Tjenna
Om du kan lägga till lite pengar ca 500kr så får du denna Pioneer DEH-4000UB för 1 498 kr finns på Brl eller hos mds. Den har usb på fronten vilket jag föredrar ALLA gånger istället för Aux. Ljudet är som man väntarsig från en Pioneerspelare i denna prisklass, helt ok asså. Jag har testat spelaren i butik flertal gånger samt att en polare har den å han är nöjd. Men om du skall gå efter din lista så ta Sony eller Pioneer, Hillman verkar vara ett "budgetmärke".
Senast redigerat av kenny_s (25 april 2008)
Åk på rätt sätt, åk brett :D