Big_JN skrev:Varför inte köra på ett par snygga 16"Sitter ju 13" original på min Fiesta men har nu 16"
Einar89 skrev:Det ska nog passa med större fälgar och lägre profil på däcken. Gå in här och räkna ut när du hittat däck du vill ha: http://begla.se/hjul.php?wo=205&po= … lrelateratMvh Niklas
Big_JN skrev:Ser inga problem med det! Annars e det bara att höra sig för på närmsta däckverkstad, dom borde kunna det!
Big_JN skrev:Vad har du för däck storlek?
Big_JN skrev:Då tror jag du kan köra på 205/45R16