Men skärp er! Vad säger att det inte är en seriöst förfrågan? Har ni inget vettigt och skriva så skriv inte! "LOL" hit och dit. Vettigare inlägg finns...
Gör man en seriös förfrågan och påstår sig vara modell, så bör man väl rimligtvis ha bilder att visa?
Och vad säger att hon inte har det? Att hon inte lägger upp bilder direkt i inlägget? Långsökt...
Det låter ändå oseriöst. Dessutom gjordes inlägget för över en vecka sedan och inga svar elelr nåt? Det verkar lite långsökt om hon är seriös men inte fäljer upp? Länkar till bilder eller sidor är inte svårt att lägga upp och ger ett mer seriöst intryck.
Gör man en seriös förfrågan och påstår sig vara modell, så bör man väl rimligtvis ha bilder att visa?
Och vad säger att hon inte har det? Att hon inte lägger upp bilder direkt i inlägget? Långsökt...
Det låter ändå oseriöst. Dessutom gjordes inlägget för över en vecka sedan och inga svar elelr nåt? Det verkar lite långsökt om hon är seriös men inte fäljer upp? Länkar till bilder eller sidor är inte svårt att lägga upp och ger ett mer seriöst intryck.
2006-01-12 23:17:33 är för över en vecka sen? Vilken skola gick du på?
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
2006-01-12 23:17:33 är för över en vecka sen? Vilken skola gick du på?
Ber om ursäkt för dagsangivelsen, kollade på reg.datum
EDIT
Tycker dock fortfarande att det verkar oseriöst. Men men, jag ska inte lägga mig i och debattera om det här.
ääh jag vet flera tjejer som gjort likadant och som sedan hängt med oss (Streetcars) på utställningar! Dock har dom inte fått pengar men dom ser det som en kul grej och för att visa upp sig själva, och vi klagade inte över att vi hade dom hängandes över våra bilar i tre dagar precis
Tycker inte det är så oseriöst att inte visa bilder direkt heller, hade hon gjort det hade hon haft 100 posts med dreglande/raggande fjortisar som förstör tråden, är man seriöst intresserad av att ha en flicka vid bilen så mailar man eller skickar pm.
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D
så bara för att hon inte är en forumnörd som vi som är ute på internet dygnet runt så finns hon inte?
Det finns en funktion under hennes nick där det står EMAIL, dom som är intresserade kan väl maila, hon kollar antagligen mailen oftare än denna sidan.
Släpp det nu och låt hennes tråd vara hehe, låt den dö ut om den inte är äkta. Ser ingen anledning till att den inte vore äkta, förutom att hon verkar ha stora bröst men det är väl ingen nackdel i modellvärlden.
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D
så bara för att hon inte är en forumnörd som vi som är ute på internet dygnet runt så finns hon inte?
Det finns en funktion under hennes nick där det står EMAIL, dom som är intresserade kan väl maila, hon kollar antagligen mailen oftare än denna sidan.
Släpp det nu och låt hennes tråd vara hehe, låt den dö ut om den inte är äkta. Ser ingen anledning till att den inte vore äkta, förutom att hon verkar ha stora bröst men det är väl ingen nackdel i modellvärlden.
hum ta de lite lungt meande absolute inte så! menade att alla killar här inne är så kåta att det redan blivit en 3sidor lång tråd för att en modell skrev ett inlägg
Jag tycker att det är ett bra sätt att göra reklam på egentligen Hur många här har inte en bil i utställningsskick, men inte några brudar som kan klänga på den?
Vad ska man med en "snygg" brud som inte är ens egen till? Billigt... Till er som nappar får jag verkligen hoppas att standarden är högre än ovan, sorry...