 föregående talare om denna vita 740 som skulle burna lite fööör mkt & tog tid. Visst ska man ha lite kul iofs!

Men till nästa träff ska det nog bli bättre smile Hojta till om ni kör nåt uppe i era trakter:)

Darth Vader
1 644 Inlägg
28 december 2008
Initiativet var uppskattat, men det blev ju lite sådär med olika beteenden och lite för lite plats
Gav mig ut några gånger men jag kände att man var ganska begränsad, speciellt med bulan i vägen :S

Mer av detta wink

Braaaaap?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 december 2008
lundwall skrev:
Dagens tistel i röven till idioten som körde den vita 740:n med regnr EPA som stank billig bensin och Wunderbaum. Först ett fruktansvärt dåligt beteende på 41:an mot Varberg, med omkörningar värda nån vars föräldrar är syskon, sen fattade uppenbarligen inte alls personen vad "konbanekörning" innebär. Att sladda runt med sin skabbiga 740 i 10 minuter och köra ner alla koner är INTE vad det innebär. Särskilt inte när det står folk och väntar på att få köra.

Följ rådet på din regskylt, håll dig till Epatraktorer, snorunge.

av nån konstig anledning blir jag inte förvårnad.... hmmmm

anyway....
Synd att jag missade detta... är för tillfället hos min bror i Linköping...
Dumma Mollan som inte kunde skicka ett SMS till mej sad
Senast redigerat av HyperSonica (28 december 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 661 Inlägg
28 december 2008
Hehe, jahapp. Detta missade jag, men inte så kul att komma med Micra och dubbdäck.
Nu är motorn istoppad i GTn så när är nästa tillfälle? smile
Senast redigerat av Hardjim (28 december 2008)

lundwall
28 december 2008
DoWahDiddy skrev:
Initiativet var uppskattat, men det blev ju lite sådär med olika beteenden och lite för lite plats
Gav mig ut några gånger men jag kände att man var ganska begränsad, speciellt med bulan i vägen :S

Jag trodde aldrig jag skulle bli glad för att se en saab, men igår var ett undantag. Kul att se nån som tog konkörandet på allvar, och showade ordentligt smile

Samma gäller den grå 740:n som körde, även om det var lite mycket sladdförti där med, kul att se folk som körde banan runt istället för att tro dom var på Preem i Tidaholm.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
28 december 2008
lundwall skrev:
DoWahDiddy skrev:

Jag trodde aldrig jag skulle bli glad för att se en saab, men igår var ett undantag. Kul att se nån som tog konkörandet på allvar, och showade ordentligt smile

Samma gäller den grå 740:n som körde, även om det var lite mycket sladdförti där med, kul att se folk som körde banan runt istället för att tro dom var på Preem i Tidaholm.

Sen får man akta bilen för MIO's stora stenar wink speciellt förardörren va wink

Sök