hellu! har en http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=265 liggandes och tänkte bygga en låda, carbonize rekomenderar en 30 liters sluten låda. Då jag inte har den minsta aning om hur man får fram mått till en låda på 30 liter,ber jag om er hjälp/ tips etc.