4332
Sök

30L sluten låda, hur?

Värmlänning!
59 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
#1
hellu! har en http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=265 liggandes och tänkte bygga en låda, carbonize rekomenderar en 30 liters sluten låda. Då jag inte har den minsta aning om hur man får fram mått till en låda på 30 liter,ber jag om er hjälp/ tips etc.

Tack på förhand.

21 761 Inlägg
18 maj 2008
#2
Volym=Höjd x Bredd x Djup.

Gör om måtten till decimeter, då blir svaret i liter.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 maj 2008
#3
Men kom ihåg att det ska vara innemått på lådan! Du lär alltså lägga på materialtjockleken sen på dom måtten för att få rätt storlek på lådan.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

307 Inlägg
18 maj 2008
#4
35x35x24,4898cm i innermått så har du 30L

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
18 maj 2008
#5
Glöm inte att lägga till ca: 2-3 liter för den basen.
Inte för att ngn liter upp eller ner gör en brutalt märkar skillnad....men ändå wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

5 852 Inlägg
18 maj 2008
#6
Annars kan man ju titta på dem färdigbygda lådorna som finns hos många återförsäljare smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök