Kumaz: nej de får vi hoppas att den inte blir.. men vad jag har sett så blir de inte så låga ändå!
Carlehed:tackar=) jaa:D nä de skulle väl ta typ 2veckor att få hem grejjerna...
gubbaraecer: tackar=) haha ja ringer dig så fort ja startar den nästagång:P
HPaddict: tackar=) jo hoppas att det hjälper att göra rent den..

tack för komentarerna allehop=)
Har iaf bytt startmotorn och kylet nu.. Det gamla kylet som ja bytte sisst läckte ju så de blev ju bara till att byta igen.
kan ju säga att det gick mycket lätt och bra att byta kylet.. dock så var bytet av startmotorn inte det lättaste:(
nya kylet på plats=) fasen ja behöver tvätta insidan på huven också.. efter allt vattenläckage..
startmotorn på plats=) brydde mig inte om att måla den.. sysn ändå inte lååång där nere!.. fan va de va tajt att dra fast den kan ja lova.. fick använda spärrskaft med typ 1m förlängning på samt massa böjjar osv... men de gick efter många timmar!
plockade även bort tändstiften, kablarna osv.. kan ju vara något tändstift som ger upphov till att bilen hackar till vid 5000 rpm..så lika bra att byta
NGK R
hmm ska inte lmm vara ren?
nu då lite hjälp.. är detta kallstartsventilen? pipen som är till höger är bränsletillförtsel.. slangen går till insuget.. samt 2st poler..måste ju vara kallstartsventilen ?
köpte även ett filter av en polare.. jr för 50kr:D kan ju vara bra att ha menar jag..de var nog alla bilder ja hade..
om det nu är någon som vet något om kallstartsventilen så hojta gärna till=)
om det nu håller upp (alltså no rain) så ska ja sätta dit tändstiften mm så ja ska dra igång den:)
mvh henke!