Nu har vi haft några tisdagsträffar och bilar kommer, lite fler då och lite mindre nästa gång men jag tycker det flytter på bra, Har jue nu hänt att folk kommer efter 19:00 och att vi inte finns där vid angiven plats då folk har blivit trötta på att stå där och vill hitta på något.
Då har jag tänkt vidare på det här och sagt om vi flyttar bak tiden lite och börjar kl 17:00 och är där till 19:00 och sedan hittar på någon aktivitet eller en crusing i något slag?? Har fått många bra tips nu som är lovande håller på att planera några stycken nu,
Om vi förmodan skulle bli fler folk än vi är nu så kan man ha en ståendes träff lite längre och gå och kolla lite bilar men än sålänge tar det bara 30 min och inte ens det att kolla på uppdateringar på folks bilar eller nykomlingar! Därför folk blir trött av att bara stå rakr upp och ner, plus att det är kul att hitta på något en fin sommarkväll:)
Men som sagt vill bara att detta ska bli en bra träff tillslut och detta är ett förslag till denna träff!
Snälla kom med andra förslag annars!!
Mvh Karlberg
P.S lite uppdateringar på första sidan!!
Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!