Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Fan kom på att jag glömde en hel del bra rullar alltså.
*Gudfadern (1:an då, resten är inte lika bra IMO) *Star-Wars (4-6? De gamla iaf) *The Gridiron Gang *Nyckeln Till Frihet (Nämnd innan kanske? aja) *Filmerna om Agent 007?
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
The grudge 1 & 2 (Japanska versionerna) Vi hade i alla fall tur med vädret Hot fuzz Independence day Sunes sommar The ring Shanghai noon Shanghai knights Bondfilmerna från 60 och 70-talet Beckfilmerna
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Är en tysk film som antagligen inte är så jättekänd. Franka Potente (som senare var med i bland annat i första Bourne-filmen och även lite i andra filmen) spelar huvudrollen, en tjej vars kille är små-kriminell men försöker "komma upp sig". Saker går åt skogen och de försöker lösa det, ungefär som så många andra filmer.
Jag gillar den rent cinematografiskt med underbara scener och grym klippning. Musiken är härlig och handligen är bra. Ja jag tycker nog det mesta är bra med den helt enkelt! Konstigt hade det varit annars då det är min favorit-film.
Måste säga att det är absolut ingen smal konst-film för små tanter i svart rock och basker. Samtidigt är det antagligen inget man gillar om man tycker att Transformers 2 (oj jag avskydde verkligen den, men ettan var ok) eller Borat är den bästa filmen som någonsin gjorts.