o vilket är det? har precis fått en windows och har aldrig haft en. Har bara haft mac haha
Jaha haha Asså hos mig ligger det på Start-fliken Typ en ring med en sax ovanpå, sen står det Skärmklippverktyget bredvid Testa att söka på det längst ner på Startfliken.
http://www.mosterbeatbydre.com/images/B … olTalk.jpg ett par nya dr dre monster beats för 100 spänn från Kina Tror ni att dem är fejk kostar ca 1400 spänn i sverige ? Dem ser iaf jävligt gedigna ut och låter hyfsat. Bättre än mina gamla koss headphones faktiskt det är bättre bas i dessa.
Dom som är fake är faktiskt helt okej, köpte 4 par för 120kr.
Haha tack man vet aldrig när man behöver en traktor
Vi har två gamla T-25 för att röja snö utanför garagedörrarna. Man brukar liksom hitta användningsområden.
Om man har stor fordons vana men aldrig har kört traktor, kan man hoppa in i en och bara köra?
Det skulle jag säga, är typ som en bil nästan ju Kan vara lite fler växlar på en del bara, eller aut. Är det något aggregat på så är det iprincip som när man var liten och lekte i sandlådan
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Vi har två gamla T-25 för att röja snö utanför garagedörrarna. Man brukar liksom hitta användningsområden.
Om man har stor fordons vana men aldrig har kört traktor, kan man hoppa in i en och bara köra?
Det skulle jag säga, är typ som en bil nästan ju Kan vara lite fler växlar på en del bara, eller aut. Är det något aggregat på så är det iprincip som när man var liten och lekte i sandlådan
Det beror på, Ih:n är bara att hoppa in och köra, sen har vi en Fendt 930 hemma på gården också det är väl kanske lite värre men när man väl har lärt sig går det bra
Chevroler c1500 454ss "489cui"
Volvo 164e -72
Chevrolet 210 2d stolpe blower -55
Alltid Retar Det Någon....
Det beror på, Ih:n är bara att hoppa in och köra, sen har vi en Fendt 930 hemma på gården också det är väl kanske lite värre men när man väl har lärt sig går det bra
Jag håller med, veteranare & enklare modeller går oftast lätt. Det som skiljer är att gamla traktorer har osynkad låda och att ratten inte går tillbaka till nolläge om du släpper den. Men typ T-25 kan vilken idiot som helst köra med 10 minuters övning. En modern maskin kan jag knappt flytta på.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Jag håller med, veteranare & enklare modeller går oftast lätt. Det som skiljer är att gamla traktorer har osynkad låda och att ratten inte går tillbaka till nolläge om du släpper den. Men typ T-25 kan vilken idiot som helst köra med 10 minuters övning. En modern maskin kan jag knappt flytta på.
Haha, hade faktiskt lite problem att flytta en John Deree, kommer inte ihåg modellen men -09 va det iaf, eller -10.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Vad? En Yamaha Tri Moto 175 från tidigt 80-tal. Var? Av privatperson via Blocket. Pris? Vill jag inte tala högt om då jag riskerar att klassas som idiot av oförstående tråkmånsar.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...