Nu har jag precis köpt en 325:a som ska få donera lite prylar till 320:in Är lite osäker på om jag ska köra med 320 utväxling eller 325. står 320 drivlinan pall för 2.5:an ?
Det som ska göras / skiftas över till 320in är:
Motor "Helt renoverad topp" Lacka motorrummet svart kabelhärvan bromscylinder oljekyl kardan diffen Skivbromsar bak "trummor på nu" dimljus k-hämmare lyktorna " om det går med dom nya" m-ratt diverse lister baksätet framruta allmänt allt som är i bättre skick ska över till fin e30:in
e30:in som ska byggas på
Donatorn : )
Ska ta massa bilder till helgen då jag ska börja plocka ur motorn ut den vite
shit vad du jobbar ser riktigt bra ut ska bli kul att se hur det blir när du monterar motorn i 320n. har du bestämt dig för färg i motorrummet än eller?
shit vad du jobbar ser riktigt bra ut ska bli kul att se hur det blir när du monterar motorn i 320n. har du bestämt dig för färg i motorrummet än eller?
fick du hjälp med motor lyftet btw?
mvh stångberg
aaa ! vill få i den så fort som möjligt, fixade det själv ! . har inte riktigt funderat ut någon bra färg direkt, kanske skulle ta samma som bilen eller svart?.
Riktigt kul att se hur arbetet med min gamla bil går... Skönt att någon tog vara med grejer och motor osv... Ska följa detta arbete med stort nöje. Fortsätt att dokumentera:)
m_johan84 : Kul att du skrev i tråden ! tackar igen för en smidig affär. ska dokumentera så mycket jag kan, dock så skada jag mitt knä ganska rejält idag så blir ett litet uppehåll på någon vecka.