Modell bilder..

drömmaren Corrado Club Sweden
15 januari 2006 · 73 Inlägg

lätt fejk!!

Johlsson "A Johlsson"
15 januari 2006 · 302 Inlägg

das-o.s.v? Det var en mycket fyndig vidareutveckling av min nick. ;D
Lugnt det,var på väg bort mot Viprarna och då skådade jag dem och bilen så man slängde iväg ett snabbt kort bara, så det blev inget planerat som sagt för dem, de hann nog inte reagera. ;p

Senast redigerat av dasonyistozon (15 januari 2006)

dG IT-Tekniker
16 januari 2006 · 144 Inlägg

Jag kan iaf intyga om att det är en tjej eftersom jag fått bilder av henne.. om det nu är hon på bilderna smile Hon undrade om jag skulle ställa ut på Elmia till påsk och frågade om jag ville ha henne som modell för bilen.. Visst bilen är i bra skick men undrar om den passar för Elmia? wink

tha__daniela
16 januari 2006 · 7 Inlägg

Mr_Flax skrev:
Du har inte lust att fota på en Warrior?

mvh robban

hejsan jo ja kan fota.. men vart?

tha__daniela
16 januari 2006 · 7 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D

varför tror du inte jag är äkta.. hum.. mina bilder är för stora för att lägga upp här tyvärr men mejla mig eller något så skickar ja ju bilder där har cam oxå om du e så dryg att du inte ens tror mig .. tss..

tha__daniela
16 januari 2006 · 7 Inlägg

JapMax skrev:
Jo, bild vore kul o se.. F kupa sa du? låter ju fint=P

man kan vara fin utan stora bröst oxå.. fast ja e finast hahaha

OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 januari 2006 · 3 804 Inlägg

tha__daniela skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D

varför tror du inte jag är äkta.. hum.. mina bilder är för stora för att lägga upp här tyvärr men mejla mig eller något så skickar ja ju bilder där har cam oxå om du e så dryg att du inte ens tror mig .. tss..

Gaaaah?!?! Du är nu andra som skriver det ...  jag tror att du är äkta tvekar inte en sekund på det, MEN det jag menade med blblba kul att tråden blivit så långt är att jag mena att alla killar är så kåta att dom gör en 3sidor lång tråd när EN tjej skriver ET inlägg smile humor lee nu smile


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 januari 2006 · 3 804 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

tha__daniela skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
men det är lite kul att den här tråden är 2sidor redan när hon bara har gjort ett inlägg:D

varför tror du inte jag är äkta.. hum.. mina bilder är för stora för att lägga upp här tyvärr men mejla mig eller något så skickar ja ju bilder där har cam oxå om du e så dryg att du inte ens tror mig .. tss..

Gaaaah?!?! Du är nu andra som skriver det ...  jag tror att du är äkta tvekar inte en sekund på det, MEN det jag menade med blblba kul att tråden blivit så långt är att jag mena att alla killar är så kåta att dom gör en 3sidor lång tråd när EN tjej skriver ET inlägg smile humor lee nu smile

Btw: det andra inlägget efter de där jag skrev om du inte TROR mig wink alltså på att jag menade vad jag skrev nu Dont worry be happy


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 januari 2006 · 3 804 Inlägg

*upprörd* förlåt till chrizz för många inlägg på rad MEN "tha__daniela " jag försvarade till och med dig på sida två när folk inte trodde på att du var den du är sen så får jag skiten


Bmw osv..
Fredrik__A Besserwisser
16 januari 2006 · 312 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
*upprörd* förlåt till chrizz för många inlägg på rad MEN "tha__daniela " jag försvarade till och med dig på sida två när folk inte trodde på att du var den du är sen så får jag skiten

Använd gärna Redigera-funktionen nä du kommer på saker i efterhand, så kan du samla allt i ett inlägg.

Fredrik, Laxå
OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 januari 2006 · 3 804 Inlägg

Fredrik__A skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
*upprörd* förlåt till chrizz för många inlägg på rad MEN "tha__daniela " jag försvarade till och med dig på sida två när folk inte trodde på att du var den du är sen så får jag skiten

Använd gärna Redigera-funktionen nä du kommer på saker i efterhand, så kan du samla allt i ett inlägg.

Me know and me sorry


Bmw osv..
Germax
16 januari 2006 · 12 086 Inlägg

tha__daniela skrev:

JapMax skrev:
Jo, bild vore kul o se.. F kupa sa du? låter ju fint=P

man kan vara fin utan stora bröst oxå.. fast ja e finast hahaha

Kul att man märktes wink
mena inget illa, tvärt om.. I lööv a nice lady, du har inte lust o skicka en helbild på dig? skicka till mailen

Senast redigerat av JapMax (17 januari 2006)

Fredrik__A Besserwisser
17 januari 2006 · 312 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Me know and me sorry

Lunch vettu. Bara tänkte så du slapp skriva så många i rad.

Fredrik, Laxå
Janina Modell & modeskribent
6 februari 2006 · 280 Inlägg

Tycker alltid det är lika skrattretande med tjejer som skriver att dom vill vara modeller utan att ens lägga ner lite tid på att förminska en bild. Storleken på brösten däremot skrivs gärna ut tongue
Som modell tycker jag det här är rätt töntigt, men men. Hoppas du får någon bil att modella vid ändå!

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
golf GTR
8 mars 2006 · 4 Inlägg

http://www.webmodels.se/webmodels/view_ … ?PicNo=016

Typ så här ser du ut allså? 75F....

hjuge...

Det ska vara lågt =)
GurraG INGET ANNAT!!
28 mars 2006 · 1 725 Inlägg

MilleN skrev:
ääh jag vet flera tjejer som gjort likadant och som sedan hängt med oss (Streetcars) på utställningar! Dock har dom inte fått pengar men dom ser det som en kul grej och för att visa upp sig själva, och vi klagade inte över att vi hade dom hängandes över våra bilar i tre dagar precis tongue

http://www.coffe.dk/gallery/cars/050730 … CT0329.jpg
Hann/vågade inte ta nån bild av dom vid min bil tyvärr sad Det ångrar jag bittert hehe!

Tycker inte det är så oseriöst att inte visa bilder direkt heller, hade hon gjort det hade hon haft 100 posts med dreglande/raggande fjortisar som förstör tråden, är man seriöst intresserad av att ha en flicka vid bilen så mailar man eller skickar pm.

får ju lov att säga att det va riktigt vackra flickor ni hade vid era bilar då.. big_smile

MilleN
28 mars 2006 · 9 108 Inlägg

GurraG skrev:
får ju lov att säga att det va riktigt vackra flickor ni hade vid era bilar då.. big_smile

På Elmia har vi två till, minst lika snygga wink

GurraG INGET ANNAT!!
28 mars 2006 · 1 725 Inlägg

haha okej.. lätt att jag ska komma och kolla då millen.. wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang