thx! , kan behövas.. är lite orolig för avgasvärdet då packningen mellan frontpipen och katalysatorn inte var så bra, men får se och hålla tummarna bara // liquisole
thx! , kan behövas.. är lite orolig för avgasvärdet då packningen mellan frontpipen och katalysatorn inte var så bra, men får se och hålla tummarna bara // liquisole
Okej, nej men precis det är bara att hålla tummarna.
Okej, nej men precis det är bara att hålla tummarna.
Hoppas att den går igenom
Heh, tack för din support, vi får se vad besiktningen säger på onsdag det är ivarjefall tur att jag besiktar bilen så tidigt då vädret inte är så bra här ännu så jag har trots allt tid på mig ifall den blir skickad till verkstad eller liknande.. men vi får se!
Passar faktist bra, o inredningen ster städad ut me, lite som borstat aluminium. Men va e de för sladdar som du har lösa där?
thx , sladdarna är till avbrytaren som går till sleepy eyesen, har rivit loss det tidigare då jag felsökte en grej, men ska kopplas tillbaka snart, och givetvis gömmas bättre
Idag körde jag "hem" bilen från vinterförvaringen, TYVÄRR började det självklart (min tur..) snöa som fan redan på morgonen och jag hoppades bara att det skulle sluta, men nej det gjorde det inte ;o
well körde hem bilen ivarjefall, rätt halt var det med tanke på att jag har sommarringar under. Var ändå riktigt skoj att se hur folk glodde när man kom körande förbi med en blank bil med nya fälgar och dumpen gjorde verkligen sitt.
Pga min kamera som inte gillar mörker så lägger jag bara in en bild från när jag tvätta bilen.. ivarjefall är den hos en verka nu som hastigt kollar igenom den och på onsdag är det besiktning som gäller, får se hur det går..
bakifrån efter tvätt, blank och fin, dock var vädre inte mycket att hänga i gran..
Jahapp , besiktningen blev lite försenad pga ett bromsrör gick sönder, dock är allt i skick nu (förhoppningsvis) och bilen ska besiktas imorgon!! , mycket spännande vad bes.männen har att säga