Tobak!! Röker eller snusar ni?

janz0rz Avstängd
17 september 2008 · 168 Inlägg

xenopsy skrev:
Jag röker.. Level för att va exakt. De e billigt och smakar rätt vettigt. Kommer nog aldrig sluta med det heller innan jag dör. Men pauser brukar det bli.. De e ju så satans gott med en cigg till kaffet och efter maten. Jag vill sluta röka men min villja är inte tillräckligt stark dock. :S

Seriöst. Hur kan man röka Level? Tycker det är de värsta budgetciggen som finns. Smakar bara tjära och skit, Corner smakar så himla mycket bättre för de 38 kronorna.

Senast redigerat av janz0rz (17 september 2008)

FireTraXX DFFL
17 september 2008 · 9 020 Inlägg

rough_boy skrev:
Är inte beroende men röker varje dag för det e gott och avslappnande

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
xXchamXx94 Studerande
17 september 2008 · 727 Inlägg

janz0rz skrev:

xXchamXx94 skrev:
Varken röker eller snusar, har inte änns testat wink

Gulligt, du är jättesöt grabben. Förstår att du blev intresserad av tobak när du såg rubriken. Puss

Alltså...? Mm ofta jag gillar tobak, det är en grej som jag hatar och aldrig kommer göra. Samma sak med droger kommer aldrig förstöra mitt liv med massa skit istället för att lägga pengarna på något bra som t.ex köpa bil och styla om den.
// Mvh

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
rough_boy
17 september 2008 · 811 Inlägg

FireTraXX skrev:

rough_boy skrev:
Är inte beroende men röker varje dag för det e gott och avslappnande

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

men jag behöver inte röka

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
janz0rz Avstängd
17 september 2008 · 168 Inlägg

rough_boy skrev:

FireTraXX skrev:

rough_boy skrev:
Är inte beroende men röker varje dag för det e gott och avslappnande

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

men jag behöver inte röka

Men han gör det ändå, för att det är så himla avslappnande. Rökare springer bara ut och röker hela tiden, lite mer vad jag kallar stress.

rough_boy
17 september 2008 · 811 Inlägg

janz0rz skrev:

rough_boy skrev:

FireTraXX skrev:

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

men jag behöver inte röka

Men han gör det ändå, för att det är så himla avslappnande. Rökare springer bara ut och röker hela tiden, lite mer vad jag kallar stress.

jag springer inte runt som en dåre jag tar en cigg till kaffet eller något   för att varva ner

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 september 2008 · 5 753 Inlägg

janz0rz skrev:

xenopsy skrev:
Jag röker.. Level för att va exakt. De e billigt och smakar rätt vettigt. Kommer nog aldrig sluta med det heller innan jag dör. Men pauser brukar det bli.. De e ju så satans gott med en cigg till kaffet och efter maten. Jag vill sluta röka men min villja är inte tillräckligt stark dock. :S

Seriöst. Hur kan man röka Level? Tycker det är de värsta budgetciggen som finns. Smakar bara tjära och skit, Corner smakar så himla mycket bättre för de 38 kronorna.

corner är faktiskt riktiga goda för sitt pris.. minst lika goda som dyrare cigg enligt mig smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
NxV ElectroRaggare
18 september 2008 · 883 Inlägg

rökning är farligt... smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Team-Adolfsson Gödseldräng
18 september 2008 · 4 529 Inlägg

NxV skrev:
rökning är farligt... smile

man lever bara en gång

gamlingen
18 september 2008 · 5 198 Inlägg

sluta snus å röka,, få mer pengar över till kröka

Goodis Full gas spar tid! ;)
18 september 2008 · 284 Inlägg

detta tjat om att man sparar pengar på att sluta.. då köper man ju bara massa annan onödig skit istället!

Också HKS: de behöver inte lukta skit i bilen bara för att man röker i den.. jag röker i min varge dag å de märks inte.. de viktigaste e å vädra.. alltså inte stänga rutan direkt å INTE använda askoppen! smile

firefreak Eldknast
18 september 2008 · 915 Inlägg

Rökare luktar begagnat anus... urk !

Tiden är rolig när det går fort... :)
FireTraXX DFFL
18 september 2008 · 9 020 Inlägg

rough_boy skrev:

FireTraXX skrev:

rough_boy skrev:
Är inte beroende men röker varje dag för det e gott och avslappnande

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

men jag behöver inte röka

Hade du inte varit beroende så hade det inte varit gott och avslappnande.
Anledningen till att det är avslappnande att få i sig nikotin är för att när man varit utan för länge (eftersom att man är beroende) så "saknar" hjärnan det och stirrar upp sig.

Så du min vän, du är beroende av nikotin oavsett vad du säger.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Forshem
18 september 2008 · 231 Inlägg

firefreak skrev:
Rökare luktar begagnat anus... urk !

För oss som gillar röv är det bara ett stort plus big_smile

Röker bara då jag aldrig fastnat riktigt för snus, rökar dock endast marlboro light och john silver.

Aerodynamik ...
18 september 2008 · 7 120 Inlägg

firefreak skrev:
Rökare luktar begagnat anus... urk !

+1

RacingBunny
18 september 2008 · 508 Inlägg

Jag försöker sluta, har inte rökt nu på några dagar och känner inte d där "måste" heller, men d skulle inte va helt fel å ta en cigg heller. Men va tusan, jag ska inte big_smile

rough_boy
18 september 2008 · 811 Inlägg

FireTraXX skrev:

rough_boy skrev:

FireTraXX skrev:

lol

Tror du att den hade gått hem hos NA när en heroinist drar den?

men jag behöver inte röka

Hade du inte varit beroende så hade det inte varit gott och avslappnande.
Anledningen till att det är avslappnande att få i sig nikotin är för att när man varit utan för länge (eftersom att man är beroende) så "saknar" hjärnan det och stirrar upp sig.

Så du min vän, du är beroende av nikotin oavsett vad du säger.

okej säjer du det så är jag det

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Goodis Full gas spar tid! ;)
18 september 2008 · 284 Inlägg

RacingBunny skrev:
Jag försöker sluta, har inte rökt nu på några dagar och känner inte d där "måste" heller, men d skulle inte va helt fel å ta en cigg heller. Men va tusan, jag ska inte big_smile

Toppen fortsätt så!! big_smile
jag avundas dom som kan nåt brutalt! har försökt så många ggr men me samma resultat varje gång.. hmm

Senast redigerat av Goodis (18 september 2008)

Flubbe
18 september 2008 · 211 Inlägg

Har vart snusfri i 3 veckor idag!!! Inga problem först men nu för typ 3 dagar sedan var det helt sjukt! Har aldrig velat ha snus så mycket som jag ville då... Tänk, en fet god kall färsk Repé portion! Finns inget som slår det....

Det tråkiga är att nu när jag har slutat snusa så röker jag mer.. Kanske inte så mycket men 2 cigg om dagen linker ner...

Tokken Team dBakuten
18 september 2008 · 3 453 Inlägg

Goodis skrev:
Också HKS: de behöver inte lukta skit i bilen bara för att man röker i den.. jag röker i min varge dag å de märks inte.. de viktigaste e å vädra.. alltså inte stänga rutan direkt å INTE använda askoppen! smile

För dig luktar det inte.. men för den som inte röker luktar det riktigt illa i bilen.. sluta med
ciggen och även du kommer att inse hur jäkla illa det luktar i bilen. Det är faktiskt
att blunda för sanningen om man inte tror att röken sätter sig i klädseln även om rutan står öppen.
För den delen.. är suget verkligen så stort så man verkligen inte kan stå ut med att hålla upp med
rökandet i bilen och kanske höja andrahandvärdet lite?
Finns inte en enda wunderbaum i världen som kan bota cancer.

Senast redigerat av Tokken (18 september 2008)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang