21 april 2008
Trådstartare
Har kopplat in slutsteg och baslåda, men ljudet låter väldigt dåligt, när jag hade det i min andra bil var det ett jävla drag, nu är det typ mörk och dovt och knappt någon bas alls
Har nån jävla Clarion stereo, slutsteget kommer jag inte ihåg vad det hette.
Men saken är ju den att det funkade förr, hade då exakt samma problem men bytte plats på aux sladdarna, nu funkar därimot inte det längre... så det är ju något som är fel
Senast redigerat av Strappado666 (21 april 2008)