Någon som har läckra vw modellbilar dem kan tänka sig sälja? I första hand letar jag golf 2 men även andra wasserkühler fungerar, typ golf 1, jetta osv. Hör av er på pm eller nåt
På ingång även 1994 Volvo 855 BTCC och 1999 Volvo S40 BTCC, båda med Rydell som förare. Plus Tim Harveys Peugeot 406 från '98 och Gabriele Tarquinis Honda Accord från '97 (:
På ingång även 1994 Volvo 855 BTCC och 1999 Volvo S40 BTCC, båda med Rydell som förare. Plus Tim Harveys Peugeot 406 från '98 och Gabriele Tarquinis Honda Accord från '97 (:
nice en till som samlar tävlingsbilar1 har 855 med rydell samt en bmw från stcc med ekblom och peggen i! tro det ligger bild någonstans i denna tråden
Fasen vad jag vill ha den! Säker att du inte säljer den? Har hittat en Volvo S40 STCC från 1998 med, hade varit så najs att ha dem jämte varann!
tro inte jag säljer den! gick en på tradera förra året för 2200:- köpte den i bmw monter på elmia för en massa årsen! dom sa att det kommer bli samla värde på dom och det blev det minst sakt!
Fasen vad jag vill ha den! Säker att du inte säljer den? Har hittat en Volvo S40 STCC från 1998 med, hade varit så najs att ha dem jämte varann!
tro inte jag säljer den! gick en på tradera förra året för 2200:- köpte den i bmw monter på elmia för en massa årsen! dom sa att det kommer bli samla värde på dom och det blev det minst sakt!
OKej Ja det förvånar mig inte att den gick för så mycket! Finns verkligen INGEN stans att få tag i de nu. Därimot efter lite googlande hittade jag 1999 års STCC BMW på en amerikansk sida för 35 dollar. Vet dock inte om dem skickar den till sverige :S
OKej Ja det förvånar mig inte att den gick för så mycket! Finns verkligen INGEN stans att få tag i de nu. Därimot efter lite googlande hittade jag 1999 års STCC BMW på en amerikansk sida för 35 dollar. Vet dock inte om dem skickar den till sverige :S
kollade igen vad det var för bilar i en hylla jag inte kollat på länge! stod en STW opel vectra och en laguna från btcc 1995 där:)
Nice vad e det för Vectra? Vilket team? Och visst e det överdrivet lite däck på Lagunan :S Har en '95 Laguna med Will Hoy.
marco werner, hasler team! står någon dhl reklam på den med! onyx heter tillverkaren av dom!
idag kom det 3 bilar och i måndags 2
måndag Focus wrc 2008 med ljusbox fiat s2000 med röda fälgar
idag subaru wrc ketomaa finland 2008 subaru wrc helblå S12B lancia delta Per eklund
Riktigt nice! Är det Ixo som gör rallybilar? Jag har en Marko Märtin Ford Focus (2003 eller 2004 tror jag) och en Lancer Evo av något äldre modell. Tror det är Solido som gjort dem.
Själv fick jag igår hem en 1999 Volvo S40 BTCC Rydell och en 1997 Honda accord BTCC Tarquini.