Angående: Varberg:s träffar!

karlberg Yeaaahh
7 juni 2008 · 257 Inlägg

Nu har vi haft några tisdagsträffar och bilar kommer, lite fler då och lite mindre nästa gång men jag tycker det flytter på bra, Har jue nu hänt att folk kommer efter 19:00 och att vi inte finns där vid angiven plats då folk har blivit trötta på att stå där och vill hitta på något.

Då har jag tänkt vidare på det här och sagt om vi flyttar bak tiden lite och börjar kl 17:00 och är där till 19:00 och sedan hittar på någon aktivitet eller en crusing i något slag?? Har fått många bra tips nu som är lovande håller på att planera några stycken nu,

Om vi förmodan skulle bli fler folk än vi är nu så kan man ha en ståendes träff lite längre och gå och kolla lite bilar men än sålänge tar det bara 30 min och inte ens det att kolla på uppdateringar på folks bilar eller nykomlingar! Därför folk blir trött av att bara stå rakr upp och ner, plus att det är kul att hitta på något en fin sommarkväll:)

Men som sagt vill bara att detta ska bli en bra träff tillslut och detta är ett förslag till denna träff!
Snälla kom med andra förslag annars!!

Mvh Karlberg

P.S lite uppdateringar på första sidan!!

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
j0nas Lastbilschaffis
10 juni 2008 · 811 Inlägg

Var det ingen träff idag eller?

om jag inte är helt ute & cyklar så mötte inte ja dig karlberg bid rondellen ovanför hajen? tongue

MrKerm Avstängd
11 juni 2008 · 1 557 Inlägg

Fasen helt glömt bort att det va tisdag i dag sad
Hoppas det finns några av er som vill sträcka på bilen i Borås nu på lördag smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Linusj
16 juni 2008 · 367 Inlägg

Blir det något imorn?

karlberg Yeaaahh
17 juni 2008 · 257 Inlägg

Linusj skrev:
Blir det något imorn?

Jajamen.. idag gäller det då.. hoppas på mycket folk:) förra gången var jue lite tanig så nu är här fint väder så det är bara att komma:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
j0nas Lastbilschaffis
17 juni 2008 · 811 Inlägg

lite tanigt? jag kallar det the-one-man-car-meet-med-karlberg ^^


hoppas på fler folk idag & något trevligt att göra kanske smile

itouch
17 juni 2008 · 1 488 Inlägg

vart ligger platsen? är på besök i stan smile

markuska
17 juni 2008 · 151 Inlägg

Jag tänkte komma förbi nästa tisdag.
Kan inte idag då bilen är inte riktigt klar än.
Är en BMW 3-serien E92 helt ny som håller på att stylas.

Senast redigerat av markuska (17 juni 2008)

MrKerm Avstängd
17 juni 2008 · 1 557 Inlägg

Nu kan ni inte nå mig på ett tag så tog bort det inlägget jag skrev innan.. Om någon hann läsa det ..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
bearrr Bmw<3
17 juni 2008 · 340 Inlägg

Är det ingen som tar bilder längre eller? skulle vart nice om ni la upp några bilder efter varje träff eller som en evenemangs trådsmile

Linusj
17 juni 2008 · 367 Inlägg

Det var väl ok idag, tack till karlberg och saxerius för det nya expansionskärllocket tongue Håller nog tätt nu. Hade inte läckt något när jag kom hem iaf smile Jag drog hem för det var kallt och jag är så jävla förkyld ändå. Kommer väl nästa tisdag, då tycker jag vi ska hitta på nåt kul.

Kan ju tilläga att jag såg en grymt snygg vit supra och en röd evo med på vägen hem.

Senast redigerat av Linusj (17 juni 2008)

dodo
18 juni 2008 · 204 Inlägg

tjenna gott folk någon som är sugen köra go-kart den 8 juli så fall har jag bokat varbergs bannan vid 7 tiden

bara amäla sej här på sidan är först upp värmning sen kval sen final grillning efter gokarten nere vid fästingen fixxar fram något roligt pris till vinnaren pris 250kr per skalle   mvh dodo

Senast redigerat av dodo (18 juni 2008)

BMW 325 m50 turbo "bruzzes gammla e30" (1988)
genetorp
18 juni 2008 · 249 Inlägg

tror jag kommer på tisdag om jag hinner=)

// genetorp
Mr_dOhC
18 juni 2008 · 214 Inlägg

Tjo!

Jag håller på och flyttar så jag har inte haft möjlighet att komma dom senaste gångerna. Jag får se hur det blir på tisdag.

Mr_dOhC
18 juni 2008 · 214 Inlägg

dodo skrev:
tjenna gott folk någon som är sugen köra go-kart den 8 juli så fall har jag bokat varbergs bannan vid 7 tiden bara amäla sej här på sidan är först upp värmning sen kval sen final grillning efter gokarten nere vid fästingen fixxar fram något roligt pris till vinnaren pris 250kr per skalle   mvh dodo

Det var ett bra initiativ!! Blir allt lite sugen men har lite dåliga minnen från förra gången jag körde på den banan tongue.  Det är ju trångt så man kan ju knappt köra om och sen är det ju rena puckelpisten... såvida dom inte lagt om beläggningen sen förra sommaren.

EDIT: Nu kom jag på att jag är i Norge och jobbar då så jag kan inte

Senast redigerat av Mr_dOhC (18 juni 2008)

karlberg Yeaaahh
18 juni 2008 · 257 Inlägg

dodo skrev:
tjenna gott folk någon som är sugen köra go-kart den 8 juli så fall har jag bokat varbergs bannan vid 7 tiden

bara amäla sej här på sidan är först upp värmning sen kval sen final grillning efter gokarten nere vid fästingen fixxar fram något roligt pris till vinnaren pris 250kr per skalle   mvh dodo

Jag är jue helt på men det visste du redan Hoppas på mycket folk... Men tilläger att dom som ska med försök vara där sex för alla hittar kanske inte till go cart banan!

Men skit bra ide ifrån dig dodo har tänkt me på tanken men inte fått tummen ur..

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Linusj
18 juni 2008 · 367 Inlägg

dodo skrev:
tjenna gott folk någon som är sugen köra go-kart den 8 juli så fall har jag bokat varbergs bannan vid 7 tiden

bara amäla sej här på sidan är först upp värmning sen kval sen final grillning efter gokarten nere vid fästingen fixxar fram något roligt pris till vinnaren pris 250kr per skalle   mvh dodo

Räkna med mig, jag kommer big_smile

j0nas Lastbilschaffis
18 juni 2008 · 811 Inlägg

Låter som det jag prata med en viss herr karlberg om gokart big_smile

Jag är lätt på för tusan bara jag kan slippa iväg från jobbet en stund smile får fixa någon som kan täcka för mig smile


hoppas på mycket folk smile

karlberg Yeaaahh
18 juni 2008 · 257 Inlägg

kaxxen skrev:
Låter som det jag prata med en viss herr karlberg om gokart big_smile

Jag är lätt på för tusan bara jag kan slippa iväg från jobbet en stund smile får fixa någon som kan täcka för mig smile


hoppas på mycket folk smile

Jo vi gjorde jue detta... men tror du jag fick tummen ur?? nee tur att någon täckte upp för mig:) ja hoppas på mycket bilar..

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
j0nas Lastbilschaffis
19 juni 2008 · 811 Inlägg

karlberg skrev:

kaxxen skrev:
Låter som det jag prata med en viss herr karlberg om gokart big_smile

Jag är lätt på för tusan bara jag kan slippa iväg från jobbet en stund smile får fixa någon som kan täcka för mig smile


hoppas på mycket folk smile

Jo vi gjorde jue detta... men tror du jag fick tummen ur?? nee tur att någon täckte upp för mig:) ja hoppas på mycket bilar..

hehe tummen får la sitta kvar ett tag till lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang