Modell bilder..

Fredrik__A Besserwisser
14 januari 2006 · 312 Inlägg

chrizz skrev:

Fredrik__A skrev:

chrizz skrev:
Men skärp er! Vad säger att det inte är en seriöst förfrågan? Har ni inget vettigt och skriva så skriv inte! "LOL" hit och dit. Vettigare inlägg finns... mad

Gör man en seriös förfrågan och påstår sig vara modell, så bör man väl rimligtvis ha bilder att visa?

Och vad säger att hon inte har det? Att hon inte lägger upp bilder direkt i inlägget? Långsökt...

Det låter ändå oseriöst. Dessutom gjordes inlägget för över en vecka sedan och inga svar elelr nåt? Det verkar lite långsökt om hon är seriös men inte fäljer upp? Länkar till bilder eller sidor är inte svårt att lägga upp och ger ett mer seriöst intryck.

Fredrik, Laxå
chrizz Administratör
14 januari 2006 · 11 783 Inlägg

Fredrik__A skrev:

chrizz skrev:

Fredrik__A skrev:
Gör man en seriös förfrågan och påstår sig vara modell, så bör man väl rimligtvis ha bilder att visa?

Och vad säger att hon inte har det? Att hon inte lägger upp bilder direkt i inlägget? Långsökt...

Det låter ändå oseriöst. Dessutom gjordes inlägget för över en vecka sedan och inga svar elelr nåt? Det verkar lite långsökt om hon är seriös men inte fäljer upp? Länkar till bilder eller sidor är inte svårt att lägga upp och ger ett mer seriöst intryck.

2006-01-12 23:17:33 är för över en vecka sen? Vilken skola gick du på? wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
14 januari 2006 · 1 938 Inlägg

Haha big_smile Good one chrizz wink

Fredrik__A Besserwisser
14 januari 2006 · 312 Inlägg

chrizz skrev:

Fredrik__A skrev:

chrizz skrev:
Och vad säger att hon inte har det? Att hon inte lägger upp bilder direkt i inlägget? Långsökt...

Det låter ändå oseriöst. Dessutom gjordes inlägget för över en vecka sedan och inga svar elelr nåt? Det verkar lite långsökt om hon är seriös men inte fäljer upp? Länkar till bilder eller sidor är inte svårt att lägga upp och ger ett mer seriöst intryck.

2006-01-12 23:17:33 är för över en vecka sen? Vilken skola gick du på? wink

Ber om ursäkt för dagsangivelsen, kollade på reg.datum smile

EDIT

Tycker dock fortfarande att det verkar oseriöst. Men men, jag ska inte lägga mig i och debattera om det här.

Senast redigerat av Fredrik__A (14 januari 2006)

Fredrik, Laxå
JohnnyN Rutinerad medlem
14 januari 2006 · 1 938 Inlägg

November var för 3 månader sen wink ganska långt över en vecka big_smile

CoSmoZ 2lateuloose
14 januari 2006 · 543 Inlägg

- Ja en bild vorre en bra start!
- sen kan man ta det därifrån!

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
MilleN
14 januari 2006 · 9 108 Inlägg

ääh jag vet flera tjejer som gjort likadant och som sedan hängt med oss (Streetcars) på utställningar! Dock har dom inte fått pengar men dom ser det som en kul grej och för att visa upp sig själva, och vi klagade inte över att vi hade dom hängandes över våra bilar i tre dagar precis tongue

http://www.coffe.dk/gallery/cars/050730 … CT0329.jpg
Hann/vågade inte ta nån bild av dom vid min bil tyvärr sad Det ångrar jag bittert hehe!

Tycker inte det är så oseriöst att inte visa bilder direkt heller, hade hon gjort det hade hon haft 100 posts med dreglande/raggande fjortisar som förstör tråden, är man seriöst intresserad av att ha en flicka vid bilen så mailar man eller skickar pm.

Johanromeo155 Såld på Italienare
14 januari 2006 · 579 Inlägg

Millen tog orden ur min mun.
Hon lägger inte upp bilder direkt förstår ni väl?
Skicka ett pm o se vad som händer..

(Med risk för att låta som MilleN) smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2006 · 3 804 Inlägg

men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D


Bmw osv..
MilleN
14 januari 2006 · 9 108 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D

så bara för att hon inte är en forumnörd som vi som är ute på internet dygnet runt så finns hon inte? wink

Det finns en funktion under hennes nick där det står EMAIL, dom som är intresserade kan väl maila, hon kollar antagligen mailen oftare än denna sidan.

Släpp det nu och låt hennes tråd vara hehe, låt den dö ut om den inte är äkta. Ser ingen anledning till att den inte vore äkta, förutom att hon verkar ha stora bröst wink men det är väl ingen nackdel i modellvärlden.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2006 · 3 804 Inlägg

MilleN skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D

så bara för att hon inte är en forumnörd som vi som är ute på internet dygnet runt så finns hon inte? wink

Det finns en funktion under hennes nick där det står EMAIL, dom som är intresserade kan väl maila, hon kollar antagligen mailen oftare än denna sidan.

Släpp det nu och låt hennes tråd vara hehe, låt den dö ut om den inte är äkta. Ser ingen anledning till att den inte vore äkta, förutom att hon verkar ha stora bröst wink men det är väl ingen nackdel i modellvärlden.

hum ta de lite lungt meande absolute inte så! menade att alla killar här inne är så kåta att det redan blivit en 3sidor lång tråd för att en modell skrev ett inlägg smile


Bmw osv..
MilleN
14 januari 2006 · 9 108 Inlägg

sorry, missuppfattning wink

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2006 · 3 804 Inlägg

MilleN skrev:
sorry, missuppfattning wink

Lungt smile


Bmw osv..
Dreamcatcher
14 januari 2006 · 260 Inlägg

patetiskt

styling har egentligen bara med pengar att göra.
chrizz Administratör
14 januari 2006 · 11 783 Inlägg

Dreamcatcher skrev:
patetiskt

Vad är patetiskt?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
14 januari 2006 · 1 938 Inlägg

Jag tycker att det är ett bra sätt att göra reklam på egentligen big_smile
Hur många här har inte en bil i utställningsskick, men inte några brudar som kan klänga på den? wink

Johlsson "A Johlsson"
14 januari 2006 · 302 Inlägg

MilleN skrev:
Hann/vågade inte ta nån bild av dom vid min bil tyvärr sad Det ångrar jag bittert hehe!

Lyckades väl inte heller fånga dem vid din vagn direkt mer än denne, men vagnen din's bakdel syns juh lite iaf. ;D

http://www.streetsofsvall.com/images/near_miss_2.jpg

Får kontra med denne då, här syns hela (enbart bilen då iaf).

http://www.streetsofsvall.com/images/near_miss_1.jpg

Labrat
15 januari 2006 · 27 Inlägg

Vad ska man med en "snygg" brud som inte är ens egen till? Billigt...
Till er som nappar får jag verkligen hoppas att standarden är högre än ovan, sorry...


Alla tycker olika, jag tycker så här....

"R" wannabes finns det gott om!
Malmoe SSS -12
15 januari 2006 · 3 217 Inlägg

Brudarna på bilden ovan ser ju inte lite uttråkade och frusna ut! Nog för att jag förstår dom!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
MilleN
15 januari 2006 · 9 108 Inlägg

hehe det är jag som står till vänster på bilden däruppe ju smile Tack för bilderna das-o.s.v! Inte sett dom förr!

Dom var inte så beredda på kort där ser man ;D Riktigt fina flickor!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang