Inför: Audi-träff i Malmö (Arlöv), Torsdagar 19.00 (2009!!)

Auditography
8 maj 2009 · 341 Inlägg

Är inte här den första gången, men är lätt med på de andra! Synes!

Audi RS4 Avant "B5" (2001)
Audi Q5 3.2 Quattro S-Tronic "projekt 330hp" (2010)
Audi A4 Turbo "BSR300" (2001)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
8 maj 2009 · 2 972 Inlägg

Audiholic skrev:
Är inte här den första gången, men är lätt med på de andra! Synes!

När är första ggn då? 21/5 -08?? smile Gammal tråd nu ju!! Som förnyats..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
JimRS Lastbilschaufför
8 maj 2009 · 80 Inlägg

JimRS skrev:
Jag är helt klart med.

Men på onsdagar kl19 är det Meca. Kan kannske lägga det tidigare och sen köra till Meca efter träffen.
Eller ta det en annan dag. Tex torsdag, då är lödde senare på kvällen, så kan vi köra till lödde tillsammans efter Audi träffen.
Vad tycker ni om det?

/Jim

Ingen som har en åsikt/idé om vilken dag vi skall ha träffen på?

street_racing_90 Audi racing
8 maj 2009 · 634 Inlägg

vi kan väl ha de på en lördag eller något och ta en crusing runda efter träffen osv eller ja de va bara ett förslag

street_racing_90 Audi racing
10 maj 2009 · 634 Inlägg

har denna tråden dött helt eller ?

ZEBBAN
10 maj 2009 · 24 Inlägg

Kul att där var någon som är intresserad.... ska vi ta nu på onsdag 13/5 ?
Eller vi ska ta det den 20/5 ?  Nu på lördag är det ju Emmaboda som gäller för min del i allafall. smile

Gillar Audi!
Audi S4 biturbo RS "ZEBBAN" (1999)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
10 maj 2009 · 2 972 Inlägg

Nu på onsdag kan iaf inte jag sad Är i Tallin då med jobbet. Men den 20e låter trevligt..!

Tid och exakt plats? Antingen macken (trångt och mycke annat löst folk) eller tomten på andra sidan Lidl från macken sett, nåt företags gårdsplan. Funkar bra där, så dit går min röst..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Avinasch
11 maj 2009 · 23 Inlägg

e de 20 det är ? och vilken tid ? vem vill köra från malmö ditt ?

BMW 523 "RWD" (1998)
JimRS Lastbilschaufför
11 maj 2009 · 80 Inlägg

Skall det tvunget vara på en onsdag?
Kan vi inte ta det på en torsdag?

matteeee Ingen himmel är så blå som min
11 maj 2009 · 2 972 Inlägg

Skit med, jag kan inte den 20e heller. Onsdagar verkar va en kass dag smile Andra förslag?

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
JimRS Lastbilschaufför
11 maj 2009 · 80 Inlägg

matteeee skrev:
Skit med, jag kan inte den 20e heller. Onsdagar verkar va en kass dag smile Andra förslag?

Ja, Jag tycker det e bättre att ta det på torsdagar.

ZEBBAN
11 maj 2009 · 24 Inlägg

Jaja... ska vi ta torsdag och sen drar vi till "Lödde" ?  Tycker jag låter bra... jag är med i allafall smile

Gillar Audi!
Audi S4 biturbo RS "ZEBBAN" (1999)
JimRS Lastbilschaufför
11 maj 2009 · 80 Inlägg

ZEBBAN skrev:
Jaja... ska vi ta torsdag och sen drar vi till "Lödde" ?  Tycker jag låter bra... jag är med i allafall smile

Tack. Vad tycker ni andra?

street_racing_90 Audi racing
11 maj 2009 · 634 Inlägg

jag hänger på om de e nu på torsdag smile eller ja kvittar mig hehe

FireTraXX DFFL
11 maj 2009 · 9 020 Inlägg

matteeee skrev:
Nu på onsdag kan iaf inte jag sad Är i Tallin då med jobbet. Men den 20e låter trevligt..!

Tid och exakt plats? Antingen macken (trångt och mycke annat löst folk) eller tomten på andra sidan Lidl från macken sett, nåt företags gårdsplan. Funkar bra där, så dit går min röst..

Jag röstar på "nåt företags gårdsplan".
Där NA-träffarna var. smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/10265/653517_o741cv.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
matteeee Ingen himmel är så blå som min
11 maj 2009 · 2 972 Inlägg

Ja, precis där! Netto var det visst, jag skrev Lidl. Tyvärr ser onsdagar tjockt bokade ut framåt för min del. Vad säger folk om andra dagar? Tänkte lägga in träff-tid på NordicAudi.com med så att vi får så många Audis som möjligt..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
street_racing_90 Audi racing
11 maj 2009 · 634 Inlägg

låter nice kommer vilken dag som hellst studrar ändå så har mycket tid över

FireTraXX DFFL
11 maj 2009 · 9 020 Inlägg

matteeee skrev:
Ja, precis där! Netto var det visst, jag skrev Lidl. Tyvärr ser onsdagar tjockt bokade ut framåt för min del. Vad säger folk om andra dagar? Tänkte lägga in träff-tid på NordicAudi.com med så att vi får så många Audis som möjligt..

Jag kan nog dra mig dit när som helst om jag vågar skämmas i min skithög.
Men va fan, det gör jag ju alla andra dagar. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
JimRS Lastbilschaufför
11 maj 2009 · 80 Inlägg

matteeee skrev:
Ja, precis där! Netto var det visst, jag skrev Lidl. Tyvärr ser onsdagar tjockt bokade ut framåt för min del. Vad säger folk om andra dagar? Tänkte lägga in träff-tid på NordicAudi.com med så att vi får så många Audis som möjligt..

Lite tidigare i tråden har jag föreslaget torsdagar, för att sen dra till lödde i mini karavan cool

FireTraXX DFFL
11 maj 2009 · 9 020 Inlägg

JimRS skrev:

matteeee skrev:
Ja, precis där! Netto var det visst, jag skrev Lidl. Tyvärr ser onsdagar tjockt bokade ut framåt för min del. Vad säger folk om andra dagar? Tänkte lägga in träff-tid på NordicAudi.com med så att vi får så många Audis som möjligt..

Lite tidigare i tråden har jag föreslaget torsdagar, för att sen dra till lödde i mini karavan cool

Kan vi ju göra, så får jag sällskap hem. smile
För till strippen hänger jag inte med, bara traktorer (Riktiga traktorer alltså, inte epa...) och mopeder där.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang