Läste reglerna för tråden nu, å i fortsättningen så ska ja gå efter dom, men kan ta en stund eftersom mobilen har slutat fatta att man anslutit den till datorn = kameralös :p
Läste reglerna för tråden nu, å i fortsättningen så ska ja gå efter dom, men kan ta en stund eftersom mobilen har slutat fatta att man anslutit den till datorn = kameralös :p
Köpte precis teoripaket inför B-körkort, 500:-. Sen 100st delprov på Internet, 600:-. Totalt: 1100:- som förmodligen ska få mig till att klara uppskrivningen på första försöket!
Köpte mig ett par nya hörlurar idag, då både högtalare och hörlurar gav upp nu i veckan. Philips SHE2550, riktigt bra ljud med tung bas för att vara en budgetlur!
Köpte mig ett par nya hörlurar idag, då både högtalare och hörlurar gav upp nu i veckan. Philips SHE2550, riktigt bra ljud med tung bas för att vara en budgetlur!
Blev också sugen på ett par hörlurar fast till mobilen så det blev ett par Philips SHL9500. Riktigt fin och vass bas och klart ljud
Var: Elgiganten Karlskrona
Pris: 279kr
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
En vinterbil. Saab 9000 -91 med 31 700 mil på mätaren för 5 000 kr. Både farthållaren och klimatanläggningen fungerar och vinterdäcken ligger på. Bes ua i augusti.
Vad? Battlefield 3 Limited Edition. Var? Webhallen. Pris? 528 kr.
Och blev även 2 st 120mm Scythe Gentle Typhoon 800rpm fläktar. Köptes på Inet.se och kostade 256 kr. Ruggigt bra fläktar som rekommenderas varmt! Hyfsat tysta och flyttar bra med luft!