26 april 2008
Trådstartare
Nu är det såhär att jag har byggt på min crx i vinter och skulle byta drivknutarna, jag beställde drivknutar från akr. Dom passade inte, mina drivaxlar va för små. Jag berätta detta till dom och jag fick skicka tillbaka drivknutarna med en drivaxel så han skulle se vilken som passade, då kom han fram till att drivknutarna från Civic ESI/DXI/ESI passar o han skickade hem såna till mig. Men igår när jag skulle montera dessa på plats så passar inte dom heller. Allt låser sig när man spänner centrumbulten, hjullagret är för litet inifrån. Bilen står inne över vintern och skulle egentligen tas ut förra månaden nu sitter jag där med felaktiga drivknutar(igen) och vet inte hur jag ska lösa detta utan att lägga massor med pengar på de. Skickar jag tillbaka dom igen har jag betalat lika mycket i frakt som om jag hade köpt sakerna här. Känns hopplöst just nu
Kan nån kanske ge tips om vad jag ska göra? Jag kunde ju ha köpt alla saker till VT o skruvat dit MEN jag har bytt bromsar, renoverat oken, bytt klossar o allt så det känns så onödigt o byta de igen.....
mvh
Senast redigerat av marven (26 april 2008)
You can't B serious, oh K