Beställde en film, i Måndags visserligen som jag letat efter i ett antal år...
Kultrullen "The Car" från 1977 med James Brolin. Hittade den på kvarnvideo.se för 59 spänn!. Sista exemplaret dom hade i lager. Borde anlända i morgon. Så man skulle kunna säga att helgen är räddad.
Blev även en "ny" kupéfläkt till bilen. 535:- med frakt. Ska in på en verkstad i morgon för att bytas då jag rent inte har tid att göra det...
Nyss är väl fel ord men sen senaste inloggning har jag köpt en 32" full-hd led tv med 100hz & en Dodge van från -89. Pris på Tv, kring 5K Pris på Dodge, 8K inkl vinterfälgar till mersan!
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Nå hjärtat i lådan är en i7 2600k finns nog med på förra sidan.. eller sidan före de var inte längesen jag köpte den
Det står i monterings instruktionerna att du ska montera H80:in så att den drar in kall luft utifrån dock... Vist det är ju bra för CPU:n... Men problemet blir ju att du drar in kall luft som värms upp av kylaren.... Så det är ju bättre att kyla med luften in ifrån burken och få ut den luften i samma veva...
Jag monterade min först så att den drog in luft... Men övriga komponenter blev lite för varma då så jag vända på den och gjorde så den drog ut luften. Tempen höjdes någon grad på CPU:n. Men övriga komponenter som grafikkorten osv blev mycket svalare...
Min H80 är placerad baktill i mitt Fractal Design Define XL
Nå hjärtat i lådan är en i7 2600k finns nog med på förra sidan.. eller sidan före de var inte längesen jag köpte den
Det står i monterings instruktionerna att du ska montera H80:in så att den drar in kall luft utifrån dock... Vist det är ju bra för CPU:n... Men problemet blir ju att du drar in kall luft som värms upp av kylaren.... Så det är ju bättre att kyla med luften in ifrån burken och få ut den luften i samma veva...
Jag monterade min först så att den drog in luft... Men övriga komponenter blev lite för varma då så jag vända på den och gjorde så den drog ut luften. Tempen höjdes någon grad på CPU:n. Men övriga komponenter som grafikkorten osv blev mycket svalare...
Min H80 är placerad baktill i mitt Fractal Design Define XL
/mvh soyd
Tackar för infon.. Kul att de finns dom som vill hjälpa å dela med sig av sina erfarenheter
Var faktiskt så jag tänkt montera den, att den blåser ut å tar luft från burken.. Tänkte oxå montera den som du, baktill i övrekant, Dock har jag ett Corsair 600t chassi.. Då jag har en princip jag försöker hålla fast vid, Att luft som ska in i burken tas från sidan eller/och fram. Å luften som ska ut, bak eller/ och uppe på lådan..
Blev en biljett till Bruce Springsteen's konsert den 2012-07-28 fick sista biljetten
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.