Idag var det julafton för mig i förväg hade haft en tung arbetsdag och var på smått dåligt humör dock ändrades det hastigt när man kom hem , vi dörren såg jag detta :
wohoo mitt 3'' catback system samt mitt paket från realcar Jävlar vad glad man blev Ivrig som fan slet man upp paketen som om man skulle fått betalt för det. Här kmr några fler bilder på vad som fanns inne i paketen.
3'' catback med 4,5'' slutända, EBAY <3
bevisat att min k550i rymms in om jag skulle få för mig att den ska in dit ;D
cobra -40mm sportfjädring! Tack för ett bra pris Realcar.se!
Japp Hoppas bara mitt catback passar direkt på, formerna verkar vara annorlunda än på ditt..
Hmm ja de får vi hoppas att det är iallafall för mitt e inte bra tycker jag eller formerna e väl men sitter sjukt långt nere hade velat haft de längre upp slår i hela tiden nu vid vägbulor:/
Japp Hoppas bara mitt catback passar direkt på, formerna verkar vara annorlunda än på ditt..
Hmm ja de får vi hoppas att det är iallafall för mitt e inte bra tycker jag eller formerna e väl men sitter sjukt långt nere hade velat haft de längre upp slår i hela tiden nu vid vägbulor:/
hmm, borde det inte vara rätt så enkelt att modifiera om fästena som den hänger i bara? göra dom kortare eller något.. får hålla tummarna för att mitt inte blir så lågt bara, nu när jag även fick hem min sänksats ;D
hmm, borde det inte vara rätt så enkelt att modifiera om fästena som den hänger i bara? göra dom kortare eller något.. får hålla tummarna för att mitt inte blir så lågt bara, nu när jag även fick hem min sänksats ;D
Ja de löser sig alltid jag har bara inte orkat fixa till det kör man jätte lungt över så går det men inte alltid:P.. Hehe ja jo jag såg de 40mm va de väl en hel del men de löser sig;D
Ja de löser sig alltid jag har bara inte orkat fixa till det kör man jätte lungt över så går det men inte alltid:P.. Hehe ja jo jag såg de 40mm va de väl en hel del men de löser sig;D
Heh okej, jo lite måste man ju offra för att de ska se snyggare ut och för att få bättre väghållning
Heh okej, jo lite måste man ju offra för att de ska se snyggare ut och för att få bättre väghållning
Hehe ja precis kommer bli riktitg nice! Hade de inte varit förr mitt avgassystem hade jag sänkt den också får bli tills senare kanske=)
Var idag en snabb sväng och hälsade på bilen, var även ut och körde med den till byn en sväng då vägen var helt torr , den gick dock på 3 cylindrar av nån knepig orsak, dock försvann det problemet då nya bosch stiften kom på plats. Avgasröret har dock någon läcka då det lät förjävligt när man körde, tur så har man ju catback-systemet som förhoppningsvis löser detta Här är ivarjefall nån bild från idag..
[img] Ute i friska luften , verkligen hot or not med orginalfälgarna samt utan sänkfjädrar, tur så kommer detta ändras snart
polarn sitter i bilen vid teboil. Var en sväng för att tanka bilen. Vid detta skede gick den på 3 cylindrar..